فیلم و سریال

نقش و بیوگرافی بازیگران سریال گردن زنی + خلاصه داستان و عکس 

سریال گردنی زنی از شهرویر ماه 1403 منتشر می شود که به کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی علی قربان‌زاده است. در ادامه نقش و بیوگرافی بازیگران را در اختیارتان قرار می دهیم. 

به گزارش پارت نیوز؛ سریال گردن زنی با ژانر جنایی و درام اولین تیزر خود را در اوایل شهریور ماه منتشر کرد. این سریال از پلتفرم فیلم نت منتشر می شود.

فهرست

نام سریال: گردن زنی
ژانر: جنایی و درام
سال انتشار: 23 شهریور 1403
کارگردان: سامان سالور
تهیه کننده: علی قربان‌زاده
نویسنده: زامیاد سعدوندیان

خلاصه داستان سریال گردن زنی

سریال گردن زنی با پوستر جذاب خود نشان داد که سریال جنایی می باشد و روایت گر آینده و سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان است. سرنوشت این زوج با آزاد شدن خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ تغییر کرد و رازهای این خانواده را به طور کامل فاش می کند.

زمان پخش سریال گردن زنی از فیلم نت

سریال گردن زنی محصول تازه فیلم نت از جمعه ۲۳ شهریور پخش می‌شود و قسمت‌های بعدی آن هم هر هفته در همین روز و ساعت ۱۲ ظهر از همین پلتفرم منتشر خواهد شد.

معرفی عوامل سریال گردن زنی

  • کارگردان:سامان سالور
  • تهیه کننده:علی قربان زاده
  • نویسنده:زامیاد سعدوندیان

معرفی بازیگران سریال گردن زنی

  • الیکا ناصری
  • کیسان دیباج
  • حسن معجونی
  • مهران غفوریان
  • سمیرا حسین پور
  • ترلان پروانه
  • رویا نونهالی
  • پژمان بازغی

الیکا ناصری در نقش بارانالیکا ناصری در نقش بارانالیکا ناصری در دهه هشتاد به دنیا آمده است. تا کنون او در سه فیلم بازی کرده است که آخرین کار او همین سریال گردن زنی می باشد و قبل تر در سریال یاغی به خوبی نقش آفرینی کرد. ایکا ناصری در تئار سابفه بازی دارد و برای اولین بار در سال 1388 در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی بازی کرد و جدی ترین نقش او در سریال یاغی بود.

کیسان دیباج در نقش نیماکیسان دیباج در نقش نیماکیسان دیباج در تاریخ 20 آذر 1374 متولد شده است. او علاوه بر بازیگری در حرفه خوانندگی نیز فعالیت می کند که فعالیت خود در زمینه بازیگری را از سال 1395 آغاز کرده است. کیان دیباج تنها یک خواهر دارد و از کارشناسی نمایش فارغ التحصل شده است.

کیسان دیباج در نواختن پیانو تبحر دارد و سبک خوانندگی پاپ را انتخاب کرده است. دیباج علاوه بر هنر به ورزش نیز علاقه دارد و رشته دوچرخه سواری کوهستان از ورزش های مورد علاقه اوست که سالهاست بصورت حرفه ای آن را دنبال می کند.

حسن معجونیحسن معجونیحسن معجونی بازیگر تلویزیون و کارگردان تئاتر ایرانی متولد ۲۸ دی ۱۳۴۷ در زنجان  می باشد و فارغ ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی است. حسن معجونی همچنین سرپرست گروه تئاتر لیو می باشد. او همچنین در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان و همچنین سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت نیز بازی کرد.

مهران غفوریان

مهران غفوریان
Screenshot

مهران غفوریان در تاریخ 1353/6/3 متولد شده است. مهران غفوریان مدرک لیسانس نقاشی دارد. وی اکنون متاهل است و یک دختر نیز دارد. غفوریان بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. غفوریان در بین مردم با نام هژیرها معروف شده است. مهران از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد.

سمیرا حسن پور در سریال گردن زنی

سمیرا حسن پور در سریال گردن زنی
Screenshot

سمیرا حسن پور در تاریخ 16 آذر 1363 متولد شده است. شروع فعالیت او از سال 1388 می باشد که تا کنون ادامه دارد. حسین پور با سامان سالور ازدواج کرده است و اکنون سریال گردن زنی را همسر این بازیگر کارگردانی می کند. سمیرا حسین پور در یک خانواده 5 نفری بزرگ شده و 2 برادر دارد.

ترلان پروانه

ترلان پروانه در سریال گردن زنی
Screenshot

ترلان پرروانه در تاریخ 1377/4/18 متولد شده است. همچنین رشته تحصیلی وی گرافیک است. پروانه یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. همچنین ورزش حرفه ای وی بسکتبال می باشد و دوچرخه سواری را نیز دوست دارد.  اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه وی است.

رویا نونهالی در سریال گردن زنی

رویا نونهالی در سریال گردن زنی

رویا نو نهالی در تاریخ 24 بهمن 1341 متولد شده است. وی فعالیت هنری خود را از سال 1362 آغاز کرد. رویا نونهالی با رامین حیدری فاروقی ازدواج کرده است و اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می گردد. نونهالیچهار خواهر دیگر دارد و به گفته خودش عشق را از پدر و مادرش آموخته است. نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران می باشد.

پژمان بازغی در سریال گردن زنی

پژمان بازغی در سریال گردن زنی
Screenshot

پژمان بازغی در تاریخ 1353/5/9 متولد شده است. وی با مستانه مهاجر ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام نفس می باشد که اکنون او نیز بازیگر نوجوان می باشد. پزمان بازغی در یک خانواده شلوغ 5 نفره بزرگ شده است و اصالت او به شمال کشور باز می گردد. پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند.

حرف آخر

تجارت امروز، در این مقاله سریال گردن زنی را معرفی کرده است و تمام بازیگران مشخص شده را با بیوگرافی در اختیار شما گذاشته است. از شما کاربران خواهشمندیم اگر انتقاد و پیشنهادی دارید با ما دوستان به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x