انرژی

نمایشگاه صنعت برق 1403 {اطلاعات کامل زمان و محل برگزاری}

امسال در آبان ماه شاهد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران خواهیم بود که خاص تر از سال گذشته خواهد بود!

نمایشگاه صنعت برق

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق تهران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعتی در زمینه برق و الکترونیک، بستر مناسبی برای معرفی آخرین نوآوری‌ها و فناوری‌های این حوزه فراهم می‌آورد. این نمایشگاه فرصتی است برای تبادل دانش و تجربیات بین فعالان داخلی و بین‌المللی. این رویداد از اهمیت بسزایی برخوردار است و یک فرصت بزرگ هم برای کسب و کارهای مهم این حوزه است که بتوانند خدمات خود را نمایش دهند و هم فرصتی عالی برای جذب مشتری های بیشتر است و به دلیل حضور افراد مهم، از بزرگ‌ترین و برجسته ترین رویدادهای سال است.

زمان و مکان برگزاری

این رویداد از تاریخ 3 تا 6 آبان 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. ساعت بازدید از نمایشگاه نیز از 8 صبح تا 16 عصر تعیین شده است.

افتتاحیه و مراسم

مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور وزیر نیرو و مقامات دولتی و خصوصی برق کشور در صبح روز پنجشنبه، 23 آبان‌ماه برگزار خواهد شد. افتتاحیه هر سال با فرمت خاص خود برگزار می‌شود و افراد زیادی در افتتاحیه حضور خواهند داشت.

شرکت‌کنندگان و محصولات

در این نمایشگاه شرکت ها و افراد مهمی حضور خواهند داشت. محصولات و خدمات گوناگونی در حوزه‌های تولید، انتقال و توزیع برق، تجهیزات فشار قوی، روشنایی، اتوماسیون صنعتی و انرژی‌های تجدیدپذیر به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

حضور برترین غرفه سال های گذشته با سورپرایز ویژه!

امسال شرکت بزرگ آلتون رای با 30 سال سابقه درخشان در زمینه روشنایی، حضور پر رنگ تری خواهد داشت. غرفه آلتون رای در سال های گذشته هم از بهترین و پر بازدید ترین غرفه های نمایشگاه بوده است و همواره برنامه های ویژه ای داشته اند. امسال هم این شرکت برنامه های خاص خود را دارد و در ارائه محصولات خود یک سورپرایز و رونمایی ویژه هم خواهد داشت که احتمالا باز هم غرفه این مجموعه را به شلوغ ترین و پر بازدید ترین غرفه تبدیل خواهد کرد. اطلاعات کامل تر هم می‌توانید در پیج و یا سایت این مجموعه به آدرس https://altonray.com/ مشاهده کنید.

نمایشگاه صنعت برق 1403 {اطلاعات کامل زمان و محل برگزاری}

فرصت‌های تجاری و تبلیغاتی

این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین فرصت تبلیغاتی و بازاریابی سال برای صنعت برق به شمار می‌رود و زمینه‌ساز ایجاد همکاری‌های B2B است. اگر به دنبال مارکتینگ و بازاریابی هستید، این موقعیت بهترین فرصت است و با برنامه ریزی مناسب نتایج بسیار خوبی به دست خواهید آورد.

دسترسی و محل برگزاری

محل برگزاری نمایشگاه به‌راحتی از طریق چندین مسیر اصلی در تهران قابل دسترسی است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق تهران، با حضور پرشور شرکت‌های داخلی و خارجی و نمایش جدیدترین دستاوردها و فناوری‌ها، فرصتی استثنایی برای تبادل اطلاعات و ایجاد ارتباطات تجاری تازه فراهم می‌آورد. این رویداد نقشی کلیدی در توسعه صنعت برق کشور و ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری و همکاری‌های بین‌المللی ایفا می‌کند.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x