ارز دیجیتال

نکات جادویی برای جمع آوری سکه بیشتر در راکی ربیت + عکس

راکی ربیت یک ایردراپ تلگرامی مانند همستر بوده و با بازی در ان می توانید سکه جمع آوری کنید. جمع آوری سکه بیشتر در راکی ربیت بسیار برای به دست آوردن پول بیشتر مهم است.

به گزارش پارت نیوز؛ برای جمع آوری سکه بیشتر در راکی ربیت باید به طور اصولی آن را یاد بگیرید. راکی ربیت یک بازی جذاب و پرطرفدار است که فرصت کسب درآمد از طریق جمع‌آوری سکه را فراهم می‌کند. برای افزایش تعداد سکه‌های خود در این بازی، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. در ادامه برخی از مهم‌ترین راهکارها برای جمع‌آوری بیشتر سکه در راکی ربیت را بررسی می‌کنیم.

روش های جمع آوری سکه بیشتر در راکی ربیت

جز اینکه با انگشتانتان روی ربیت بزنید می توانید با بخش ها دیگری که بازی در اختیارتان گذاشته است سکه دریافت کنید. در ادامه بخش های مختلف این بازی را برای جمع اوری سکه بیشتر به شما عزیزان آموزش می دهیم.

به دست آوردن سکه در قسمت earn

در این بخش باید وظایفی را که بازی گفته انجام دهید که در ادامه به شما عزیزان آموزش می دهیم.

پیوستن به شبکه اجتماعی

یکی از راه های جمع آوری سکه در راکی ربیت ملحق شدن به شبکه های اجتماعی هایی است که خود بازی در قسمت mine معرفی می کند.

سکه جمع کردن با انجام وظایف داخل بازی راکی ربیت

وظایف و چالش های متعددی در راکی ریت وجود دارد که شا با انجام ان ها سکه به دست بیاورید. این وظایف ها عبارتنمد از:  دعوت دوستان، تکمیل وظایف روزانه و هفتگی که با انجام آن ها سکه های بیشتری به دست بیاورید. در راکی ربیت اگر کسی را دعوت کنید و عضو بازی شود شما به ازای هر کاربر ۰.۰۰۲ کوین دریافت خواهید کرد، همچنین برخی از شخصیت های بازی به شما تون کوین رایگان هدیه می دهند.

لیست وظایف (Tasks List):

  • Follow X account: با دنبال کردن حساب X، کاربران می‌توانند ۲۰,۰۰۰ سکه دریافت کنند.
  • Join Telegram channel: با عضویت در کانال تلگرام، کاربران ۱۰,۰۰۰ سکه کسب می‌کنند.
  • Join Telegram group: با پیوستن به گروه تلگرام، ۱۰,۰۰۰ سکه به کاربران تعلق می‌گیرد.
  • Subscribe to YouTube channel: با اشتراک در کانال یوتیوب، کاربران می‌توانند ۱۰,۰۰۰ سکه دریافت کنند.

آموزش استخراج (Mine) در بازی Rocky Rabbit

انتخاب اسپانسر برای خرگوش راکی ربیت

شما می توانید در بازی راکی ربیت دکمه حامی مالی به شما امکان می دهد تا با کلیک روی این دکمه از بین مجموعه ها اسپانسر خود را انتخاب کنید.

ماینینگ در باز یراکی ربیت یک روش عالی برای کسب در آمد بیشتر در بازی های ایردراپ است. با ماین می توانید در هر ساعت به اندازه ای که پروفیت جمع کردید سکه به بگیرید. با ارتقا کارت ها شما می توانید پروفیت جمع کنید. ماین یک نوع سرمایه گذاری است شما سکه بازی را خرج ارتقا کارت ها می کنید و سپس به صورت ساعتی به شما باز می گردد.

گرفتن 2.5 میلیون سکه در پخش حدس کارت

گرفتن 2.5 میلیون سکه در پخش حدس کارت

در بازی راکی ربیت حدس کارت روزانه وجود دارد که برای اینکه بدانید کدام کارت را انتخاب کنید می توانید به سایت ما یا کانال های تلگرامی مربوط به راکی ربیت مراجعه کنید، این را در نظر داشته باشید که سه بار فرصت حدس کارت را دارید و نباید اشتباه کنید. هرروز از انتخاب کارت ۲ میلیون سکه می گیرد.

دریافت ۲.۵ میلیون سکه در بخش enigma

دریافت ۲.۵ میلیون سکه در بخش enigma

در این پخش با مرتب کردن کلمات سکه در یافت می کنید و نباید هنگام مرتب کردن کلمات خطا کنید. هرروز کلمات جدیدی را راکی ربیت در اختیار شما قرار می دهد و شملا می توانید نحوه مرتب کردن آن را در سایت ما و کانال های تلگرامی مشاهده کنید.

گرفتن سکه با پنهان کردن سه تخم مرغ پنهان شده در بازی

گرفتن سکه با پنهان کردن سه تخم مرغ پنهان شده در بازی

 

شما می توانید با پیدا کردن سه تا تخم مرغ پنهان شده در بازی که به طور روزانه موجود است سکه میلیونی جمع آوری کنید. که می توانید آن را هرروز از سایت ها و کانال تلگرامی پیدا کنید.

انتخاب اسپانسر برای خرگوش راکی ربیت

شما می توانید در بازی راکی ربیت دکمه حامی مالی به شما امکان می دهد تا با کلیک روی این دکمه از بین مجموعه ها اسپانسر خود را انتخاب کنید.

انتقال سکه های راکی ربیت به کیف پول تون کیپر

در حال حاضر تمام سکه های تمام سکه های بازی در کیف پول ربات دذخیره می شود.  اما خبر خوب این است که تیم توسعه ‌دهنده راکی رابیت در حال کار روی قابلیت اتصال به کیف پول تون کیپر برای این ربات هستند. با فعال شدن این قابلیت، شما می ‌توانید سکه ‌های رابی خود را به تون کیپر یا سایر کیف پول ‌های ارز دیجیتال منتقل کنید.

سخن آخر

در این مقاله به طور کامل نحوه جمع آوری سکه بیشتر در راکی ربیت را به شما عزیزان توضیح دادیم. با انجام این مراحل می توانید سکه های بسیاری جمع آوری کنید تا هنگام لیست شدن به پول بیشتری برسید. اگر سوالی یا نظری در این خصوص دارید در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/ ی.ر

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x