جامعه

نگاهی به زندگینامه زهره حمیدی + ازدواج و فرزندان

زهره حمیدی پس از شروع فعالیت خود از سال 1370 در سریال های تلویزیون ایران نقش آفرینی کرده است. وی به دلیل بازی خوب و روان خود توانست در دل همه جا بگیرد. همچنین چهره زیبا و جذاب وی همیشه مورد توجه قرار می گرفت.

به گزارش پارت نیوز؛ زهره حمیدی بازیگر محبوب ایرانی سال های بسیاری در سینما و تلویزیون ایزران فعالیست کرده است و شهرت زیادی داشت. اما متاسفانه در تاریخ 4 شهریور 1403 دار فانی را گفت.

نام بازیگر: زهره ربیعی مطمئن
سال تولد: ۸ اردیبهشت ۱۳۳۶
محل تولد:  اراک، ایران
تحصیلات: دیپلم
سال‌های فعالیت: ۱۳۷۰–1402
سال وفات: 1403

بیوگرافی زهره حمیدی

 زهره حمیدی

زهره حمیدی در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۳۶ متولد شد. وی فرزند سوم خانواده بود. زهره حمیدی از ابتدا علاقه زیادی به بازیگری داشته است،اما به دلیل ازدواحج در سن کم نتوانست زودتر از آن شروع به فعالیت بکند. زهره حمیدی در سن 16 سالگی ازدواج کرد و صاحب چهار فرزند شد. متأسفانه، یکی از پسرانش در جوانی بر اثر ایست قلبی درگذشت. این اتفاق ضربه بزرگی به او و خانواده‌اش وارد کرد.

ورود اتفاقی به عرصه بازیگری

زهره حمیدی در سن 32 سالگی و به طور اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد. پیشنهاد بازی در فیلم “دلاوران کوچه دلگشا” و تشویق دوستانش، او را به این عرصه کشاند. با وجود نداشتن تجربه قبلی، توانست در این فیلم نقش‌آفرینی درخشانی داشته باشد.

فیلم های مشهور زهره حمیدی

فیلم های مشهور زهره حمیدی

زهره حمیدی به دلیل بازی در سریال‌های پرمخاطبی مانند “کارآگاه” و “تولدی دیگر” به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت. از آنحایی که زهره حمیدی کاملا ر.ان بازی می کند، محبوبیت خود را در بین مردم کسب کرد.

آثار ماندگار

از جمله آثار ماندگار زهره حمیدی می‌توان به فیلم‌هایی همچون «دردسر والدین»، «طلسم شدگان»، «روزگار قریب»، «شوق پرواز»، «رستاخیز» و سریال‌هایی چون «محله گل و بلبل»، «غزل» و «روزگار جوانی» اشاره کرد. این آثار همگی از جمله پرمخاطب‌ترین آثار سینمایی و تلویزیونی ایران هستند که به واسطه حضور زهره حمیدی، جذابیت دو چندانی پیدا کرده بودند.

همسر و فرزندان زهره حمیدی

همسر زهره حمیدی

از آنجایی که زهره حمیدی در سن 16 سالگی ازدواج کرد، صاحب 4 فرزند شد که یکی از آن ها را متاسفانه از دست داد. فوت فرزند پسرش به نام حامد به زهره حمیدی آسیب زیادی زد. علاوه بر حامد نام فرزندان وی حمید و مهتا می باشد که دو فرزند بزرگ‌تر او هستند و در خارج از کشور زندگی می‌کنند. همچنین بیتا دختر کوچکتر او که در ایران ساکن است.

درگیری زهره حمیدی با سرطان

زهره حمیدی در سال‌های اخیر با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد و با این حال، او با روحیه‌ای قوی و امیدوارانه با این بیماری مبارزه می‌کرد و همچنان به فعالیت هنری خود ادامه می‌داد.

درگذشت زهره حمیدی

زهره حمیدی پس از سال ها فعالیت در عرصه هنری متاسفانه دچار بیماری شد و سال 1403 در اربعین حسنی آسمانی شد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x