خودرو

هیوندایی با کونا به ایران باز می گردد! / کونا به سبد کرمان موتور اضافه شد!

شرکت هیوندایی که با خروج امریکا از برجام از ایران رفت این بار قصد دارد با خودرو کونا دوباره به نمایندگی کرمان موتور به بازار ایران بازگردد.

800 هیوندای کونا آماده ورود به بازار/ شرکت کرمان موتور قصد دارد سه هزار دستگاه هیوندای وارد کند.

شرکت بازرگانی و پشتیبانی بین المللی کرمان خودرو (KTL)، بازوی واردات کرمان موتور که سابقه طولانی در واردات و ارائه خدمات خودروهای هیوندای در بازار دارد، سه هزار دستگاه خودروی هیوندای را برای ورود به بازار آماده کرده است.

شرکت پشتیبانی و بازرگانی بین المللی کرمان خودرو (KTL) نماینده رسمی شرکت هیوندای موتور کره جنوبی در ایران که در دور جدید واردات خودرو در سال گذشته دو هزار دستگاه از مجموع سه هزار دستگاه خودرو را روانه بازار کرد. در مدل های مختلف ارائه شده، ماه های زیر اعلام شد. هیوندای کونا، اکسنت، النترا و توسان خودروهایی هستند که به زودی توسط KTL روانه بازار خواهند شد.

KTL بازوی واردات کرمان موتور که سابقه طولانی در عرضه خودروهای هیوندای در کره جنوبی دارد و در ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات این خودروها پیشرو است، چهار مدل از جدیدترین خودروهای هیوندای را وارد بازار خواهد کرد. .

نماینده رسمی شرکت هیوندای موتور کره جنوبی 3000 خودرو در مدل های کونا، النترا، اکسنت و توسان وارد خواهد کرد. با ورود و عرضه این مدل خودرو می توان رقابت جدیدی بین خودروهای وارداتی جدید در بازار خودروهای وارداتی شکل داد.
800 دستگاه کونا آماده ورود به بازار است

هیوندای کونا هیوندای کونا یکی از محصولات جدید KTL است که به زودی 800 عدد از آن در کنار سایر مدل های ذکر شده در بازار خودروهای وارداتی به رقابت خواهند پرداخت. شرکت پشتیبانی و بازرگانی بین المللی کرمان خودرو با عرضه سه هزار دستگاه خودروی هیوندای جدید وارد مرحله جدیدی از فعالیت و رقابت در بازار خودروهای وارداتی می شود.

اولین نسل هیوندای کونا در سال 2017 معرفی شد و در ابتدا پلتفرم مشترکی با هیوندای I30 داشت. نسل دوم این خودرو که KTL آن را به بازار ایران معرفی خواهد کرد، در سال 2022 در مدل های بنزینی، هیبریدی و تمام برقی وارد بازار جهانی شد و از این نظر خودرویی نسبتا جدید با امکانات و تجهیزات مدرن به حساب می آید.

مدل بنزینی این کراس اوور عمدتاً از یک سبک طراحی جدید و جسورانه در بخش طراحی بیرونی پیروی می کند. جزئیات زیادی در طراحی این خودرو دیده می شود که باعث جذابیت این خودرو شده است.

موتور بنزینی هیوندای کونا 2024 یک موتور دو لیتری تنفس طبیعی از سری موتورهای استریم هوشمند گروه هیوندای کیا است. موتور این خودرو در مجموع می تواند 147 اسب بخار قدرت و 179 نیوتن متر گشتاور تولید کند و از طریق گیربکس CVT گروه هیوندای کیا موسوم به IVT به چرخ های جلو منتقل کند.هیوندای کونا دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 بوده و میانگین مصرف سوخت آن 735 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به حجم موتور این خودرو عدد بسیار خوبی بوده و یکی از مزیت های آن نسبت به رقبا می باشد.

شرکت بازرگانی و پشتیبانی بین المللی کرمان خودرو نماینده رسمی شرکت هیوندای در ایران از ابتدای سال 1396 با هدف فروش و ارائه خدمات پس از فروش خودروهای سواری تولیدی و وارداتی شرکت هیوندای فعالیت خود را آغاز کرد.
KTL شعبه واردات کرمان موتور با شبکه نمایندگی های مجاز در سراسر کشور و اجرای استانداردهای بین المللی هیوندای و کادر فنی و پرسنلی مجرب و آموزش دیده در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به دارندگان کلیه خودروهای هیوندای توزیع شده در ایران نیز می باشد. تامین قطعات یدکی اورجینال از شرکت هیوندای موتور کره جنوبی توسط این شرکت انجام می شود.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x