تولید و تجارت

ویدئو پروژکتور وای فای دار و مزایای آن

امروزه در بسیاری از مکان ‌های آموزشی، سالن ‌های کنفرانس، محیط‌ های کاری و حتی منازل از ویدئو پروژکتور استفاده می ‌شود. ویدئو پروژکتور دستگاهی است که با استفاده از آن می ‌توان تصاویر و داده ‌های کامپیوتری یا ویدئویی را از دستگاه‌ های جانبی مانند دی وی دی، دوربین دیجیتال، پلیر ها ، تلویزیون و غیره دریافت کردو آن را به صورت بزرگنمایی بر روی پرده نمایش یا دیوار سفید به نمایش درآورد. ویدئو پروژکتور ها کاربرد بسیار زیادی دارند و این دستگاه همانند دوربین معکوس عمل می ‌کند و به جای اینکه نور را دریافت کند، نور را از لنز به بیرون پرتاب می ‌کند.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار در انواع مدل های جدید توسط فروشگاه نیزار کالا ارائه می شود. برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

انواع ویدئو پروژکتور ها

ویدئو پروژکتور ها شامل دسته ‌بندی‌ های مختلفی می ‌شود که از نظر کاربرد آن را در سه دسته بندی ویدئو پروژکتور جیبی یا پیکو، ویدئو پروژکتور خانگی و ویدئو پروژکتور چند رسانه ‌ای تقسیم بندی می‌ کنند. در ادامه به توضیح انواع دسته بندی های ویدئو پروژکتور می پردازیم:

  • ویدئو پروژکتور جیبی

ویدئو پروژکتور جیبی نسل جدیدی از ویدئو پروژکتور ها است که از تکنولوژی جدید ساخته شده ‌اند. این نوع از ویدئو پروژکتور را می ‌توان به راحتی بر روی سه پایه عکاسی نصب کرد و از آن استفاده نمود. ویدئو پروژکتور جیبی همانطور که از نامش مشخص است در ابعاد کوچک و به اندازه جیب می ‌باشد و می‌ توان آن را به راحتی به همراه خود حمل نمود. این نوع ویدئو پروژکتور ها معمولا دارای لنز با قابلیت زوم اپتیکی هستند و برای این که بتوان تصاویر را در اندازه‌ های مختلف ایجاد کرد، نیاز است که دستگاه را جابجا کنید. ویدئو پروژکتور کم حجم و کم وزن است و برای افرادی که می ‌خواهند ویدئو پروژکتور را به همراه خود به جلسات کاری و آموزشی انتقال دهند مناسب خواهد بود. ویدئو پروژکتور وای فای دار یکی از نمونه های ویدئو پروژکتور جیبی است که بدونکابل کار می کند.

  • ویدئو پروژکتور خانگی

یکی دیگر از انواع دسته بندی ویدئو پروژکتور ها را ویدئو پروژکتور خانگی تشکیل می ‌دهد. این نوع از ویدئو پروژکتور ها دارای روشنایی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ لومن می ‌باشند همچنین رنج زوم اپتیکال قوی را دارند. ویدئو پروژکتور خانگی در منازل استفاده می ‌شود و می ‌توان با استفاده از آن تصاویر، ویدئو، فیلم را مشاهده نمود. بنابراین با استفاده از ویدئو پروژکتور در منازل می ‌توان تصاویر را به صورت بزرگنمایی و قابل مشاهده برای تمام افراد ایجاد نمود. در زمان استفاده از ویدئو پروژکتور خانگی نیاز است که مقداری نور محیط را کم کنید تا تصاویر واضح ‌تر به نمایش در آید که می ‌تواند بسیار هیجان بخش باشد.

  • ویدئو پروژکتور چند رسانه‌ ای

ویدئو پروژکتور چند رسانه ‌ای یکی از انواع دسته‌ بندی پروژکتور های چند رسانه‌ ای را تشکیل می ‌دهند و از آن می ‌توان برای پخش کلیپ ‌های ویدئویی استفاده کرد و یا پاورپوینت ‌ها را به نمایش درآورد به همین دلیل از ویدئو پروژکتور چند رسانه ‌ای می توان برای کاربرد های مختلف استفاده کرد.

ویدئو پروژکتور وای فای دار و مزایای آن

خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار

اگر برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار به بازار مراجعه کنید، باید توجه کنید که ویدئو پروژکتور ها را با نام دیتا پروژکتور، پروژکتور مالتی مدیا ، پروژکتور و پروجکشن هم می ‌شناسند. امروزه از ویدئو پروژکتور وای فای دار برای کلاس ‌های درسی، آموزشی، مراکز دولتی ، سالن های همایش و شرکت‌ های مختلف استفاده می‌ شود. همانطور که گفته شد هر یک از دسته‌ بندی‌ های ویدئو پروژکتور شامل مدل‌ های مختلف می‌ باشند بنابراین افراد برای خرید ویدئو پروژکتور مناسب باید ابتدا انتظارات خود را از این دستگاه مشخص کنند و بر اساس آن ویدئو پروژکتور با مشخصات خوب تهیه کنند. امروزه ویدئو پروژکتور یا دیتا پروژکتور ها از تجهیزات بسیار مهم در سالن‌ های همایش، سالن سینما، اتاق کنفرانس و منازل هستند. این ویدئو پروژکتور ها در تنوع گسترده به تولید می ‌رسند که از نظر مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارند. در زمان فروش ویدئو پروژکتور باید مشخصات فنی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

ویدئو پروژکتور چیست؟

ویدئو پروژکتور دستگاهی مانند دوربین معکوس است که به جای دریافت نور، قادر به پرتاب نور از لنز می‌ باشد. این دستگاه ورودی‌ ها را که شامل ویدئو، تصویر، اسلاید و سایر داده‌ ها است را دریافت می‌ کند و آن را در مقیاس بزرگ به نمایش در می‌ آورد. اطلاعات ورودی از طریق تابش پرتو نوری تولید می ‌گردد و این کار به وسیله لامپ و عبور از لنز انجام می ‌گیرد. ویدئو پروژکتور دارای امکانات بسیار زیادی است. امروزه انواع مدرن و پیشرفته ویدئو پروژکتور ها به تولید رسیده است. یکی از این نوع پروژکتور ها، ویدئو پروژکتور اندرویدی است و با قابلیت نصب اپلیکیشن امکان استفاده از برنامه‌ های مختلف را برای ما میسر می ‌کند. ویدئو پروژکتور اندرویدی به اینترنت متصل می ‌شود و امکان پخش آنلاین تصاویر و ویدئو را میسر می ‌سازد. یکی دیگر از دسته ‌بندی ویدئو پروژکتور ها، ویدئو پروژکتور جیبی است که می ‌توان این ویدئو پروژکتور ها را به راحتی مورد استفاده قرار داد. پروژکتور جیبی برای افرادی که نیاز به حمل ویدئو پروژکتور دارند بسیار مناسب است.

دلیل استفاده از ویدئو پروژکتور وای فای دار

در صورتی که بخواهید مطالبی مانند ارائه داده‌ ها و محتوای آموزشی را در فضای بزرگی برای تعداد افراد زیادی به نمایش در بیاورید، استفاده از مانیتور و تلویزیون مسلماً پاسخگو نمی ‌باشد زیرا ابعاد کوچکی دارد و برای تمام افراد قابل مشاهده نخواهد بود. به همین دلیل ویدئو پروژکتور وای فای دار ساخته شدند تا بتوان با استفاده از آن ها چنین امکانی را میسر نمود. در ابتدا پروژکتور ها در سالن‌ های همایش استفاده می ‌شد و رفته رفته با گسترش این دستگاه‌ ها و تولید مدل ‌های مختلف از آن ، امروزه در مراکز آموزشی ،محیط ‌های کاری و منازل هم از ویدئو پروژکتور استفاده می ‌شود. ویدئو پروژکتور ها دارای پورت ‌ها و اتصالاتی هستند که بتوان دستگاه‌ های مختلف را به آن متصل نمود بنابراین شما می ‌توانید دستگاه‌ هایی مانند تبلت ،دوربین، کامپیوتر ، لپ تاپ و غیره را به آن متصل کنید. با استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار می ‌توانید اطلاعات را به صورت یکجا به همه مخاطبین ارائه کنید.

ویدئو پروژکتور وای فای دار و مزایای آن

از طریق فروشگاه نیزار کالا امکان خرید ویدئو پروژکتور با کیفیت را دارید. فروشگاه نیزار کالا یکی از عرضه کنندگان دستگاه‌ های ویدئو پروژکتور است که تنوع بالایی از این دستگاه را ارائه می‌ کند. برای خرید ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب می ‌توانید به سایت نیزار کالا مراجعه کنید.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار به صورت اینترنتی

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار را دارید می‌ توانید از طریق اینترنت خریدتان را در زمان کوتاه انجام دهید. امروزه فروشگاه ‌های آنلاین خدمات دهی گسترده ‌ای را به سراسر ایران ارائه می‌ کنند و امکان خرید از فروشگاه‌ های آنلاین را دارید. خرید ویدئو پروژکتور به صورت اینترنتی دارای مزایای زیادی است که موجب شده امروزه بسیاری از افراد این خرید را به خرید حضوری ترجیح دهند. افرادی که قصد خرید اینترنتی را دارند با مراجعه به فروشگاه‌ های آنلاین می‌ توانند انواع محصولات را بررسی کرده و نمونه مناسب را تهیه کنند.

https://nizakala.com/

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x