پیشرفت شخصی

یک راه سریع برای پاک کردن لکه زرد روی فرش در کم تر از 2 دقیقه! 

اگر نگران پاک کردن لکه زرد روی فرش خود هستید، در ادامه همراه ما باشید تا در کمتر از 2 دقیقه از شر این لکه های آزاردهنده خلاص شوید. 

به گزارش پارت نیوز؛ اگر به دنبال یک راه سریع برای پاک کردن لکه زرد روی فرش هستید،  ما به شما یک روش فوق اعلاده سریع را پیشنهاد م یکنیم که در کم ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود می رسید.

چگونه لکه های زرد فرش را از بین ببریم؟

شاید شما هم روش های مختلفی را برای از بین بردن لکه های زرد روی فرش امتحان کرده باشید، اما بی فایده بوده است، زیرا لکه های زرد مخصوصا اگر چایی ریخته باشد، بسیار سخت پاک می شود که در ادامه ما به شما یک روش جادویی را آموزش می دهیم.

1. پاک کردن لکه زرد روی فرش با مایع سفید کننده

پاک کردن لکه زرد روی فرش

برای پاک کردن بکه زرد از روش فرش در کم تر از دو دقییق مقداری مایع سفید کننده (وایتکس) را روی دستمال نم دار بریزد و بعد رو یلکه بکشید، خواهید دید که در همان دقیقه اول فرش شما سفید می شود. دقت کنید که خیلی زیاد از این مایع قوی استفاده نکنید، زیرا به فرش آسیب می زند. شما بعد از اینکه مایع سفید کننده را زدید چند بار با دستما مرطوب پا کنید تا به خوبی از سطح فرش لز بین رود.

 

2. پاک کردن لکه زرد روی فرش با اسپری های لکه بر چند منظوره

پاک کردن لکه زرد روی فرش

روش دوم برای پاک کردن لکه زرد از روی فرش، استفاده از اسپری های چند منظوره است که شما در عرض یک دقیقه لکه ها را می توانید از بین ببرید. برای این کار کافی است که شما، یک دستمال نم دار بردارید و کمی از اسپری را روی فرش بزنید و با دستمال آن را پاک کنید.

3. پاک کردن لکه زرد روی فرش با آمونیاک

دستکش بپوشید 1 قاشق غذاخوری آمونیاک را به 1 فنجان آب تمیز اضافه کنید. محلول را در یک بطری اسپری بریزید، آن را تکان دهید و مستقیماً روی لکه زرد اسپری کنید. از انگشتان خود برای اطمینان از نفوذ محلول به الیاف فرش استفاده کنید تا لکه را از بین ببرید.

4. پاک کردن لکه زرد روی فرش با آب و صابون

1 قاشق غذاخوری صابون ظرف ملایم و 1 فنجان آب را در یک بطری اسپری بریزید. محلول را روی محل لکه دار اسپری کنید تا خیس شود و به آرامی اسکراب کنید.
برای جلوگیری از پخش شدن لکه به نواحی دیگر، از یک حرکت دایره ای برای مالش ملایم استفاده کنید. محلول اضافی را با استفاده از حداقل 2 تا 3 حوله کاغذی که روی هم قرار داده شده اند آغشته کنید و فرش را محکم به سمت پایین فشار دهید. اجازه دهید خشک شود.

حرف آخر

در این مقاله به شما سریع ترین روش ممکن برای پاک کردن لکه زرد روی فرش را آموزش دادیم. از شما کاربران عزیز خواهشمندیم اگر نظری در ارتباط با این موضوع دارید، خ.شحال می شویم در قمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x