فیلم و سریال

پخش سریال هفت ثانیه از تماشا + بیوگرافی بازیگران و زمان پخش 

سریال هفت ثانیه درام-هیجانی می باشد. این سریال به تهیه کنندگی، جاناتان فیلی و ساشا فیشر هوبر ساخته شده است. سریالی پر از هیجان و چالش بین افراد سفید پوست و سیاه پوست کشور آمریکا است. 

به گزارش پارت نیوز؛ سریال هفت ثانیه از شبکه تلویزیونی تماشا شروع به پخش شده است. در واقع این سریال محصول سال 2018 می باشد.

خلاصه داستان سریال هفت ثانیه

آنچه که در داستان سریال هفت ثانیه آمده است: یک نوجوان به نام برنتون باتر که سیاه پوست است با یک فرد سفید پوست که پلیس هم می باشد، تصادف می کند و در بیمارستان بستری می شود. این اتفاق باعث ایجاد تنش بین سفید پوست و سیاه پوست های آمریکا می شود و زندگی برنتون باتلر بعد از این ماجرا دچار تغییر و تحول بزرگی می شود.

زمان پخش سریال هفت ثانیه از شبکه تماشا

زمان پخش سریال هفت ثانیه هر شب ساعت 23:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 4:30 بامداد و 15:30 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال هفت ثانیه از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

معرفی بازیگران سریال هفت ثانیه

  • کلر هوپ آشیتی در نقش کِی. جِی. هارپر
  • مایکل ماسلی در نقش جو رینالدی
  • راسل هرنزبی در نقش آیزایا باتلر
  • دیوید لیونز در نقش مایک دیانجلو
  • رجینا کینگ در نقش لتریس باتلر
  • زکری ماموه در نقش ست باتلر
  • پاتریک مورنی در نقش منی ویلکاکس
  • بئو ناپ در نقش پیتر جابلونسکی
  • نادیا الکساندر در نقش ندین
  • رائول کاستیلو در نقش فلیکس اوسوریو
  • میشل وینتیمیلا در نقش ماری جابلونسکی
  • کوری شامپاین در نقش کادوس پورتر
  • گرچن مول در نقش سم هنسی
  • جرمی دیویدسن در نقش جیمز کانلی
  • آدریانا دمیو در نقش ترسا

کلر هوپ آشیتی در نقش کِی. جِی. هارپر

کلر هوپ آشیتی

کلیر هوپ آشیتی بازیگر انگلیسی است که در ۱۲ فوریه ۱۹۸۷ به دنیا آمد و از سال ۲۰۰۵ فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او تحصیلاتش را در دانشگاه سواس لندن گذراند، اما پیش از ورود به دانشگاه حدود یک سال به طور کامل به کار بازیگری پرداخت و سپس وارد دانشگاه شد.

کلیر هوپ آشیتی سابقه حضور در آثاری همچون اعتراف، هفت ثانیه، ریویرا، ای تی و دکتر هو را در کارنامه هنری خود دارد.

مایکل ماسلی در نقش جو رینالدی

مایکل ماسلی

مایکل موسلی در سریال هفت ثانبه به خوبی بازی کرده است. این بازیگر متولد سال 1987 در 16 سپتامبر می باشد. همچنین شروع فعالیت ماسلی از 2001 است. مایکل ماسلی در فیلم های متعددی از جمله:  نکست، گروگان، هفت ثانیه، اوزارک بازی کرده است.

راسل هرنزبی در نقش آیزایا باتلر

راسل هرنزبی

راسل هرنزبی متولد سال 1974 در 15 می است. شروع فعالیت این بازیگر از سال 1993 می باشد. این بازیگر تحصیلات خود را در دانشگاه بوستون گذرانده است. راسل پس از دانشگاه به آکادمی نمایش بریتانیایی آمریکایی رفت و در آنجا دوره گذرانده است.

راسل هرنزبی سابقه حضور در آثاری همچون مایک،آخرین باری که زنده دیده شد، لینکلن رایم: شکار کلکسیونر استخوان،نفرتی که تو می کاری، کرید ۲ و حصارها را در کارنامه هنری خود دارد.

دیوید لیونز در نقش مایک دیانجلو

دیوید لیونز

دیوید لیونز متولد سال 1976 در 16 آوریل است. این بازیگر در ملبون استرالیا متولد شده است. در واقع ملیت این بازیگر استرالیایی-آمریکایی است. همچنین شروع فعالیت این بازیگر از سال 2001 تا الان می باشد.

لیونز در این سریال آمریکایی توانسته بسیار خوب نقش خود را اجرا کند. از جمله فیلم های مشهور او، پناهگاه امن و محاکمه‌های کیت مک‌کال اشاره کرد.

رجینا کینگ در نقش لتریس باتلر

رجینا کینگ

رجینا کینگ، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی، متولد ۱۵ ژانویه ۱۹۷۱ در لس آنجلس است. وی از سال ۱۹۸۵ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود.

رجینا کینگ، سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون روز مراقبت پدر، هواپیماها: آتش و نجات، ای کاش خیابان بیل توان حرف زدن داشت، هفت ثانیه، نگهبانان، یک شب در میامی و هرچه سخت‌ تر زمین می‌ خورند را در کارنامه هنری خود دارد. از جمله افتخارات او می‌توان به کسب یک جایزه اسکار، یک جایزه گلدن گلوب و چهار جایزه امی اشاره کرد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x