تولید و تجارت

پرسلان بر و ویژگی های آن

پرسلان یکی از سنگ‌ های سرامیکی است که کاربرد گسترده‌ ای در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی دارد. با توجه به این که از انواع سنگ‌ ها در زمینه ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی استفاده می‌ شود، انواع سرامیک و کاشی‌ ها با پیشرفت مواجه شدند و در مدل‌ های مختلف به تولید رسیده‌ اند که هر یک دارای کاربرد و ویژگی‌ هایی هستند. امروزه دیگر از ابزار های قدیمی برای محصولات جدید استفاده نمی‌ شود زیرا کارساز نیستند و نمی‌ توانند کیفیت لازم را ایجاد کنند. سرامیک و پرسلا‌ن ها سخت و شکننده هستند و همچنین از حساسیت بالایی در برش دادن برخوردار هستند. از پرسلان در کف و نمای ساختمان، پله‌ ها ،پیاده‌ رو ،سرویس بهداشتی و غیره می‌ توان استفاده کرد. این نوع از سرامیک‌ ها دارای ساختار سختی هستند و با استفاده از دستگاه‌ های برش سرامیک نمی‌ توان پرسلان را برش داد. برای برش پرسلان ها به صفحات مخصوص برش نیاز است که به این صفحات پرسلان بر می‌ گویند. پرسلان بر ها، دیسک‌ هایی هستند که از آن برای برش سنگ‌ ها استفاده می‌ شود. استفاده از صفحه پرسلان بر نیاز به دستگاه فرز دارد. پرسلان بر ها را می‌ توان در انواع ضخامت‌ ها تهیه کرد.

فروش پرسلان بر در کیفیت عالی توسط فروشگاه ابزار مجید ارائه می شود. برای خرید انواع پرسلان بر به سایت ابزار مجید مراجعه کنید.

پرسلان بر چیست؟

صفحه پرسلان بر یا ریسک پرسلان بر وسیله برشی برای سرامیک پرسلان می‌ باشد. با استفاده از صفحه پرسنلان بر می‌ توان سرامیک‌ ها را در اندازه دلخواه برش داد. برای استفاده از دیسک پرسلان بر نیاز به دستگاه‌ های فرز است و این دیسک‌ ها با چرخش می‌ توانند برش‌ های یکدست و بدون لب پر شدن را ایجاد کنند. امروزه ساخت پرسلان بر ها با تکنولوژی روز موجب شده در سطح سیگمنت شیار های منظم وجود داشته باشد و سرعت برش را بالا برده و همچنین کیفیت برش نیز بالاتر رود. پرسلان بر ها در سایز های مختلف به تولید می‌ رسد که هر یک از این سایز ها مناسب با متریال مختلف خواهد بود. انواع سایز پرسلان ها شامل ۱۱۵، ۱۵۰، ۱۸۰، ۲۳۰ و غیره می‌ باشد. پرسلان بر ها از نظر قطر نیز با یکدیگر متفاوت هستند و در زمان خرید پرسنلان بر باید نوع مناسبی از آن را تهیه کنید.

طریقه برش پرسلان با صفحه پرسلان بر

برای کار با صفحه پرسلان بر به وسایلی نیاز دارید که ابتدا باید این لوازم را تهیه نمایید. صفحه برش پرسلان یا دیسک پرسلان بر یکی از مهم‌ ترین ابزار ها برای برش پرسلان می‌ باشد. استفاده از فرز قدرتمند برای قرار دهی صفحه برش در آن لازم است.

برای برش دادن پرسلان ها از دیسک پرسلان بر در نوع مناسب استفاده کنید. تیغه یا صفحه برش در عمق و فاصله‌ ای باید قرار گیرد که ضخامت کامل سنگ مورد نظرتان را برش دهد. برای انجام برش پرسلان ها، پرسلان را بر روی سکویی قرار داده و تیغه را به محل مورد نظر برای برش نزدیک کنید اما تیغه کاشی را لمس نکند. سپس اره را روشن نمایید و تیغه برش را درگیر کنید. در زمان برش با استفاده از دیسک پرسلان بر می‌ توانید با توجه به اندازه پرسلان ۱ تا ۲ اینچ صفحه برش را فشار دهید. برخی از انواع فرز‌ ها دارای قابلیت تنظیم عمق هستند و کار با این صفحه ها آسان‌ تر است اما اگر فرز که استفاده می‌کنید دارای این قابلیت نمی‌ باشد ، می‌ توانید با چرخش دستی برش‌ ها را ایجاد نمایید.

پرسلان بر و ویژگی های آن

ویژگی پرسلان بر با کیفیت

انواع صفحه پرسلان بر در سطح بازار به فروش می‌ رسند و برای خرید پرسلان بر باید به کیفیت آن دقت بالایی داشته باشید. فروش پرسلان بر در برند های مختلف موجب شده این ابزار کیفیت‌ های مختلفی داشته باشد. در ادامه به ویژگی‌ های یک پرسلان بر مرغوب اشاره می‌کنیم:

  • میزان جذب آب پایین
  • مقاومت بالا در مقابل سرما
  • استحکام بالا
  • ثبات رنگ در مقابل تابش نور خورشید
  • مقاومت در مقابل خراش و سختی
  • مقاومت در مقابل مواد شیمیایی
  • مقاومت در مقابل حریق
  • دوام و ماندگاری بالا
  • وجود ابعاد ، اندازه ، رنگ و طرح‌ های مختلف

 خرید دیسک پرسلان بر

دیسک پرسلان بر دارای دانه‌ های سایشی قوی هستند که با استفاده از برش سنگ‌ ها به صورت یکنواخت ایجاد می‌ شود. دیسک پرسلان بر ساختار سرامیکی دارد و بدون گرم شدن می‌ تواند مورد استفاده قرار گیرد. فروش پرسلان بر در انواع سایز ها در بازار انجام می‌ شود و مطابق با پرسنل مورد نظر می‌ توانید از سایز مناسب استفاده کنید. برای خرید پرسلان بر مناسب و با دوام نیاز است که یک برند مناسبی را انتخاب کنید. همانطور که می‌ دانید صفحات پرسلان بر پس از مدتی ضخامت لازم را از دست داده و به نوعی کارایی اولیه را نداشته و نیاز به تعویض پیدا می‌ کند. البته در صورتی که از دیسک پرسلان بر به خوبی نگهداری کنید ، می‌ توانید دوام بالایی را از این ابزار مشاهده نمایید. باید توجه کنید که عرض برش با توجه به ضخامت تیغه تعیین می‌ شود. شاید شما با انواع مختلف کاشی و پرسلان کار کنید ، در اینصورت باید توجه کنید که اگر می‌ خواهید از صفحه پرسلان برای متریال مختلف استفاده کنید باید ملاک خرید پرسلان بر سخت‌ ترین مواد باشد. در صورتی که دیسک پرسلان بتواند مواد سخت را برش بدهد ، می‌ تواند سنگ‌ های نرم‌ تر را هم برش دهد.

خرید پرسلان بر مرغوب

با توجه به اینکه صفحه پرسلان ها در انواع مختلف به تولید می‌ رسند و بر کاربرد های آن روز به روز افزوده می‌ شود، برای خرید پرسلان بر باید دقت کنید که برند معتبری را در نظر بگیرید. محصولات برند های مطرح و شناخته شده دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و این تولید کنندگان در ساخت دیسک پرسلان بر از مواد اولیه و خوب استفاده می‌ کنند. پرسلان بر ها عملکرد بسیار خوبی را در زمان برش دارند، بنابراین با خرید صفحه پرسلان بر ها می‌ توانید دوام و عملکرد بالایی را از آن مشخص مشاهده کنید.

فروشگاه ابزار مجید از مجموعه‌ های معتبر عرضه کننده انواع دیسک‌ های پرسلان بر است که مدل‌ های مختلفی از این صفحات برشی را ارائه می‌ کند. برای خرید پرسلان بر از طریق این مجموعه می‌توانید بهترین کیفیت را برای صفحه پرسلان بر ها داشته باشید. فروشگاه ابزار مجید ارائه کننده انواع محصولات برشی و سوراخ کاری می‌ باشد. این مجموعه با ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب توانسته رضایت مشتریانش را به دست آورد. فروش پرسلان توسط مجموعه ابزار مجید در برند های معتبر و در نمونه‌ های با کیفیت ارائه می‌ شود. محصولات به صورت اینترنتی به فروش می‌ رسند و متقاضیان خرید دیسک سرامیک بر با تماس با همکاران ما در این مجموعه می‌ توانند محصولات مورد نظر را سفارش دهند.

پرسلان بر و ویژگی های آن

فروش دیسک پرسلان بر به صورت غیر حضوری

اگر قصد خرید دیسک پرسلان بر را دارید می‌ توانید به صورت غیرحضوری خریدتان را از طریق سایت ابزار مجید انجام دهید. خرید صفحه سرامیک بر به صورت آنلاین در زمان کوتاه انجام می‌ گیرد و این مجموعه خدمات دهی بسیار خوبی را به شما ارائه خواهد داد. محصولات ابزار مجید کیفیت بالایی دارند و در انواع ضخامت‌ ها و قطر ها ارائه می‌ شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع دیسک سرامیک بر و انتخاب محصولی متناسب با کاربرد مورد نظر با همکاران ما تماس بگیرید.

https://abzarmajid.com/

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x