گردشگری

پرطرفدارترین کنسرت های کیش کدامند؟

جزیره‌ی کیش، یکی از مقاصدی است که همیشه در صدر لیست تقاضاها در آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری قرار دارد. وجود بهترین هتل‌ها، رستوران‌ها و تفریحات در این جزیره، باعث شده است که مردم از سرتاسر کشور و حتی خارج از کشور، سفر به کیش را در لیست خود قرار دهند.

یکی از موارد منحصربه‌فردی که سفر به کیش را جذاب می‌کند، امکانات رفاهی و تفریحی خاص آن است. از آنجایی که کیش یک منطقه‌ی آزاد در کشور محسوب می‌شود، معمولا روی تفریحات و سرگرمی این مناطق سرمایه‌گذاری کلانی می‌شود. به همین خاطر است که این جزیره‌ی زیبا و خوش آب‌ و هوا، مکانی مناسب برای خوش‌گذراندن و سرگرمی به حساب می‌آید.

یکی از تفریحات و سرگرمی‌های پرطرفدار در این جزیره، برگزاری کنسرت است. بخاطر وجود سالن‌های کنسرت مجهز و امکانات رفاهی بی‌نظیر، کنسرت های کیش همیشه در صدر لیست محبوب‌ترین سرگرمی‌ها قرار دارند. اگر شما نیز قصد سفر به کیش و رفتن به کنسرت را دارید، در این مقاله شما را با پرطرفدارترین کنسرت های کیش آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

کنسرت عرفان طهماسبی کیش

یکی از بهترین خوانندگانی که نامش در لیست کنسرت های کیش قرار دارد، عرفان طهماسبی است. جوان نامداری که توانسته است با استعداد خارق‌العاده‌ و خدادادی‌اش در موسیقی، همگان را حیرت‌زده کند. این خواننده‌ی محبوب به تازگی موفق به کسب مجوز رسمی برای کنسرت شده است و مفتخریم که بگوییم، نام این خواننده‌ی بی‌نظیر در لیست کنسرت های کیش قرار دارد.

عرفان طهماسبی، زاده‌ی 25 شهریور سال 1377 است. وی بزرگ شده‌ی شهرستان شوشتر است و اصالتی خوزستانی و بختیاری دارد. این خواننده در مصاحبه‌هایش گفته است که از کودکی آرزو داشته که روزی روی صحنه‌ حاضر شود و برای مردم کشورش آواز بخواند!

عرفان طهماسبی

شاید برایتان جالب باشد که این خواننده‌ در کنسرت های کیش، برخلاف برخی از خواننده‌های کشور، برای کسب جایگاه فعلی‌اش سختی‌های خیلی زیادی کشیده است. این خواننده پس از تلاش‌های زیاد در شهر شوشتر و ناامیدی بخاطر نبود امکانات و فرصت‌های مناسب برای خواننده شدن، در 18 سالگی به شهر اهواز مهاجرت می‌کند. سرانجام وی در یک رستوران، موزیک زنده اجرا کرده و اولین بند خود را که بعدها بند «الف» نام گرفت، تشکیل می‌دهد.

اگر بخواهیم که درباره‌ی سکوی پرتاب این خواننده صحبت کنیم، باید به حضور او در برنامه‌ی عصر جدید اشاره کنیم. در این برنامه بود که عرفان توانست با صدای سوزناک و خارق‌العاده‌ی خود، با اجرای یک قطعه‌ی بختیاری همگان را حیرت‌زده کند. سرانجام با دیده شدن استعداد فوق‌العاده‌ی این خواننده، معروف‌ترین آهنگسازان و تنظیم‌کنندگان کشور به تولید موزیک با وی پرداختند.

  • لیست آهنگ‌های عرفان طهماسبی در کنسرت های کیش

به طور کلی از این خواننده قطعه‌های بی‌نظیر زیادی تا کنون منتشر شده است که معروف‌ترین آنها در کنسرت های کیش عبارتند از:

  • آهنگ شاد گلوبند
  • آهنگ خارق‌‌العاده‌ی چه کنم
  • آهنگ پر معنای وای اگر
  • آهنگ محلی زیبای گلم گلم
  • آهنگ احساسی خداحافظ
  • و ده‌ها آهنگ بی‌نظیر دیگر

کنسرت مجید رضوی کیش

یکی از خوانندگان با استعداد دیگری که با حضورش در کنسرت های کیش، شور و هیجان را به کنسرت‌ها تزریق می‌کند، مجید رضوی است. خواننده‌ی جوانی که توانسته است در سال 1402، در کنار بهنام بانی عنوان بهترین خواننده‌ی پاپ کشور را در جشنواره‌ی حافظ از آن خود کند. این خواننده‌ی جوان و محبوب، همچنین توانسته از بهمن 1401 تا 1403 با برگزاری بیش از 600 سانس کنسرت و اجرای زنده، در صدر لیست خوانندگان پاپ در برپایی کنسرت قرار بگیرد.

پرطرفدارترین کنسرت های کیش کدامند؟

مجید رضوی

درباره‌ی بیوگرافی مجید رضوی باید گفت که او در اردیبهشت ماه سال 1376، در شهر زیبای کرمانشاه، چشم به جهان گشود. کودکی و نوجوانی وی با عشق به شعر و موسیقی سپری شد و این خواننده‌ی محبوب از ابتدا می‌دانست که می‌خواهد وارد چه مسیری شود. به همین خاطر، از ابتدا به تحصیل آکادمیک در رشته‌ی موسیقی پرداخت و در آن فارغ‌التحصیل شد. سرانجام در سال 1399، با همکاری شرکت موسیقی اکسرنوین و مسعود جهانی، این خواننده‌ی نابغه و کم سن و سال وارد مارکت موسیقی ایران شد و خیلی زود شهرت زیادی کسب کرد. یکی از جالب‌ترین نکات درباره‌ی مجید رضوی این است که او اغلب خودش شعر ترانه‌هایش را می‌سراید. به علاوه، سابقه‌ی تنظیم‌کنندگی و آهنگسازی نیز در کارنامه‌ی وی دیده می‌شود.

  • لیست آهنگ‌‌های مجید رضوی در کنسرت های کیش

این خواننده‌ی محبوب و جوان تا کنون آهنگ‌های ارزشمند زیادی تولید کرده است که معروف‌ترین آنها در کنسرت‌ های کیش عبارتند از:

  • آهنگ پرانرژی طلا

  • آهنگ احساسی پر می‌زنه

  • آهنگ خارق‌العاده‌ی منم

  • آهنگ عاشقانه‌ی نگین قلبمی

  • آهنگ شاد خجالتی

  • و ده‌ها آهنگ بی‌نظیر دیگر

کنسرت بهنام بانی کیش

بهنام بانی، آخرین خواننده‌ای است که قصد معرفی‌اش را داریم. کسی که حضورش، امضای رقم زدن یک شب به یادماندنی در کنسرت های کیش خواهد بود. هنرمندی که با موزیک‌های خاطره‌سازش، سال‌هاست در قلب مارکت موسیقی ایران جای دارد و یکه‌تازی می‌کند. در ادامه با بهنام بانی بیشتر آشنا خواهیم شد. پس با ما همراه باشید.

بهنام بانی بی‌شک از مهم‌ترین خوانندگان کنسرت های کیش است که قطعا حضورش جانی دیگر به فضای کنسرت‌ها خواهد داد. این خواننده در 11 مهر 1366 در شهرستان دامغان چشم به جهان گشود. خانواده‌ی بهنام بانی، به واسطه‌ی پدرش که نوازنده آکاردئون بود، از همان ابتدا با حال و هوای موسیقی بیگانه نبود. بهنام از همان کودکی نواختن ساز را از پدر آموخت و در سال‌های نوجوانی با شاگردی در نزد استادان به نامی چون محمد نوری، موسیقی را به شکل حرفه‌ای‌تری دنبال کرد. با این حال، تحصیلات آکادمی این خواننده در زمینه‌ی مهندسی عمران است.

بهنام بانی خوانندگی و نوازندگی را به طور جدی در کنار درس دنبال کرد و سرانجام توانست خیلی زود وارد مارکت موسیقی ایران شود. استقبال مردم از صدای بهنام بانی به قدری زیاد بود که در اولین کنسرت این خواننده، تمام بلیت‌ها در 15 دقیقه‌ی اول فروش رفت!

پرطرفدارترین کنسرت های کیش کدامند؟

بهنام بانی

  • لیست آهنگ‌‌های بهنام بانی در کنسرت های کیش

معروف‌ترین آهنگ‌های بهنام بانی در کنسرت های کیش عبارتند از:

  • آهنگ شاد قرص قمرم
  • آهنگ خاطره‌انگیز دوتا دل عاشق
  • آهنگ احساسی خوشحالم
  • آهنگ عاشقانه‌ی ماه عسل
  • آهنگ پر انرژی تویی انتخابم
  • و ده‌ها آهنگ بی‌نظیر دیگر

در آخر باید گفت که شرکت در کنسرت های کیش یک فرصت استثنایی است. با گرفتن بلیت کنسرت می‌توانید در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری این جزیره، با محبوب‌ترین خواننده‌ها دیدار و با شنیدن خاطره‌انگیزترین آهنگ‌هایشان، اوقات خوشی را تجربه کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x