فوتبال

پیوستن کولیبالی به به تراکتور / بمب نقل و انتقالاتی دیگر در تبریز

باشگاه تراکتور در این فغصل درلیگ قهرمانا آسیا حضور دارد. این باشگاه برای تقویت تیم خود خلیفه کولیبالی مهاجم با تجربه و قدرتمند آفریقایی را به خدمت گرفت .

به گزارش پارت نیوز؛ تراکتور تا به اینجا جزو بهتین تتیم های لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات بوده است. این باشگاه برای تقویت تیم خود ستارگان سرشناسی را جذب کرده است.

تراکتور 3 ستاره اصلی قهرمان یعنی علیرضا بیرانون، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی را به خدمت گرفته و 2 بازیکن با کیفیت کراوات ماند ایگور پوستونسکی و تومیسلاو اشترکالی نیز جذب کرده است.

در ادامه تراکتوری ها از پوریا پورعلی و علیرضا آرتا رونمایی کردند. این تیم باید در 3 تورنمنت حضور داشته باشد در تمامی پست ها بازیکنان سرشناس جذب کند.

خلیفه کولیبالی مهاجم ۱۹۷ سانتی‌متری جدیدترین بازیکن مدنظر تراکتور برای تقویت خط حمله این تیم است. با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که این مهاجم ۳۲ ساله آفریقایی با تراکتور به توافق رسیده و در چند روز آینده برای گذراندن تست های پزشکی راهی تبریز می‌شود.

این مهاجم اهل کشور مالی فصل گذشته در لیگ دو فرانسه ۳۰ بازی برای کوویلی روئن به میدان رفت و موفق به ثبت ۱۲ گل و ۴ پاس گل برای این تیم شد. کولیبالی سابقه بازی برای تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن ۲، خنت بلژیک، نانت فرانسه، شارلوا بلژیک و ستاره سرخ صربستان را در کارنامه خود دارد. این بازیکن ۳۱ بازی برای تیم ملی مالی انجام داده و ۶ گل ملی نیز به ثمر رسانده است.

انتهای مطلب/ ی.ر

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x