سلبریتی ها

آشکار شدن چهره واقعی نقش دیبا (شیما جعفرزاده) در سریال طوبی + بیوگرافی و عکس های خیره کننده

بازیگر نقش دیبا (شیما جعفرزاده) در سریال طوبی یک دختر لوس است که توانسته به خوبی از عهده نقش خود بربیاید و تا این جا طرفداران زیادی را جذب کرده است که در این مقاله جدیدترین عکس های او را در اختیار شما قرار می دهیم.

به گزارش پارت نیوز؛ بازیگر نقش دیبا (شیما جعفرزاده) در سریال طوبی محبوب دل خیلی ها شده است. این بازیگر جوان و تازه کار به تازگی فعالیت خود را شروع کرده است که در ادامه بیوگرافی وی را به طور کامل در اختیارتان قرار می دهیم.

بیوگرافی شیما جعفرزاده

از آنجایی که شیما جعفرزاده؛ به تازگی در سینما و تلویزیون دیده شده است، اطلاعات زیادی از او در دسترس نیست. تنها می دانیم که یک دهه هشتادی می باشد و فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرده است و اولین حضور او در مقابل دوربین با بازی در سریال طوبی می باشد.

کارنامه شیما جعفرزاده

شیما جعفرزاده سابقه حضور در فیلمهای کوتاه چشم سوم، ارغوانی، گسست را نیز به عنوان بازیگر در کارنامه هنری خود دارد. شیما جعفرزاده همچنین به عنوان دستیار کارگردان در نمایش جریان نیز فعالیت داشته است.

نقش دیبا در سریال طوبی

در سریال طوبی، شیما جعفرزاده نقش دیبا، خواهر کوچکتر طوبی، را بازی می‌کند. دیبا نقش مهمی در زندگی طوبی ایفا می‌کند و حضور او در این سریال در کنار بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، فرهاد آییش، سودابه بیضایی و شبنم قربانی، تجربه‌ای ارزشمند برای او بوده است.

عکس های خیره کننده شیما جعفرزاده

شیما جعفرزاده

شیما جعفرزاده

 

شیما جعفرزاده

شیما جعفرزاده

شیما جعفرزاده

 

شیما جعفرزاده

 

 

 

 

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x