فناوری

چه کسی اینستاگرام ما را چک می کند؛ پروفایل، پست ها و استوری ها!

به عنوان صاحب یک حساب اینستاگرام شاید این پرسش برایتان ایجاد شده که چه کسی اینستاگرام ما ار چک می کند؟ اینستاگرام این امکان را به شما می دهد تا تعداد افرادی که پست های ویدیویی شما را تماشا کرده اند یا محتوای شما را لایک کرده اند و در مورد آن نظر داده اند را مشاهده کنید. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ در این مقاله به بررسی پرسش چه کسی اینستاگرام ما را چک می کند و راه های فهمیدن آن خواهیم پرداخت. در اینستاگرام شما می توانید متوجه شوید که چه کسی استوری های اینستاگرام شما را مستقیما مشاهده می کند ولی از سویی دیگر اینستاگرام هیچ قابلیتی برای دانستن اینکه چه کسی پروفایل یا پست های اینستاگرام شما را مشاهده می کند ارائه نمی دهد. با این حال باز هم امکان شناخت بازدیدکنندگان صفحه شما همچنان وجود دارد. اگر مایل هستید که بدانید چه کسی اینستاگرام شما را مشاهده می کند، ادامه این مقاله را دنبال کنید.

چگونه بفهمیم چه کسی استوری اینستاگرام ما را نگاه می کند؟

فهمیدن اینکه چه کسی استوری اینستاگرام شما را به صورت زنده مشاهده می کند بسیار ساده است. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.
  2. رای باز کردن استوری، روی عکس نمایه خود ضربه بزنید.
  3. روی فعالیت در پایین سمت چپ ضربه بزنید یا به سادگی صفحه را به سمت بالا بکشید.
  4. دیدگاه ها و تعاملات استوری خود را بررسی کنید.
  5. به یاد داشته باشید که استوری های اینستاگرام پس از 24 ساعت به طور خودکار ناپدید می شوند. با این حال، آمار مربوط به افرادی که استوری های اینستاگرام شما را مشاهده کرده اند در طول 48 ساعت پس از ارسال در دسترس است. هنگامی که استوری از صفحه شما ناپدید می شود، می توانید آن را در بخش آرشیو استوری در اینستاگرام مشاهده کنید.

چگونه بفهمیم چه کسی پست اینستاگرام ما را دیده است؟

چه کسی اینستاگرام ما را می بیند

در واقع اگر کسی پست اینستاگرام شما را لایک نکرده باشد یا هیچ نظری نگذاشته باشد، نمی توانید متوجه بشوید که دقیقا چه کسی پست اینستاگرام شما را مشاهده کرده است. با این حال می توانید تعداد کل بینندگان را برای پست های ویدیویی اینستاگرام بررسی کنید.

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  2. وارد تب پروفایل شوید.
  3. پست خود را انتخاب کنید.
  4. روی برچسب زیر پست ضربه بزنید.
  5. به خاطر داشته باشید که فقط می‌توانید تعداد کل بازدید های پست‌های ویدیویی را مشاهده کنید، اما نمی‌توانید نام‌ کاربری شخص خاصی را مشاهده کنید. فقط می توانید بفهمید که چه کسی پست شما را پسندیده است.
  6. استالکرها(افرادی که به صورت مخفیانه شما را دنبال میکنند) بدون کامنت گذاشتن و یا لایک کردن پست های شما را تماشا می کنند. اما اگر تعداد بازدیدهای پست شما از تعداد لایک های پست بیشتر باشد، می توانید به آسانی متوجه شوید که اشخاصی بدون لایک کردن پست شما را مشاهده کرده اند.

چگونه بفهمیم چه کسانی هایلایت اینستاگرام را دیده اند؟

راهی برای شما وجود ندارد که بدانید کسی یک بار، دو بار یا ده بار هایلایت را دیده است یا خیر. اما با روش زیر میتوانید بفهمید که چه کسی هایلایت شما را مشاهده کرده است.

  1. پروفایل خود را در اینستاگرام باز کنید.
  2. روی نماد Highlights ضربه بزنید.
  3. روی دکمه “View” در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید تا لیست افرادی که هایلایت‎های شما را دیده‌اند را مشاهده کنید.

چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را دیده است؟

چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را می بیند

چه کسی اینستاگرام ما را چک می کند. اینستاگرام هیچ راهی برای مشاهده افرادی که از پروفایل شما بازدید کرده اند ارائه نمی دهد. بنابراین لیست بازدید از پروفایل اینستاگرام در دسترس ما قرار ندارد. با این حال، همانطور که قبلاً ذکر شد، می‌توانید متوجه شوید که چه کسی با یکی از استوری‌ها یا پست‌های شما ارتباط برقرار کرده و یا حتی آن ها را مشاهده کرده است.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا هیچ راه مناسبی برای بررسی افرادی که صفحه اینستاگرام ما را نگاه می کنند وجود ندارد. پاسخ ساده است، به دلیل حریم خصوصی کاربران.

برنامه ای که بتوانیم بفهمیم چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را می بیند

وقتی در اینترنت به دنبال راهی برای بررسی اینکه چه کسی نمایه اینستاگرام شما را مشاهده کرده هستید، ممکن است با برنامه های شخص ثالث مواجه شوید. اپلیکیشن های زیادی هم برای اندروید و هم برای IOS وجود دارند که ادعا می کنند می توانند به شما بگویند چه کسی اکانت اینستاگرام شما را مشاهده می کند. اما واقعیت این است که آنها قطعا کار نمی کنند.

سیاست داده اینستاگرام به وضوح بیان می کند که نام، نام کاربری، عکس نمایه و آدرس ایمیل کاربر را با برنامه های شخص ثالث به اشتراک نمی گذارد و اطلاعات شخصی کاربران را محفوظ نگه میدارد. بنابراین حفظ حریم خصوصی دلیل اصلی کار نکردن این برنامه هاست.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x