پیشرفت شخصی

چگونه با فیلم دیدن زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

در این مطلب به بررسی این سوال که چگونه با فیلم دیدن زبان انگلیسی یاد بگیریم؟ و اینکه آیا چنین سوالی پاسخ مناسب دارد یا خیر خواهیم پرداخت؟

به گزارش پارت نیوز؛ پیش از آن که به شما بگوییم که چگونه با فیلم دیدن زبان انگلیسی یاد بگیریم؟ لازم است این را بدانید که در عصر جدید یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از فیلم و سریال به یکی از محبوب‌ترین روش‌های آموزشی در تمام دنیا تبدیل شده است.

چگونه با فیلم دیدن زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

با وجود این که فیلم ها را می توان به عنوان یکی از منابع بسیار موثر و کاربردی در آموزش زبان انگلیسی تلقی کرد ولی نمی توان تمامی و یا خیلی از فیلم ها را برای آموزش زبان انگلیسی معرفی کرد. در ادامه قصد داریم فیلم‌هایی را معرفی کنیم که به شما کمک می کند اصطلاحات و عبارات مورد نیاز خود برای یک مکالمه ساده و پیشرفته آموزش زبان ببینید:

کدام فیلم ها برای آموزش زبان انگلیسی مناسب اند؟

در ادامه به معرفی فیلم هایی که به آموزش زبان انگلیسی کمک می کنند خواهیم پرداخت.

فیلم های موثر برای سطح مبتدی

برای افرادی که در سطح مبتدی هستند بهترین فیلم ها انیمیشن های هستند که توسط شرکت های مختلف از جمله پیکسل آماده می شوند با هم نگاهی به بهترین نمونه ها می اندازیم:

Finding Nemo

انیمیشن به دنبال نمو، داستان جذاب یک ماهی دوست داشتنی را بیان می‌کند که به دنبال مادر خود می باشد. این انیمیشن که برنده جایزه اسکار نیز می‌باشد توانسته سال های سال به عنوان یکی از مهمترین و موثرترین منابع آموزش زبان انگلیسی به حساب آید. اگر در سطح مبتدی هستید و قصد دارید زبان انگلیسی را آموزش ببینید این انیمیشن می‌تواند منبع بسیار مناسب و دیدنی برای شما به حساب آید.

Toy Story

Toy Story (داستان اسباب بازی) که اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۵ منتشر شد تا به امروز یکی از فیلم های موفق ترین و دوست داشتنی ترین مجموعه هایی می باشد که توانسته مخاطبین متعددی را نیز به سمت خود بکشاند. این مجموعه انیمیشن یکی از بهترین و جذاب ترین انیمه هایی به حساب می آید که زبان انگلیسی تگزاسی را به زبان آموزان آموزش می دهد. در این انیمه داستان یک کابوی (گاوچران) عروسکی بیان می شود که همراه با دیگر عروسک ها قصد دارد به هدف خود برسد.

فیلم های موثر برای سطح متوسط

چگونه با فیلم دیدن زبان انگلیسی یاد بگیریم؟ برای این دست از زبان آموزان بهترین فیلم ها و سریال ها داستان هایی هستند که در برای جوانان و نوجوانان ساخته شده اند.

چگونه با فیلم دیدن زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

Harry Potter

جادوگر مشهور سینما که تمامی جوانان و نوجوانان با خاطره دارند. این مجموعه فیلم ها که بر اساس رمان های مشهور ساخته شده‌اند امروزه به یکی از بهترین منابع برای آموزش زبان انگلیسی بدل شده‌اند. شما می توانید با دانلود قسمت های مختلف این داستان نه تنها با فرهنگ و ادبیات کشورهای انگلیسی زبان آشنا شوید بلکه می توانید با مجموعه لغات آشنا شوید که پیش از آن در هیچ کتابی مطالعه نکرده اید.

Star Wars

مجموعه فیلم های جنگ ستارگان که به گفته بسیاری مهمترین اثر فرهنگ، اجتماعی و تخیلی هالیوود به حساب می‌آید که تصور دنیا نسبت به پیشرفت های تکنولوژیکی را تغییر داد. علاوه بر اینکه این مجموعه فیلم تاثیر بسیاری در فرهنگ شناسی آمریکا دارد بلکه منبع بسیار خوبی برای آموزش زبان انگلیسی نیز به حساب می آید. زبان آموزان می توانند با مشاهده ۳۰ قسمت از این مجموعه فیلم نه تنها نسبت به سریال ها و فیلم های دیگر مسلط شوند بلکه موضوعی برای صحبت با افراد بومی نیز پیدا کنند.

Pirates of the Caribbean

دزدان دریایی کارائیب یکی از محبوب ترین و مشهورترین فیلم های تاریخ سینما می باشد که به دلیل ساختار زبانی که در این فیلم به کار رفته می‌تواند دیدگاه بسیار خوبی را از لغت های رایج زبان انگلیسی در سطح متوسط و پیش ادونس ارائه دهد.

فیلم های موثر برای سطح پیشرفته

هنگامی که در مورد سطح پیشرفته زبان انگلیسی صحبت میکنیم انتخاب فیلم ها برای ما کار ساده‌تری می باشد. در این بخش ما برای شما مهم ترین و اصلی ترین فیلم های قابل استفاده در این سطح معرفی میکنیم.

The Queen

از فیلم هایی که با استفاده از زبان انگلیسی قرن نوزدهم و یک لهجه تند بریتیش تلاش می‌کند زبان انگلیسی را به شما آموزش دهد. این فیلم از آن جهت مهم میباشد که شما را برای صحبت به لهجه بریتیش آماده می کند.

Jurassic Park

مجموعه فیلم های ژوراسیک پارک یکی از فیلم هایی می باشد که همراه با لغات تخصصی تلاش می کند زبان انگلیسی رایج در آمریکای شمالی را به شما به خوبی یاد می دهد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد دارند همراه با یادگیری زبان انگلیسی فرهنگ کشور آمریکا را نیز بهتر درک نمی تواند این فیلم را مشاهده کنند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x