پیشرفت شخصی

چگونه در آزمون دولینگو نمره بالا کسب کنیم؟

آزمون انگلیسی دولینگو یک ارزیابی مهارت انگلیسی است. در آزمون دولینگو، براساس پاسخی که به سوالات می دهید، دشواری سوال برای شما کاهش یا افزایش پیدا می کند. این آزمون برخلاف دیگر آزمون ها مقرون به صرفه تر است و خیلی از دانشگاه های بین المللی، داشتن مدرک دولینگو را برای دانشجویان خارجی زبان کافی و در سطح آزمون آیلتس می دانند.

یکی از بهترین روش های تست شده برای قبولی و گرفتن این مدرک، شرکت در دوره های آمادگی آزمون دولینگو آموزشگاه های زبان، مانند آموزشگاه دهخدا می باشد.

اما اینکه چگونه در این آزمون نمره بالا کسب کنیم پرسش بسیاری از زبان آموزانی است که می خواهند در این آزمون شرکت کنند، در اینجا ما می خواهیم راه هایی برای کسب نمره بالا در آزمون دولینگو را برای شما بیان کنیم.

مزایای آزمون انگلیسی Duolingo

آزمون انگلیسی Duolingo در مقایسه با آزمون های مشابه، مانند آزمون تافل و آیلتس، مزایای متعددی را ارائه می دهد.

۱. ثبت نام آسان

یکی از مهمترین مزایای این آزمون این است که ثبت نام زبان آموزان در آن آسان است. حتی می توان 10 دقیقه قبل از شروع آزمون در آن ثبت نام کرد. همچنین، تاریخ آزمون خاصی برای آزمون Duolingo تعیین نشده است. زبان آموزان می توانند با انجام مراحل زیر در آزمون ثبت نام کنند:

از صفحه وب آزمون انگلیسی Duolingo دیدن کنید.

برای خرید آزمون بر روی “خرید آزمون” کلیک کنید.

سن و شناسه ایمیل خود را وارد کنید یا با ایمیل خود وارد شوید.

اکنون مدارک ثبت نام را آپلود کنید.

هزینه ثبت نام در آزمون را بپردازید.

۲. معیارهای واجد شرایط بودن

مزیت بعدی آزمون دولینگو این است که زبان آموزان برای شرکت در آزمون نیازی به ارائه مدارک تحصیلی خود ندارند. از هر کجای دنیا می توان در آزمون شرکت کرد. با این حال، متقاضیان باید اطمینان حاصل کنند که آزمون Duolingo که شرکت می کنند توسط موسسه ای که برای آن درخواست می کنند پذیرفته شده است. آزمون Duolingo برای همه افراد بالای 13 سال آزاد است.

۳. مقرون به صرفه

آزمون دولینگو در مقایسه با سایر آزمون های مهارت انگلیسی مانند آیلتس، تافل، PTE و غیره مقرون به صرفه تر است.

۴. معیارهای امتیازدهی

آزمون دولینگو نمره ای بین 10-160 ارائه می دهد و زبان آموز را بر اساس مهارت های شنیداری، گفتاری، نوشتن و خواندن ارزیابی می کند.

۵. نیازی به سفر نیست

داوطلب برای انجام آزمون Duolingo نیازی به مراجعه به هیچ مرکز آزمونی ندارد. آن ها می توانند از هر کجای دنیا تست بدهند. برای شرکت در آزمون Duolingo فقط به کامپیوتر و وب کم نیاز دارید.

۶. سیاست برگزاری مجدد آزمون

یکی دیگر از مزایای آزمون Duolingo این است که هیچ محدودیتی برای تعداد دفعاتی که داوطلب می تواند آن را امتحان کند وجود ندارد.

چگونه در آزمون دولینگو نمره بالا کسب کنیم؟

نمره 135/160 در DET نمره بسیار خوبی در نظر گرفته می شود. این بدان معناست که شما سطح بالایی از تسلط به زبان انگلیسی دارید و می توانید از انگلیسی به طور موثر در زمینه های مختلف استفاده کنید. چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا شانس خود را برای کسب امتیاز 135/160 در DET افزایش دهید.

DET یک آزمون چالش برانگیز است، بنابراین مهم است که برای آن آماده شوید. شما می توانید این کار را با انجام تست های تمرینی، مرور گرامر و واژگان انجام دهید و مهارت های شنیداری و گفتاری خود را تمرین کنید.

قبل از شروع آماده شدن برای آزمون دولینگو، کمی زمان بگذارید تا نقاط قوت و ضعف خود را ارزیابی کنید. این به شما کمک می کند تا آمادگی خود را بر روی مناطقی متمرکز کنید که در آن به بیشترین کمک نیاز دارید.

مهم است که هنگام آماده شدن برای DET اهداف واقع بینانه برای خود تعیین کنید. اگر هنوز در آن سطح نیستید، سعی نکنید که امتیاز 135/160 را تعیین کنید، بهتر است ابتدا مهارت های زبانی خود را تقویت کنید.

یک تکنیک فوق العاده برای سنجش پیشرفت شما و تعیین اینکه چه چیزی به تمرین بیشتر نیاز دارد، شرکت در امتحانات تمرینی است که به صورت آنلاین و رایگان می توانید آن ها را دریافت کنید.

DET شامل بخش گرامر و واژگان است. این بخش دانش شما را در مورد مفاهیم اولیه گرامر و واژگان آزمایش می کند. با استفاده از منابع آنلاین مانند Duolingo یا Quizlet می توانید گرامر و واژگان را مرور کنید.

DET شامل بخش گوش دادن و صحبت کردن است. این بخش توانایی شما را در درک گفتاری انگلیسی و صحبت کردن روان انگلیسی آزمایش می کند. می‌توانید مهارت ‌های شنیداری و گفتاری خود را با تماشای فیلم ‌ها و برنامه ‌های تلویزیونی انگلیسی، گوش دادن به پادکست‌ های انگلیسی زبان و صحبت با انگلیسی ‌زبان ‌ها تمرین کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x