مجلسدولت

چیدمان کابینه پزشکیان ضعیف و ناجور است!

نصیرپور گفت: آقای پزشکان از اقوام مختلف و قشر خاموش جامعه از شما توقع زیادی دارند و نمی توانیم قشر بزرگی از جامعه را نادیده بگیریم.

به گزارش پارت نیوز؛ مجید نصیرپور نماینده مردم سراب در مخالفت با کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه هوایی و رئیس جمهور فوت شده آیت الله رئیسی گفت: به مردم ایران برای شرکت در انتخابات و رای دادن به تغییرات تبریک می گوییم. اگرچه هیچ کدام از ما انتظار برگزاری انتخابات زودهنگام را نداشتیم.

وی ادامه داد: باید مشخص شود که کابینه پیشنهادی آقای پزشکیان این توانایی را دارد که به وعده های خود برای ایجاد تحولی که مردم می خواهند در جامعه عمل کند. به نظر من باید در چیدمان کابینه و سنجش توانمندی افراد دقت بیشتری می کرد.

نذیرپور گفت: نمی‌توانیم فردی بدون تجربه را به سمتی منصوب کنیم و بعد از او انتظار داشته باشیم که برای ملت ایران تصمیم درستی بگیرد. تعهد پزشکان آنها را وادار می کند تا در برخی از گزینه های خود تجدید نظر کنند. من مخالف رئیس جمهور نیستم و تمام توانم را صرف رای دادن او می کنم، اما از او انتظاراتی دارم.

وی افزود: آقای مدزیکیان زمانی وارد میدان انتخابات شدید که بسیاری از مردم غرق در ناامیدی بودند و توانستید امید را در دل آنها زنده کنید اما در مرحله بعد تداوم امید وظیفه اصلی شماست در غیر این صورت مردم ناامیدتر می شوند و در ابتدای سوال همکارانی را در سطح وزارتخانه انتخاب کنید.

نماینده مردم سراب گفت: به جوانان، زنان و مذاهب مختلف قول هایی داده اید. ما 19 وزارتخانه و 31 استان داریم که روی مسائل ملی تمرکز می کنند. چرا حکومت وحدت ملی را امروز واژه جدیدی می دانیم؟ در حالی که رهبر این سیاست مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.

وی تصریح کرد: باید از کلمات در جای خود استفاده کنیم. آقایان دکتر دوست دارند از انواع و اقسام طعم های سیاسی استفاده کنند، البته ما از آنها استقبال می کنیم و نباید برای کسب غنائم با یکدیگر دعوا کنیم.

نماینده مخالف کابینه دولت خاطرنشان کرد: آقایان پزشکان از اقوام مختلف از شما انتظاراتی دارند. قشر خاموش جامعه توقعات زیادی از شما دارند و نمی توان قشر وسیعی از جامعه را نادیده گرفت و انتظار داشت تا دور بعدی انتخابات پای صندوق بیایند. و ما معتقدیم که شما مطمئناً در جلب نظر مردم موفق خواهید بود.

فرمود: به سنت جناب بزیکیان جمله ای از امیرمؤمنان علی (علیه السلام) نقل می کنم: آری، آن برادرانی که در جنگ صفین خون خود را ریختند، هیچ ضرری نکردند، گرچه نیستند. امروز که غذایشان اندوه و نوشیدنی آنها خون دلهایشان است.

نماینده مردم سراب در پایان گفت: تحصن مجلس ششم و تاریخچه انتخابات 88 به هر دلیلی که باشد قطعا اشتباه بزرگی بود. برخی از دوستانی که امروز به رئیس جمهور اعتماد دارند بازخواست خواهند شد.اما باید با یکدیگر هم افزایی داشته باشیم و روی اشتباهات دیگران تمرکز نکنیم.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x