ارز دیجیتالبازی

کارت های همستر کمبات و دریافت جایزه 5 میلیونی؛ 22 خرداد 1403

کارت های همستر کمبات امروز، 22 خرداد 1403اعلام شد.

به گزارش پارت نیوز؛ در این صفحه کارت های همستر کمبات که به آن کارت های دیلی کمبو همستر کمبت گفته می شود و 5 میلیون سکه به رایگان در اختیار شما می گذارد را به شما معرفی می کنیم.

بعد از ساعت 15:30 تاریخ 1403/03/20 کارت های جدید برای دریافت 5 میلیون سکه جدید در همین صفحه اعلام می شود. اگر می خواهید سکه های میلیونی بگیرید و نات کوین رایگان دریافت کنید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دقت مطالعه کرده و با دوستان و عزیزانتان نیز به اشتراک بگذارید.

بعد از ورود به ربات Hamster Kombatدر تلگرام، به صفحه‌ی بازی همستر نات کوین انتقال داده شوید. در منوی پایین این بازی بخش‌های Exchange ،Mine ،Friends ،Earn و Airdrop را مشاهده می کنید؛ در ادامه توضیحات بیشتر درباره بخش هایی که می توانید با آن سکه و کارت های دیلی کمبو همستر کمبت را بگیرید.

کارت های همستر کمبات؛ 22 خرداد 1403

کارت همستر کامبت

کارت همستر کمبات چیست؟

در منوی ربات همستر کامبت و در قسمت Mine بخشی به اسم Daily Combo وجود دارد که هر ۲۴ ساعت به‌روز می‌شود و می توانید کارت های امروز همستر کمبت را انتخاب کنید. بازیکنان در این بخش با پیداکردن سه کارت مجهول که به شکل علامت سوال هستند، می‌توانند ۵ میلیون سکه‌ داخل بازی را به رایگان جایزه بگیرید. برای پیدا کردن این کارت ها لازم است گزینه های زیر سه علامت سوال را بررسی کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، این گزینه ها شامل 4 تب هستند:

1- Market

2- PR&Team

3- Legal

4- Specials

اگر بتوانید روزانه این سه کارت را در میان 4 تب بالا پیدا کنید هر روز 5 میلیون سکه رایگان دریافت خواهید کرد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x