سیاست داخلی

کاندیداتوری محمد صدر در انتخابات ریاست جمهوری به اسرار خاتمی!

محمد صدر عضو تشخیص مصلحت نظام: آقای خاتمی از من خواستند برای کاندیداتوری ثبت‌نام کنم.

به گزارش پارت نیوز؛ مشاور رئیس دولت اصلاحات اظهار کرد: من قصد دارم با دیگر دوستان مشورت کنم و بعد از پایان مشورت‌ها، درباره کاندیداتوری تصمیم خواهم گرفت؛ تا دو سه روز آینده درباره کاندیداتوری جمع بندی‌ خواهم کرد اما اکنون واقعاً به هیچ تصمیمی نرسیده‌ام.

سید محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی درباره احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری و دیدار اخیرش با سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات گفت: من با آقای خاتمی دیدار کردم تا درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری با ایشان مشورت کنم؛ آقای خاتمی گفتند که نظرشان مثبت است و از من خواستند برای کاندیداتوری ثبت‌نام کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا صرفاً نظر آقای خاتمی کفایت می‌کند یا قصد دارید منتظر نظر جبهه اصلاحات باشید، گفت: من خودم الان نمی‌دانم کاندیدا می‌شوم یا نه. چون تصمیم نهایی را نگرفته‌ام و فقط نظر آقای خاتمی را دریافت کرده‌ام.

مشاور رئیس دولت اصلاحات گفت: من قصد دارم با دیگر دوستان مشورت کنم و بعد از پایان مشورت‌ها، درباره کاندیداتوری تصمیم خواهم گرفت؛ تا دو سه روز آینده درباره کاندیداتوری جمع بندی‌ خواهم کرد اما اکنون واقعاً به هیچ تصمیمی نرسیده‌ام.

محمد صدر فعال سیاسی اطلاح طلب از مشاورین محمد خاتمی و از دیپلمات های اسبق وزارت خارجه بوده و از سال ۹۶ نیز عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

به گزارش تسنیم، انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور سابق، روز جمعه ۸ تیرماه برگزار می شود و کاندیداها از روز پنجشنبه ۱۰ خرداد به مدت ۵ روز فرصت ثبت نام دارند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x