خودرو

کرمان موتور بازار خودرو سازی ایران تسخیر کرد

کرمان موتور بزرگترین خودرو ساز خصوصی کشور بعار 1403 خود را طوفانی شروع کرد و با افتتاح خط تولید 3.5 میلیون دلاری باک پلیمری در کنار ورود بازار خودرو های تجاری و تحویل اولین تاکسی برقی تهران پشت سرگذاشت.

به گزارش پارت نیوز؛ شرکت خودرو سازی کرمان موتور سعی کرده که محصولات و خدمات خود را به روز نگه دارد. تا بتواند اعتبار بزرگترین خورو سازی خصوصی کشور را حفظ کند.

در این گزارش نگاه کوتاهی به خلاصه ای از فعالیت های کرمان موتوردر بهار 1403 خواهیم پرداخت:

کرمان موتور اولین شروع کننده در برقی سازی حمل و نق

در فروردین 1403 کرمان موتور با عقد قرار داد همکاری با تاکسیرانی تهران اولین خودرو ساز در ایران بود که اعلام آمادگی کرد برای این که فعالیت خود را با متعهد شدن تحویل دو هزار دستگاه برقی آغاز کرد.

خدمات شبانه روزی کرمان موتور در نوروز 1403

کرمان موتور سال جدید را با تولید kmc t8 به عنوان خودرو ناوگان امداد شروع کرد و به امداد خود شکل تازه ای بخشید. این شرکت خدمات نوروزی خود را از 26 اسفند 1402 تا 13 فروردین 1403 با 120 پایگاه در سراسر کشور به رانندگان ارائه داد.

تامین اولین تاکسی های برقی کشور توسط کرمان موتور

شرکت کرمان موتور پس از ثبت قرارداد با تاکسیرانی تهران، قرارداد خرید و تحویل دو هزار دستگاه JAC E50A را منعقد که یک هزار دستگاه از آن‌ها را در بهار 1403 تحویل گرفت.

روز دوشنبه 21 خرداد در اداره تحویل کرمان موتور آیین تحویل 200 دستگاه تاکسی برقی به رانندگان با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، شادی ملکی، سرپرست تاکسیرانی تهران و سامان فیروزی، مدیرعامل کرمان موتور برگزار شد و تاکسی‌ها به رانندگان متقاضی تحویل داده شد.

 

کالیبراسیون داخلی خودرو X5

فرآیند کالیبراسیون که خودروسازان به آن توجه ویژه‌ای دارند. اگر توسط خودور ساز به درستی رعایت نشود در استهلاک ماشین افزایش میابد. که این موضوع ممکن است اعتبار خودرو ساز را زیر سوال ببرد.

اردیبهشت 1403 بود که این خودروساز از کالیبراسیون بومی سازی شده خودرو X5 خبر داد.

این شرکت خصوصی با در نظر گرفتن اهمیت فرآیند کالیبراسیون خودروها، با بکارگیری به‌روزترین امکانات آزمایشگاهی و تکیه بر دانش فنی مهندسان داخلی، هماهنگ سازی میان موتور و گیربکس محصولاتش را مطابق با نیازهای مصرف کنندگان ایرانی و مختصات بومی کشور، به طور کامل در داخل مجموعه کرمان موتور انجام می‌دهد.

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x