تولید و تجارت

کفسابی موزاییک به چه روشی باید صورت گیرد؟

برای رفع آلودگی‌های سطحی موزاییک و تمیز کردن آنها می‌توان از کفسابی کمک گرفت. این کار نیاز به تجربه و تجهیزات زیادی دارد و هر کسی نمی‌تواند آن را با کیفیت بالا برای شما انجام دهد. در صورتی که می‌خواهید عملیات کفسابی موزاییک با کیفیت بالایی انجام شود می‌توانید خدمات مجموعه سابینو را برای این کار انتخاب کنید. در این مجموعه پرسنل بسیار با تجربی وجود دارند که کار با تجهیزات پیشرفته را بلد بوده و می‌توانند این کار را در مدت بسیار کوتاهی برای شما انجام دهند.

موزاییک‌ها برای کفپوش مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. هرچه موزاییک دارای کیفیت بالایی باشند اما باز هم پس از گذشت زمان دچار آسیب‌هایی می‌شود که ظاهر آنها را آلوده خواهد کرد. از خدمات نظافت موزاییک می‌توان به عملیات کفسابی اشاره کرد. با این عملیات می‌توان یک لایه از روی سطح موزاییک را حذف کرد تا ظاهر آن به شکل اولیه خود بازگشته و کدر نماند. اگرچه مجموعه‌های مختلفی در کشور وجود دارند که کفسابی موزاییک را ارائه می‌دهند اما همه آنها کیفیت بالایی در کار خود ندارند. با ما همراه شوید تا بهترین مجموعه برای کفسابی موزیک را به شما معرفی کنیم.

کفسابی موزاییک چیست؟

کفسابی موزاییک به تمیز کردن و براق کردن سطح موزاییک می‌گویند که با استفاده از این کار می‌توان آلودگی‌های روی سطح را به طور کامل از بین برد و آن را پاکیزه کرد. برای این عملیات نیاز به تجهیزات مختلفی وجود دارد و باید به جنس موزاییک دقت شود. از آنجایی که موزاییک‌ها از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند هر کدام از آنها باید با روش‌های مختلف کفسابی شوند. کفسابی موزاییک طی مراحل مختلفی انجام می‌شود و در مرحله آخر موزاییک به شکل اولیه خود باز می‌گردد. برای این کار از دستگاه و لقمه‌های لایه بردار مختلف استفاده می‌شود تا جرم‌ها، پستی بلندی‌ها و لبه‌های آسیب‌دیده موزاییک از بین بروند.

انواع موزاییک و عملیات کفسابی آن‌ها

موزاییک‌ها در انواع مختلف سیمانی و یا ساخته شده از سنگریزه در بازار به فروش می‌رسند. در نوع اول نمی‌توان از لایه‌برداری برای کفسابی استفاده کرد زیرا که با لایه‌برداری، لعاب آن به طور کامل از بین می‌رود و سطح سیمانی موزاییک دیده می‌شود. برای کفسابی این نوع موزاییک باید از فورچه‌شویی استفاده کرد. موزاییک‌های سنگی این چنین نیستند و می‌توان لایه‌برداری را به راحتی روی آنها انجام داد.

برای این کار باید استاد کفساب از لقمه‌ها و دستگاه‌های مختلف برای کفسابی استفاده کرده تا ظاهر آن زیبا شود. در ابتدا از لقمه‌های سخت‌تر و زبرتر برای این کار استفاده می‌کنند تا بتوانند یک لایه را به طور کامل از روی موزاییک حذف کنند. در مرحله بعد نوبت به استفاده از لقمه‌های نرم‌تر می‌رسد تا سطح موزاییک صیقلی‌تر و درخشان شود. با توجه به اینکه این کار نیاز به دقت و تخصص بسیار بالایی دارد شخصی که برای کفسابی انتخاب می‌شود باید در این زمینه سابقه و تجربه بالایی داشته باشد. اگر این فرد بتواند موزاییک‌ها را به طور دقیق بررسی کند عملیات کفسابی با سرعت بالاتری انجام خواهد شد.

کفسابی موزاییک

چه زمانی نیاز به کفسابی موزاییک است؟

زمانی که از موزاییک برای پوشاندن کف یک مکان استفاده می‌شود ممکن است با ریختن گچ، سیمان و یا مواد مختلف دچار آلودگی‌های بسیار زیادی شود. با توجه به اینکه تمیز کردن این مواد و آلودگی‌های سطحی موزاییک کار آسانی نیست می‌توان از عملیات کفسابی برای این کار استفاده کرد. گاهی اوقات نیز به دلیل استفاده طولانی مدت از موزاییک، آلودگی‌های بسیار زیادی در درزهای آن نفوذ کرده و سطح موزایی کدر می‌شود.

در این زمان نیز می‌توان از عملیات کفسابی برای تمیز کردن موزاییک استفاده کرد. هرچه یک موزاییک دارای کیفیت بالایی باشد باز هم پس از گذشت زمان دچار آسیب زیادی در سطح خود می‌شود که می‌توان با برداشتن یک لایه از روی موزاییک آن را کفسابی کرد. امروزه مجموعه‌های زیادی در کشور وجود دارد که این عملیات را ارائه می‌دهند. یکی از بهترین مجموعه‌هایی که علاوه بر کف‌سابی موزاییک، کفسابی و کفسابی سنگ را نیز با کیفیت بالا ارائه می‌دهد مجموعه سابینو نام دارد.

هزینه کفسابی موزاییک

هزینه کفسابی موزاییک وابسته به عوامل مختلفی است و نمی‌توان میزان ثابتی برای این کار بیان کرد. با توجه به متراژ کار، نوع موزاییک و استفاده از تجهیزات مختلف باید هزینه‌های مختلفی برای این عملیات پرداخت کرد. در صورتی که یک مجموعه معتبر را برای این کار انتخاب کنید می‌توانید عملیات کفسابی موزاییک را در مدت کوتاهی با هزینه‌های مناسب انجام دهید.

میزان آلودگی‌هایی که روی سطح موزاییک وجود دارد تاثیر زیادی در مدت زمان کفسابی داشته و هزینه‌های آن را تغییر می‌دهد. در صورتی که موزاییک دچار ترک خوردگی باشد و نیاز به استفاده از رزین و اپوکسی برای پر کردن ترک‌های آن وجود داشته باشد نیز باید هزینه‌های بیشتری برای این کار پرداخت کرد. زمانی که شما از یک فرد متخصص می‌خواهید که این کار را برای شما انجام دهد او ابتدا موضوع کار را بررسی کرده و با توجه به میزان کار و مدت زمانی که برای این کار نیاز است یک قیمت را برای شما تعیین می‌کند.

با توجه به بودجه‌ای که شما برای کفسابی موزاییک در نظر گرفته‌اید می‌توانید از روش‌های مختلف برای کف‌سازی بهره‌مند شوید. هرچه یک فرد متخصص را برای این کار انتخاب کنید او می‌تواند با توجه به تجربه و دقت بالای خود این عملیات را به گونه‌ای انجام دهد که در هزینه شما صرفه‌جویی شود. انتخاب یک مجموعه معتبر به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین شرایط را برای کف‌سابی موزاییک دریافت کنید. یکی از بهترین مجموعه‌هایی که به شما توصیه می‌کنیم از عملیات کفسابی آن برای زیبایی و رفع آلودگی‌های سطحی موزاییک استفاده کنید مجموعه سابینو نام دارد.

کفسابی و کفسابی سنگ

خدمات مجموعه سابینو

همانطور که در این مطلب توضیح دادیم برای رفع آلودگی‌های سطحی موزاییک و تمیز کردن آنها می‌توان از کفسابی کمک گرفت. این کار نیاز به تجربه و تجهیزات زیادی دارد و هر کسی نمی‌تواند آن را با کیفیت بالا برای شما انجام دهد. در صورتی که می‌خواهید عملیات کفسابی موزاییک با کیفیت بالایی انجام شود می‌توانید خدمات مجموعه سابینو را برای این کار انتخاب کنید. در این مجموعه پرسنل بسیار با تجربی وجود دارند که کار با تجهیزات پیشرفته را بلد بوده و می‌توانند این کار را در مدت بسیار کوتاهی برای شما انجام دهند.

نگران هزینه‌های کفسابی توسط این مجموعه نباشید و بدون نگرانی از خدمات آن استفاده کنید. اگرچه مجموعه‌های زیادی در کشور وجود دارد که این خدمات را ارائه می‌دهند اما مجموعه سابینو به دلیل تجربه بسیار بالایی که در چند سال اخیر به دست آورده خدمات خود را با کیفیت بالاتری ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات بیشتر این مجموعه می‌توانید از طریق سایت آن اقدام کرده و یا به شماره‌های آن تماس بگیرید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x