خودرو

کیا سلتوس، پرطرفدارترین خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه خودرو!

پرطرفدارترین خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه خودرو مشخص شدند.

به گزارش پارت نیوز؛ از صبح دیروز از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه شش محصول جدید آغاز شده است.

از صبح دیروز عرضه شش مدل خودروی وارداتی جدید توسط پنج شرکت واردکننده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آغاز شده است. در حال حاضر دارندگان اولویت در این سامانه می توانند در صورت تمایل از میان این شش محصول، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند. کیا سلتوس، هیوندای النترا، هیوندای کرتا، جتا VS7، چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5 جز این شش خودروی جدید و وارداتی قرار می گیرند. همچنین شرکت های کوشا خودرو، KTL، ماموت خودرو، سایپا و پارس خودرو مسئولیت عرضه این خودروها را دارند.

حال با پیگیری های انجام شده پرطرفدارترین خودروهای وارداتی در این دوره سامانه مشخص شده اند. با توجه به اینکه هنوز ثبت نام خودروها تمام نشده است، آمار به صورتی ساعتی تغییر می کند و گاهی جایگاه رتبه بندی جا به جا می شود. اما آنچه که تا این لحظه قطعی است، کره ای ها پرطرفدارترین خودروهای وارداتی سامانه هستند و کیا و هیوندای توانسته اند بیشترین مشتریان را به سمت خود بکشانند. یعنی سلتوس، النترا و کرتا فعلاً رقبای چینی را با فاصله پشت سر گذاشته اند.

اما در میان این سه خودروی کره ای، کیا سلتوس است که حتی برای مشتریان از محصولات هیوندای هم جذابتر بوده و در جایگاه پرطرفدارترین خودروی وارداتی در دوره جدید قرار گرفته است. این محصول توسط شرکت کوشا خودرو عرضه می شود و اولین محموله آن به ایران رسیده است.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x