سلبریتی ها

کیت وینسلت، بازیگر تایتانیک در آستانه 50 سالگی با این لباس هنوز هم دلرباست!

کیت وینسلت ، بازیگر 47 ساله بریتانیایی در مهمانی «ووگ ورلد» حسابی درخشید.

به گزارش پارت نیوز؛ کیت وینسلت، بازیگر ۴۷ ساله بریتانیایی که علاقه زیادی به استایل کلاسیک دارد با کت و شلوار سفیدی در مهمانی «ووگ ورلد» شرکت کرد.

کیت وینسلت در ووگ ورلد

این بازیگر دوست‌داشتنی و پر طرفدار که کمتر او را با انتخاب‌های عجیب و جسورانه برای استایل می‌بینیم، این‌بار نیز با نیم تنه کرمی، کت سفید و شلوار بگی ست آن در مقابل دوربین‌ها حاضر شد و با انتخاب‌های مطمئنش بسیار جلوه کرد. او این استایل را با کفش‌های استیلتو نقره‌ای کامل کرده‌بود. البته نباید از آرایش جذاب و گوشواره‌های بلند و آویزان کیت نیز غافل شد.

کیت وینسلت

بیوگرافی کیت وینسلت

کیت الیزابت وینسلت (Kate Elizabeth Winslet) در تاریخ پنجم اکتبر 1975 (13 مهر 1354) در ریدینگ برکشایر انگلستان متولد شد. او که حالا یک بازیگر محبوب و مشهور هالیوودی است، در خانواده‌ای هنر‌دوست به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو بازیگرانی بودند که برای کمک خرج خانواده، کار‌های کارگری، پرستاری بچه و پیشخدمتی هم انجام می‌دادند. پدربزرگ و مادربزرگ کیت هم هر دو بازیگر و مدیر تئاتر بودند. با این حساب بدیهی است که که ژن تئاتر در این خانواده چقدر می‌تواند قوی باشد.

کیت خیلی زود و در کودکی بازیگری را شروع و در 7 سالگی‌ برای اولین بار حضور در تلویزیون انگلیس را تجربه کرد. او خیلی زود در یک سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت و بالاخره پس از ترک مدرسه، حرفه بازیگری را به طور رسمی آغاز کرد. حالا سال‌ها می‌گذرد و کیت وینسلت به عنوان یک بازیگر محبوب و شناخته شده، بر روی فرش‌های قرمز مراسم‌های مختلف قدم می‌زند.

استایل کیت وینسلت

همسران کیت وینسلت

در ادامه بیوگرافی کیت وینسلت می‌خوانیم که کیت وینسلت تاکنون سه بار ازدواج کرده و از هر ازدواجش یک فرزند دارد. او در سال 1998 با یک دستیار کارگردان ازدواج کرد که حاصل ازدواج آن‌ها دختری به اسم میا بود اگرچه این زوج یک سال بعد از هم جدا شدند.

او در سال 2003 با کارگردانی دیگر ازدواج کرد که آن‌ها نیز صاحب پسری به نام جو شدند. این زوج نیز در سال 2010 هفت سال پس از ازدواجشان از همدیگر طلاق گرفتند. در نهایت کیت در سال 2011 با ادوارد ابل اسمیت آشنا شد و آن‌ها در سال 2012 ازدواج کردند. کیت و ادوارد صاحب پسری به نام بئر شدند. در حال حاضر کیت وینسلت و همسر و فرزندانش در انگلستان زندگی می‌کنند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x