بین الملل

یمنی ها برای مقابله با امریکا و انگلیس حکم قیام گرفتند

هیئت امور قبایل یمن برای مقابله با آمریکا و انگلیس قیام عمومی اعلام کرد.

به گزارش پارت نیوز؛ هیئت امور قبایل یمن در بیانیه ای اعلام کرد: کشتاری که آمریکا و انگلیس علیه یمن به راه انداخته اند هرگز عزم و اراده قبایل یمنی و همبستگی آنها با قهرمانان ارتش و توانایی آنها در حمایت از ارتش را از بین نخواهد برد. مقاومت و ملت فلسطین این تجاوز هرگز یمنی ها را از ادامه حمایت از جبهه های آموزشی نظامی و پادگان ها با پول، افراد و سلاح باز نمی دارد.

قبایل یمنی با اعلام همبستگی با جبهه ملی اطلاعات که جنایات اشغالگران اسرائیلی و آمریکایی را افشا می کند، تاکید می کنند: هدف قرار دادن عمدی ساختمان رادیو حدیده دروغ های شعارهای آزادی خواهی غرب را برملا می کند. سخنرانی و مطبوعات

این هیئت از شخصیت‌های برجسته قبیله‌ای خواست تا در همبستگی با غزه به فعالیت خود ادامه دهند و دامنه تحریم کالاهای اسرائیلی را گسترش دهند.

این هیئت از واکنش کوبنده نیروهای مسلح یمن و حمله به ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا تقدیر کرد.

این هیئت همچنین بر لزوم توجه به هشدارهای عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن تاکید کرد و خواستار تمایل به مشارکت در تصمیمات رهبری سیاسی شد.پیشتر شورای عالی سیاسی وابسته به انصارالله یمن اعلام کرده بود که تجاوزات اخیر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به مواضع غیرنظامیان در چند استان یمن بدون مجازات نخواهد ماند.

شورای عالی سیاسی یمن افزود: سعودی ها باید از دخالت در بازی با ورق اقتصادی که معیشت شهروندان را تحت تاثیر قرار می دهد، خودداری کنند.

شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد: هیچ عقب نشینی از مواضع یمن در حمایت از مردم فلسطین وجود ندارد، مگر با توقف تجاوزات و رفع محاصره غزه.

شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که موضع بانک مرکزی یمن که توسط مزدوران متجاوز اداره می شود، اعمال فشار بر صنعا برای توقف حمایت از مردم فلسطین است.

ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس بامداد جمعه به مناطق مختلف یمن از جمله صنعا، تعز و الحدیده حمله کردند که در نتیجه آن تعدادی از شهروندان یمنی شهید و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x