فناوری

10 تا از بهترین برنامه های اندروید که باید داشته باشید

اپلیکیشن های مختلف امروزه روز در تمامی فعالیت ها همراه ما هستند و عملا با این برنامه ها بسیاری از کارها سریع تر انجام می‌کنند. از این رو امروز به معرفی 10 تا از بهترین برنامه های اندروید که باید داشته باشید؛ می‌پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ تاثیر و کاربرد اپلیکیشین های متفاوت را در زندگی روزانه نمی‌توان نادیده گرفت. به خصوص دنیای امروزی که به سرعت به شمت به روز شدن و رشد پیش می‌رود. بهترین برنامه های اندرویدی که شما می‌توانید روی تلفن همراهتان نصب کنید را در ادامه با اسم و کاربردش توضیح داده‌ایم، با سایت پارت نیوز همراه باشید.

مفیدترین برنامه های اندروید در زندگی روزمره

با بیش از 3.5 میلیون برنامه در فروشگاه Google Play، تنظیم این لیست از 10 بهترین برنامه های اندروید کار آسانی نبود. برنامه‌ها طیف وسیعی از سلیقه‌ها، علایق و مهارت‌ها را برآورده می‌کنند. آنها همچنین به عنوان دروازه ای برای همه چیز از خدمات پخش تا اشتراک برنامه ها و موارد دیگر عمل می کنند. هر یک از این برنامه ها ارزش بارگیری و استفاده از آن را دارند.

بنابراین چگونه بهترین برنامه ها (و چند جایگزین) را برای گوشی های هوشمند اندرویدی انتخاب کردیم؟ ما با در نظر گرفتن برنامه ها در 10 دسته، گزینه ها را محدود کردیم. برخی از انتخاب‌ها به اشتراک سرویس جداگانه نیاز دارند (یا با اشتراک فعلی شما کار می‌کنند). با این حال، ما هیچ سرویس سرگرمی جریانی را شامل نمی‌شویم، زیرا این خدمات علایق خاصی را هدف قرار می‌دهند.

به هر حال، اگر شما از علاقه مندان به جنگ ستارگان هستید که مصمم به تماشای ماجراهای گروگو در Mandalorian هستید ، می خواهید مشترک دیزنی پلاس شوید ، نه نتفلیکس یا پارامونت پلاس (خانه همه چیز Star Trek).

Adobe Express ؛ بهترین برنامه های اندروید برای ویرایش عکس

بهترین برای ویرایش عکس

نباید با Adobe Express (یک سرویس ابری جداگانه) اشتباه گرفته شود، Adobe Photoshop Express ویرایش افتخارآمیز فتوشاپ را به یک ظرف سبک تر و متحرک می آورد. این ویرایش های مفید را از طریق یک رابط کاربری تمیز و آسان برای پیمایش ارائه می دهد. شما به مجموعه‌ای از ابزارها (از جمله شفا، نور، فیلترها، رنگ‌ها و افکت‌ها) دسترسی خواهید داشت که همگی با مجموعه‌ای از گزینه‌های رایگان راضی‌کننده هستند.

اگر می‌خواهید ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند تنظیمات قبلی ویرایش، تصحیح چشم حیوان خانگی، تصحیح لنز، ویرایش RAW، واترمارک و کاهش نویز را داشته باشید، باید آن را به نسخه Premium ارتقا دهید (4.99 دلار در ماه، یک چهارم هزینه Adobe’s Photography، که شامل PS است. Express Premium، Photoshop، Lightroom و Adobe Firefly).

Google Snapseed یکی دیگر از گزینه های رایگان است. کنترل‌های ویرایش آن فاقد اصلاحات فتوشاپ اکسپرس هستند و تنها دارای تن صدا هستند، نه تنظیمات نوردهی. اما نیازی به یک حساب کاربری یا ثبت نام جداگانه ندارد و می تواند فایل های RAW را ویرایش کند.

بهترین برنامه برای ویرایش ویدیو: CYBERLINK POWERDIRECTOR

بهترین برای ویرایش ویدیو CYBERLINK POWERDIRECTOR

یکی از بهترین برنامه های اندروید برای ویرایش ویدیوی دسکتاپ نیز یکی از بهترین ها برای موبایل است. این برنامه ویرایش سنتی ویدیو مبتنی بر جدول زمانی را برای ویدیوهای عمودی و افقی ارائه می دهد. کنترل ها بصری هستند و می تواند ویدیوهای UHD و Full HD را کنترل کند. نسخه رایگان نیازی به ثبت نام یا حساب کاربری ندارد و می توانید از پروژه ها در Google Drive نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نسخه پولی این برنامه (6.99 دلار در ماه یا 27.99 دلار برای سال اول) صادرات UHD 4K را ارائه می‌کند ، واترمارک را حذف می‌کند و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای شرح، رنگ، صدا و موارد دیگر فعال می‌کند.

بهترین برنامه برای طراحی: نقاش بی نهایت

بهترین برای طراحینقاش بی نهایت

Infinite Painter ابزارهای طراحی را برای ایجاد آثار هنری اصلی در تلفن شما ارائه می دهد. فضای کاری خود را سفارشی کنید و سپس کار خود را تنظیم کنید. می‌توانید با استفاده از طیف وسیعی از برس‌ها روی صفحه طراحی یا نقاشی کنید، و حتی می‌توانید یک تصویر مرجع را وارد کنید تا به شما در ساخت طرح خود کمک کند. این شرکت همچنین دارای طراحی بی نهایت برای ایجاد هنر برداری است.

بهترین برای طراحی: CANVA

بهترین برای CANVA

برنامهCanva  از بهترین برنامه های اندرویدی طراحی گرافیکی برای همه است. رابط برنامه اندروید تا حد زیادی با رابط وب آن سازگار است، به جز اینکه در جهت عمودی باقی می ماند. این بهترین انتخاب شما برای ایجاد یک بروشور، الگو، قابل چاپ یا هر تعداد صفحه یا طرح های گرافیکی دیگر است.

پس از ورود به سیستم، به هر طرحی که در حساب کاربری خود دارید و به تمام ابزارهای طراحی Canva، از جمله Magic Studio مجهز به هوش مصنوعی دسترسی خواهید داشت. این برنامه رایگان است، اما برای اعتبارات هوش مصنوعی اضافی و ابزارهای مفید مانند حذف پس‌زمینه، با پرداخت ۱۲.۹۹ دلار در ماه یا سالانه ۱۱۹.۹۹ دلار به نسخه Pro ارتقا دهید.

بهترین برنامه برای تندرستی سلامت: GOOGLE FIT

بهترین برنامه سلامتGOOGLE FIT

برای آمار اولیه تناسب اندام بدون هیچ چیز، Google Fit یک برنامه رایگان است که راه رفتن، دویدن و دوچرخه‌سواری را در پس‌زمینه ردیابی می‌کند و داده‌هایی مانند گام‌ها، مسافت و کالری این فعالیت‌ها را محاسبه می‌کند. همچنین می‌تواند به یک ردیاب خواب مانند Google Pixel Watch 2 متصل شود .

اگر نمی‌خواهید همه‌چیز در Google وارد شوید، نگاهی به MyFitnessPal بیندازید. زمانی که این برنامه رایگان روی ردیابی تغذیه، هیدراتاسیون و فعالیت‌هایی مانند مراحل تمرکز داشت، اکنون شامل روتین‌های تمرینی می‌شود و به ردیاب‌های خواب و قند نیز متصل می‌شود. برای تعیین اهداف کلان و پیگیری روزه داری متناوب، به طرح Premium (79.99 دلار در سال) ارتقا دهید.

بهترین برنامه برای موسیقی: پاندورا

بهترین برای موسیقی پاندورا

با وجود بسیاری از خدمات موسیقی پولی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، پاندورا، رادیو اینترنتی طولانی مدت، گاهی اوقات در این میان گم می‌شود. نباید: با یک حساب کاربری رایگان، می‌توانید هنرمندان و آهنگ‌هایی را برای پخش انتخاب کنید یا از Pandora بخواهید «ایستگاه‌های» شخصی‌سازی کند تا آهنگ‌های شما را بر اساس هنرمندان خاص به نمایش بگذارد.

این سرویس رایگان دارای تبلیغات است، یا می توانید برای حذف تبلیغات، کیفیت صدای بهتر و شخصی سازی بیشتر، آن را به Plus یا Premium ارتقا دهید. از طریق وب سایت پاندورا برای بهترین قیمت ها، از 4.99 دلار در ماه، ارتقا دهید.

اگر در حال حاضر از اکوسیستم مایکروسافت استفاده می‌کنید ، برنامه‌های اندروید بی‌معنا هستند. و اگر نیستید، آنها با یک حساب مایکروسافت رایگان هستند و به شما اجازه می دهند طعم کار در Word یا Excel را بچشید. Word رابط بصری و دوستانه تری نسبت به Google Docs دارد و به خوبی با سرویس های ابری ادغام می شود، بنابراین می توانید اسناد خود را به طور یکپارچه در Google Drive باز کنید.

Google Docs یک ابزار طبیعی برای هر کاربر اندرویدی است، فقط به دلیل ادغام یکپارچه آن در Gmail و Google Drive. بهره وری اداری روزانه را در یک رابط کارآمد ارائه می دهد. Google برنامه‌های جداگانه‌ای برای دسترسی به صفحه‌گسترده کاربرگ‌نگار رایگان و سازنده ارائه اسلایدها دارد.

بهترین برنامه برای نوشتن: مایکروسافت ورد

بهترین برای نوشتن مایکروسافت وردپرس

اگر در حال حاضر از اکوسیستم مایکروسافت استفاده می‌کنید ، برنامه‌های اندروید بی‌معنا هستند. و اگر نیستید، آنها با یک حساب مایکروسافت رایگان هستند و به شما اجازه می دهند طعم کار در Word یا Excel را بچشید. Word رابط بصری و دوستانه تری نسبت به Google Docs دارد و به خوبی با سرویس های ابری ادغام می شود، بنابراین می توانید اسناد خود را به طور یکپارچه در Google Drive باز کنید.

Google Docs یکی از بهترین برنامه های اندرویدی و ابزار کاربردی برای هر کاربر اندرویدی است، فقط به دلیل ادغام یکپارچه آن در Gmail و Google Drive. بهره وری اداری روزانه را در یک رابط کارآمد ارائه می دهد. Google برنامه‌های جداگانه‌ای برای دسترسی به صفحه‌گسترده کاربرگ‌نگار رایگان و سازنده ارائه اسلایدها دارد.

بهترین برنامه برای بهره وری: EVERNOTE

بهترین برای بهره وری EVERNOTE

Evernote همچنان انتخاب ما در بین بهترین برنامه های اندرویدی برای یادداشت برداری در اندروید است. این برنامه یادداشت‌های تایپ‌شده یا دست‌نویس را آسان می‌کند و آن یادداشت‌ها را با چند رسانه‌ای و انواع فایل‌های دیگر، از جمله PDF و بریده‌های وب مرتبط می‌کند. شما همچنین می توانید لیست کارهایی را ایجاد کنید و اسناد را اسکن کنید. اگرچه نسخه رایگان دارای عملکرد محدودی است. برای دریافت فضای ذخیره‌سازی، همگام‌سازی، جستجو و سفارشی‌سازی بیشتر – از جمله یادآوری‌ها، تاریخ‌های سررسید و مدیریت کار، به برنامه  شخصی سالانه 129.99 دلاری ارتقا دهید .

همچنین برنامه Microsoft OneNote از بهترین برنامه های اندروید است که توانسته در لیست ما برای بهترین برنامه یادداشت برداری حضور یابد. این برنامه یادداشت برداری و سازماندهی موثر را – هم تایپ شده و هم با قلم – به صورت رایگان ارائه می دهد. OneNote همچنین از دیکته صوتی، استخراج متن از تصاویر و اسکن اسناد پشتیبانی می کند و با Office 365 ادغام می شود .

سایر برنامه ها برای نیازهای بهره وری خاص پشتیبانی عالی ارائه می دهند: Notion، AirTable و Trello. برای تعاملات هوش مصنوعی، برنامه ChatGPT OpenAI را دانلود کنید .

بهترین برنامه برای سفر: WANDERLOG

بهترین برای سفر WANDERLOG

Wanderlog  پر از آپشن است؛ اما رویکرد چند جانبه آن برای برنامه‌ریزی سفر کارآمدتر از محدود به نظر می‌رسد. صفحه اصلی پیشنهادهایی را برای سفرهای نزدیک شما و همچنین به مقصدهای محبوب ارائه می دهد. می توانید یک راهنمای سفر بنویسید تا با سایر مسافران به اشتراک بگذارید یا برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

این ویژگی اخیر است که Wanderlog با یک نمای واحد برای اضافه کردن یادداشت‌های آزاد در مورد سفر شما، یادداشت‌کردن مکان‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها بازدید کنید و همچنین بخش‌های سفارشی‌سازی شده از کارها را ایجاد می‌کند، گرد هم می‌آید. می‌توانید مکان‌ها را به یک تاریخ اختصاص دهید، یک برنامه سفر کلی را ببینید و از برنامه بخواهید مسیر شما را بهینه کند تا بتوانید در یک روز به همه ورودی‌ها برسید.

اگر صحبت از مسیرها شد و خواستید به شهر بزرگتری سفر می کنید  یا در شهر خود پیمایش کنید؛ بهترین برنامه های اندرویدی برای این کار  Citymapper است. حتی به شما کمک می‌کند تا به بهترین واگن قطار یا خروجی مترو را پیدا کنید.

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x