مد

100 طرح ناخن بهاره شیک و جذاب که دلتان را می برد!

با آمدن فصل بهار حیف است ناخن هایتان حال و هوای بهاره به خود نگیرند. در این مطلب به معرفی 100 مدل ناخن بهاره که حسابی از آن لذت خواهید برد می پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ بافرا رسیدن فصل بهار دختران جوان خوش سلیقه به سراغ بهترین و جدیدترین طرح ناخن بهاره خواهند رفت. در ادامه به معرفی انواع طرح های ناخن فوق العاده زیبا و شیک خواهیم پرداخت.

انواع طرح ناخن بهاره

عناصر طراحی ناخن بهاره و ویژگی های طراحی ناخن زیبا مناسب فصل بهار ممکن است برایتان جالب باشد. به طور کلی باید گفت که بهار فصل رنگ های زیبا و جذاب است. گل های صورتی و بنفش همه جا هستند. سبزی تازه برگ های بهاری از ویژگی های این فصل زیباست. بنابراین می توان گفت در طراحی ناخن بهاره باید از رنگ های دلپذیر و زیبا و در عین حال ملایم استفاده کرد. یک طراحی ناخن مناسب بهاره باید ترکیبی از طرح های ساده مینیمال و طرح های هنری مانند برگ، گل و شکوفه باشد.

به طور کلی، اگر می خواهید طراحی ناخن دخترانه بهاری را در خانه امتحان کنید، باید لاک‌های موردنیازتان را تهیه کنید. رنگ ناخن بهاره معمولا دو رنگ مشابه دارد. به عنوان مثال، کافی است دو رنگ پاستیلی آبی و صورتی را بردارید و به راحتی با استفاده از ایده های طراحی که در زیر مشاهده می کنید، زیباترین رنگ ناخن بهاری را در خانه روی ناخن های خود بزنید و طرح‌های ساده ای روی آنها بکشید.

یکی دیگر از ایده های زیبا برای مدل ناخن های بهاری دخترانه استفاده از رنگ های خنثی و پایه ناخن است که می توانید با وسایل هنری ساده و مناسب شکلی نزدیک به شکوفه روی آن بکشید و از بهار دلپذیر لذت ببرید.

جدیدترین رنگ ناخن file 100 طرح ناخن بهاره شیک و جذاب که دلتان را می برد!

طرح ناخن بهاره گلدار

در این مدل ناخن بسیار زیبا از طرح گل و یا برگ استفاده می کنند که می تواند زیبایی دستان شما را دوچندان کند.

جدیدترین رنگ ناخن

جدیدترین رنگ ناخن جدیدترین رنگ ناخن جدیدترین طرح ناخن بهاره طرح ناخن جدیدترین رنگ ناخن جدیدترین رنگ ناخن جدیدترین رنگ ناخن جدیدترین طرح ناخن بهاره طرح عروسکی رو لاک برای عید جدیدترین طرح ناخن بهارهمدل ناخن رنگارنگ برای بهار

در مدل های رنگارنگ و یا رنگین کمانی می توانید هر انگشت تان را به رنگ خاصی طراحی کنید. در نطر داشته باشید که در این طرح از رنگ های گرم استفاده کنید تا زیبایی و بهارانه بودن ناخن هایتان بیشتر به چشم بیاید.

جدیدترین رنگ ناخن جدیدترین رنگ ناخن جدیدترین رنگ ناخن

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x