مدپیشرفت شخصیرابطه

11 بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان | بهترین ادکلن مردانه که زنان دوست دارند 2023

زنان بوهای خاصی را می پسندند و اگر دنبال بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان هستید باید بدانید که می توانید 11 ادکلن از بهترین های این کار را در این مقاله بخوانید.

به گزارش پارت نیوز؛ شکار بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان به میزان زیادی شناخت از سلایق عمومی زنان و کمی شانس نیاز دارد. ممکن است یک عطر برای شما بوی خوبی داشته باشد، اما آیا زنان زندگی شما موافق آن هستند؟

برای ابهام زدایی از دنیای عطر، مستقیماً به سراغ منبع رفتم تا بفهمم بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان چیست؟

اگر آماده هستید که از مجموعه وسیع ادکلن های موجود استفاده کنید، ابتدا این مطلب را بخوانید تا عطری را انتخاب کنید که موجی جدی در زندگی عاشقانه شما ایجاد کند.

معرفی بهتری ادکلن های مردانه برای جذب زنان

برای بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان ، نمی توانید با رایحه ای میوه ای و مرکباتی مانند Bleu de Chanel یا Only the Brave by Diesel شکست بخورید. استفاده روزانه از این عطرها آسان است و بوی تمیزی دارد که برای خانم ها جذاب است. اگرچه برای استفاده در شب و زمستان، ادکلن هایی با نت هایی از عنبر، وانیل و مشک بسیار جذاب هستند. اگر به دنبال چیزی اغوا کننده تر هستید، رایحه هایی مانند Dior Sauvage یا Boss Bottled Night را امتحان کنید. در ادامه شما را با 11 بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان به ترتیب جذابیت برای خانم ها معرفی می کنیم.

1.ادکلن آبی شنل یا بلو شنل (BLEU DE CHANEL)

عکس ادکلن بلو شنل BLEU DE CHANEL

رتبه اول بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان بی شک در اختیار ادکلن بلو قرار خواهد گرفت. ادکلن روزانه مردانه که بیشتر زنان از آن خوششان می آید. اما علت این موضوع را در ادامه به شما می گوییم.

رایحه اولیه: مرکبات، سدر رایحه میانی: دانه تونکا، وانیل | نت های پایه: چوب صندل اندازه: 3.4 اونس فصل: بهار، تابستان، پاییز

عطری قدرتمند برای بیش از یک دهه، این معجون شگفت انگیز Chanel به سادگی مغناطیسی است. وقتی از دوست دخترم می‌پرسیدم زن‌ها چه ادکلن‌هایی را دوست دارند، Bleu de Chanel بارها و بارها ظاهر شد. با توجه به اینکه این عطر یکی از بهترین عطرهای مردانه در تمام دوران است، تعجبی ندارد که چرا.

وقتی از او پرسیدم که چرا آن را دوست دارد، کارلی، یک معلم 28 ساله، به من گفت: “این فقط یک عطر بی انتها است که بوی یک مرد گرم را می دهد.” کمی عمیق تر، دوست من کتی که در امور مالی کار می کند (و بازیگر سریال است)، گفت: “این خیلی قوی نیست و بوی تقریباً … شیک و در عین حال مردانه دارد؟”

این به لطف نت های سدر جسورانه است که با چوب صندل مست کننده و نکاتی از وانیل تکمیل شده است. یک یا دو تلمبه را در نزدیکی یقه خود برای شب ملاقات اسپری کنید، و او مطمئناً برای بوسیدن (یا حداقل برای گرفتن بوی بهتر) به آن تکیه خواهد داد.

  1. ادکلن کلین اند کلوین سی کی وان (CALVIN KLEIN CK ONE)

ادکلن کلین اند کلوین سی کی وان Calvin Klein CK One

سی کی وان نیز یکی از ادکلن های محبوب در میان مردان برای جذب زنان است به همین دلیل این ادکلن در لیست بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان ما جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

رایحه اولیه: آناناس، پرتقال، هل رایحه میانی: جوز هندی، بنفشه، یاس، رز رایحه پایه: چوب صندل، کهربا، سدر، مشک اندازه: 3.4 اونس فصل: بهار، تابستان

هیچ چیز مانند ادکلن Calvin Klein کلاسیک نمی گوید. و CK One یک مکان شروع عالی است، زیرا عطری سبک است که برای پوشیدن روزمره آسان است. آناناس نت آغازین روشنی است، و ته مشکی آن عمقی به آن اضافه می‌کند که باعث می‌شود مردم از خود بپرسند که چه ادکلنی پوشیده‌اید.

از آنجایی که این یک ادو تویلت است، رایحه آن ماندگاری طولانی دارد، اما همچنین تضمین می کند که هنگام خروج از خانه در عطر غرق نمی شوید. اگر به دنبال چیزی سبک و در عین حال جذاب هستید، این ادکلن که با نت‌های ظریف چای سبز، یاس و چوب صندل به پایان رسیده است، می‌تواند مقصد شما باشد.

3.ادکلن هوگو باس برای لباس شب (BOSS BOTTLED NIGHT BY HUGO BOSS)

ادکلن برای شب هوگو بوس Hugo Boss Bottled Night

رایحه اولیه: برگ توس رایحه میانی: هل رایحه پایه: چوب لورو آمارلو، مشک اندازه: 3.3 اونس فصل: پاییز، زمستان

هوگو باس به این ادکلن لقب «سلاح مخفی در اسلحه اغواگری» داده است و زنان با این موضوع مخالف نیستند. Boss Bottled به این دلیل جزو بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان است که رایحه ای تند که هوای رازآلود را به همراه دارد، عطری عجیب و غریب و در عین حال زیبا با رایحه هایی از هل، توس، مشک و چوب است.

به لطف مشخصات بوی پیچیده، این ادکلن هوگو باس برای لباس شب بهترین است، که به همان اندازه خوب است زیرا باید شما را در هر شبی همراهی کند. برای حداکثر تاثیر آن را روی نبض و اطراف تنه اسپری کنید. مردم همیشه در مورد آنچه می پوشید کنجکاو خواهند بود.

  1. ادکلن کریید اونتوس (CREED AVENTUS)

Creed_Aventus_ColognesWomenLove

رایحه اولیه: سیب، ترنج، آناناس رایحه میانی: توس، یاس، توت صورتی رایحه پایه: مشک، خزه بلوط، وانیل اندازه: 1.7 اونس فصل: بهار، تابستان، پاییز

، Creed Aventus بوی یک میلیون دلار می دهد. من احساس می کنم اگر کرید را بزنید،نشانی از ثروتمند بودن شما است. بوی پول و طعم گران می دهید که خوب بوی خاص و قیمت خاص خودش را دارد اما در بین بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان قرار خواهد گرفت.

این ادکلن که اساساً طلای مایع است، یکی از برترین ادکلن هایی است که زنان برای مردان دوست دارند. این پرفروش ترین کرید در تمام دوران است و برای ایجاد شده است. د، به لطف ته رنگ های خاکی سرد.

  1. دیزل فقط شجاع (DIESEL ONLY THE BRAVE)

ادکلن شجاعان دیزل DIESEL ONLY THE BRAVE

رایحه اولیه: لیمو، ماندارین، گشنیز | نت میانی: برگ بنفشه، رزماری | رایحه پایه: کهربا، چرم، سدر | اندازه: 1.7 اونس | فصل: بهار، تابستان، پاییز

این عطری است که باعث خواهد شد دختری عاشق انتخاب شما بشود و اگر شما هم آن را بو کرده باشید با من هم عقیده خواهید شد که جایگاه پنجم بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان برای آن مناسب است. این ادکلن می تواند در کنار کمی مردانگی و جذابیت قرار دوم شما را تضمین کند.

تا آنجایی که ادکلن های مردانه مورد علاقه زنان است، دیزل یک شرط خوب است. با نت‌های بالایی مرکباتی، پایه کهربایی کمی پیچیدگی را به رایحه‌ای کاملاً تازه می‌آورد که بُعد و جذابیت زیادی به بینی می‌بخشد.

از آنجایی که عطری سبک تر است، Only the Brave به همان اندازه برای پوشیدن در روز و شب مناسب است و مردان (فقط شجاعان) را به طور یکپارچه در هر چهار فصل حمل می کند.

  1. دیور ساواژ (DIOR SAUVAGE)

ادکلن دیور ساویژDior SauvageEDP ColognesWomenLove

نت ابتدایی: ترنج | نت میانی: فلفل | رایحه پایه: وانیل، عنبر | اندازه: 2 اونس | فصل: پاییز، زمستان

Dior Sauvage اغلب در صدر فهرست «بهترین ادکلن‌ها» است و دلیل خوبی هم دارد که در لیست بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان قرار بگیرد. این استاندارد طلایی ادکلن است، با مشخصات رایحه ای فریبنده که باعث می شود خانم ها بخواهند هر مردی را که آن را بپوشد، بپرند. آخرین بیت به گفته دوست من لنا است که به عنوان یک رقصنده کار می کند و دوست پسر خود را در حالی که او در این مسائل پوشیده شده بود ملاقات کرد. سه سال بعد و او هنوز هم هر بار که بوق می‌کشد سرش را می‌چرخاند.

خام، تازه و بسیار متنوع است و بر ترنج و وانیل تمرکز دارد. این عطر پیچیده است که زیاده روی نمی کند، اما اعتماد به نفس بیشتری به کاربر می دهد. و چگونه نمی تواند؟ بوی آن چیزی غیر قابل مقاومت نیست.

  1. ادکلن الوئه هوم اسپرت شنل CHANEL ALLURE HOMME SPORT

ادکلن آلوئه هوم اسپرت شنل Chanel Allure Homme Sport

نت ابتدایی: پرتقال خونی، اسپری دریایی، ماندارین | رایحه میانی: فلفل، سدر | رایحه پایه: دانه تونکا، وانیل، مشک سفید | اندازه: 3.4 اونس | فصل: بهار، تابستان، پاییز

یک واقعیت کمتر شناخته شده این است که زنان عاشق Old Spice هستند. اسپرت و معمولی است در حالی که بوی خوبی دارد اما مطمئن باشید که می توانست در لیست بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان جایگاه بالاتری هم داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال عطری با افکت Old Spice، بدون رنگ‌های رختکن هستید، Chanel Allure Homme Sport یک عطر خانگی است.

این ادکلن Chanel را بر روی نقشه مردانه قرار داد، زیرا پیش از عطر برند Bleu بود. این واقعا با نت های ماندارین و سدر ظاهر می شود، اما جنبه حسی خود را با مشک سفید فراوان نشان می دهد.

این عطر بیشتر یک عطر روز و تابستانی است، اما مهم نیست که چه زمانی یا کجا آن را بپوشید، ردی از زنان را که هوا را استشمام می کنند، باقی می گذارید.

  1. رالف لورن پولو رد راش (POLO RALPH LAUREN RED RUSH)

ادکلن رالف پلو راشRalphLaurenPolo RedRushEDT ColognesWomenLove

نت ابتدایی: آناناس، پرتقال، گریپ فروت | رایحه میانی: نعناع، سیب قرمز | رایحه پایه: مشک، سدر | اندازه: 2.5 / 4.2oz | فصل: بهار، تابستان

این ادکلن به لطف رایحه ترد و تمیز، و آن را به عنوان یکی از مورد علاقه های هر زنی می تواند باشد و همین باعث شده جزو بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان باشد.

Red Rush یک عطر خوشایند است، به خصوص برای مردانی که به دنبال عطری با طراوت برای حفظ تعارف هستند (قطعاً یکی از ادکلن های مردانه مورد علاقه زنان است). این ادکلن با نت‌های اولیه مرکبات و نت‌های میانی نعناع، کیفیتی انرژی‌بخش دارد و آن را به یک رقیب قوی برای رایحه‌های روزمره تبدیل می‌کند.

دقت کنید که اگر با رنگ قرمز آن را انتخاب نکنید چرا که مناسب این کار نیست، به جای آن آبی سرد را انتخاب کنید.

  1. تام فورد گری وتیور (TOM FORD GREY VETIVER)

TomFord GreyVetiver ColognesWomenLove

رایحه اولیه: شکوفه پرتقال، گریپ فروت، مریم گلی | رایحه میانی: زنبق، جوز هندی | رایحه پایه: کهربا، خزه | اندازه: 1.7 / 3.4 oz | فصل: تمام سال

تام فورد از اوایل دهه 2000 وارد بازی عطر بود و خانه چندین ادکلن کلاسیک بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان است. در حالی که بلک ارکید محبوب‌ترین ادکلن این برند است، زنانی که من با آنها صحبت کردم، 10 برابر وتیور خاکستری را ترجیح می‌دهند.

Grey Vetiver به جای یک ادکلن سنگین و مشک دار، تند و تازه است، با فراوانی مرکبات و نت های چوبی نرم. از آنجایی که این یک ادو پرفیوم غلیظ است، انتظار رایحه ای ماندگار را حتی با حداقل استفاده داشته باشید. در حالی که این یک انتخاب درجه یک برای لباس شب است، یک اسپریت روی یقه قبل از یک روز کاری قطعاً سر همکار زن شما را برمی‌گرداند.

  1. ایو سن لوران Y (Y BY YVES SAINT LAURENT)

Y BY YVES SAINT LAURENT

نت ابتدایی: ترنج، زنجبیل | رایحه میانی: مریم گلی، بنفشه، شمعدانی | رایحه پایه: بخور، بلسان، سدر، مشک | اندازه: 3.4 اونس | فصل: پاییز، زمستان

وقتی صحبت از بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان، YSL همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد. رایحه ای سنگین تر از بسیاری از گزینه های میوه ای موجود در لیست، این عطر عمیق و فریبنده باعث می شود خانم ها هر کجا که می روید دنبال عطر شما می روند.

با ترنج ساده شما را طناب می‌زند و با نت‌های میانی و پایه پیچیده‌تر مانند زنجبیل، سدر، مشک و بخور عمیق‌تر می‌شوید. قطعاً این عطر در شب تندتر است، بنابراین wآن را در تاریخ شام بعدی خود گوش کنید. برای هوای سرد عالی است، یک اسپریت از این ادکلن بهانه‌ای به او می‌دهد تا زمانی که دما شروع به کاهش می‌کند، خود را در آغوش بگیرد.

  1. ادکلن ژان پل لی میل (JEAN PAUL GAULTIER LE MALE)

Jean Paul Gaultier Le Male EDP

نت ابتدایی: هل | رایحه میانی: اسطوخودوس، زنبق | رایحه پایه: وانیل | اندازه: 2.5 / 4.2 / 6.8oz | فصل: پاییز، زمستان

در حالی که Le Male اصلی او موج عظیمی در دنیای ادکلن مردان جوان ایجاد کرد، نسخه به روز کلاسیک ژان پل مورد علاقه مردان بزرگسال (و بوی زن) در سراسر جهان است.

این عطر به اندازه رایحه اصلی جوان نیست و یک ادکلن ایده آل در هوای سرد ایجاد می کند. رایحه های سنگین تر مانند هل و وانیل عمیق آن را به ویژه برای لباس های عصر جذاب می کند. به کافه های با نور کم، رستوران‌های کم‌نور، و سایر نقاط حسی فکر کنید. این ادکلن شما را از هر چیزی که شب به سرتان بیاورد با خود خواهد برد و جزو بهترین عطر و ادکلن مردانه برای جذب زنان است و چه کسی می‌داند… رایحه آن به قدری وسوسه‌انگیز است که حتی ممکن است بیشتر از یک بوسه شب خوب به شما امتیاز بدهد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x