اقتصاد کلان

15 روش کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی 

خوشخبتانه با پیشرفت در دنیای تکنولوژی می توان کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی انجام داد. هوش مصنوعی شرایطی را ایجاد کرده که همه ما بتوانیم به هر روشی شده درآمد کسب کنیم. 

به گزارش پارت نیوز؛ شما به راحتی می توانید به کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی فکر کنید. مهم نیست در چه زمینه ای تخصص دارید، با کمی آموزش و تمرین می توانید با ابزارهایی که هوش مصنوعی در اختیار شما می گذارد، به کسب درآمد برسید.

کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی

شما اگر به دنبال کسب درآمد هستید، بدون اینکه از خانه خارج شوید می توانید با هوش مصنوعی کار کنید. خوشبختانه فریلنسری این امکان را به شما می دهد که خیلی راحت به پول برسید.

با این حال، هوش مصنوعی در افزایش بهره وری یک فرد با تجربه عالی است.

بنابراین، هنگامی که به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد در حین استفاده از هوش مصنوعی هستید، باید بر روی انواع برنامه‌های هوش مصنوعی تمرکز کنید که در زمان صرفه‌جویی می‌کنند، مهارت‌های شما را افزایش می‌دهند، هزینه‌ها را کاهش می‌دهند و فرصت‌های جدیدی را برای شما باز می‌کنند.

1. خدمات نوشتن را با ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی ارائه دهید

تولید محتوا رگ حیات تقریباً تمام بازاریابی دیجیتال است. به طور سنتی، این فرآیندی است که نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی در زمان و انرژی خلاقانه دارد، از طوفان فکری و تحقیق گرفته تا پیش نویس، ویرایش، انتشار و تجزیه و تحلیل نتایج.

تولید محتوا یکی از اولین مرزهای استفاده از هوش مصنوعی در تجارت بود. ابزارهایی مانند ChatGPT و Jasper AI در اوایل موج هیپ هوش مصنوعی به کار گرفته شدند و راه حل های محبوبی برای ایجاد محتوا برای تقریباً هر چیزی باقی مانده اند. اگرچه استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن کاستی های آشکار خود را دارد، اما هنوز هم برای کسانی که بر این فناوری تسلط دارند پتانسیل زیادی وجود دارد تا از آن برای نوشتن محتوا استفاده کنند.

کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی، نوشتن آزاد با هوش مصنوعی

کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی، هوش مصنوعی یکی از راه‌های هیجان‌انگیز برای نویسندگان آزاد برای کسب درآمد آنلاین از طریق روح‌نویسی و فریلنسری است.

با تعداد زیادی از وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارها که وبلاگ دارند، تقاضای فزاینده‌ای برای نویسندگان ماهر وجود دارد که می‌توانند پست‌های وبلاگ با کیفیت بالا برای برندها ایجاد کنند.
مردم در حال گشت در لینکدین و مکان‌هایی مانند Fiverr یا UpWork هستند تا نویسندگان قابل اعتمادی را پیدا کنند تا به آن‌ها کمک کنند در جایگاه‌های شلوغ برجسته شوند. آنجاست که می توانید وارد شوید.

شما می توانید از هوش مصنوعی ایده بگیرید، اما اینکه کپی رایت انجام بدهید باعث خراب شدن اعتبار شما می شود.

2. برنامه ها را با ابزارهای کدنویسی هوش مصنوعی توسعه دهید

ابزارها توسعه یک محصول SaaS شامل ارائه یک ایده، طراحی آن، نوشتن کد، آزمایش آن و در نهایت راه اندازی آن است. این فرآیند بسته به پیچیدگی محصول می تواند ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد.

از دستیارهای کدنویسی هوش مصنوعی استفاده کنید

کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی، دستیارهای کد مانند Copilot می توانند کارهای توسعه را به میزان قابل توجهی سرعت بخشند.

این پیشنهاد کدهای بلادرنگ را ارائه می دهد، کارهای تکراری را خودکار می کند و حتی به اشکال زدایی کد شما کمک می کند. ما عاشق این هستیم که چگونه می‌توانید نظری را در کد خود تایپ کنید و خط به خط، همانطور که از طریق برگه عبور می‌کنید، CoPilot کد منطبق را قرار دهید.

همه اینها به این معنی است که می توانید محصول خود را سریعتر و با خطاهای واضح کمتر توسعه دهید.

یک MVP (حداقل محصول قابل دوام) ایجاد کنید و به سرعت شروع به فروش آن به افرادی کنید که به چیزی که شما ساخته اید نیاز دارند. ساده نگه داشتن محصول اولیه در ابتدا تا حد امکان به شما کمک می کند تا هوش مصنوعی را کاملاً تقویت کنید. پروژه های پیچیده تر استفاده از هوش مصنوعی را دشوارتر می کند.

3. مدیریت تبلیغات پولی با هوش مصنوعی

بازاریابی دیجیتال شامل طیف گسترده ای از مهارت ها است که نوعی کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی می باشد. این فرآیند پیچیده‌تر است، زیرا به درک عمیقی از پلتفرم‌ها، کانال‌ها و استراتژی‌های مختلف و نحوه تطبیق آنها با یکدیگر نیاز دارد.

ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی می توانند بسیاری از وظایف بازاریابی را خودکار کنند.

شاید کمی مهمتر این باشد که آنها می توانند به شما در ایجاد کمپین های بازاریابی، تجزیه و تحلیل نتایج و بهینه سازی، تکرار استراتژی های خود بر اساس تحلیل های پیش بینی کننده کمک کنند.

4. تبلیغات در رسانه های اجتماعی با هوش مصنوعی

تبلیغات پلت فرم اجتماعی شامل ایجاد و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر برای دستیابی به مخاطبان هدف است.

هوش مصنوعی این فرآیند را با خودکارسازی و بهینه‌سازی ارائه تبلیغات افزایش می‌دهد. ابزارهایی مانند Adzooma از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل تعامل برای قرار دادن تبلیغات موثر استفاده می کنند و احتمال دستیابی به مخاطبان علاقه مند را افزایش می دهند.

5. کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی، به عنوان یک CRM و مشاور فروش کسب درآمد کنید

عملیات فروش شامل بسیاری از وظایف تکراری می شود. از مدیریت سرنخ ها، ردیابی فروش، تجزیه و تحلیل داده های عملکرد و حفظ یک لیست تمیز. این یک فرآیند زمان‌بر است که می‌تواند زمانی را که فروشندگان برای ایجاد روابط و بستن معاملات صرف می‌کنند، از بین ببرد.

این یک فرصت عالی برای ایجاد یک تجارت مبتنی بر خدمات یا خدمات مشاوره در تقاطع هوش مصنوعی و CRM است. این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، بنابراین شما می خواهید تخصص خاصی را برای تمرکز روی آن پیدا کنید. هر زمان که یک نرم افزار یا فرآیند پیچیده را مشاهده کردید، مطمئناً فرصتی برای کسب درآمد عالی وجود خواهد داشت.

6. کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی، فریلنسری به عنوان یک ویرایشگر عکس

ویرایش حرفه ای عکس یک فرآیند دقیق است که نیازمند نگاه دقیق به جزئیات و درک عمیق ابزارها و تکنیک های مختلف ویرایش است. این شامل تقویت رنگ ها، تنظیم نور، حذف عناصر ناخواسته و موارد دیگر است. این فرآیند بسته به پیچیدگی تصویر و سطح جزئیات مورد نیاز می تواند ساعت ها طول بکشد.

تقویت‌کننده‌های عکس هوش مصنوعی مانند Topaz Photo AI، Photoshop Generative Fill یا Luminar می‌توانند به میزان قابل توجهی این فرآیند را تسریع کنند. آنها می توانند به طور خودکار رنگ ها را افزایش دهند، نور را تنظیم کنند و عناصر ناخواسته را حذف کنند. حتی تصاویر ارتقاء دهنده هوش مصنوعی برای افزودن وضوح بالا به عکس های پیکسلی وجود دارد. این بدان معناست که می توانید عکس های بیشتری را در زمان کمتری بدون افت کیفیت ویرایش کنید. ویرایش انبوه نیز امکان پذیر است، بنابراین می توانید یک سبک خاص را برای صدها تصویر اعمال کنید.

7. به عنوان یک دانشمند داده مشورت کنید

کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی به عنوان دانشمند داده.  به لطف یادگیری ماشینی، ابزارهایی مانند ChatGPT در تشخیص الگو بسیار عالی هستند، که آنها را برای علم داده و تحقیق ضروری می کند. Data Analyst، افزونه رسمی داده‌ها و کد ChatGPT، بسیاری از فرآیندهای پردازش و تجزیه و تحلیل داده‌ها را ساده می‌کند که نادیده گرفتن آن دشوار است.

8. ارائه ربات‌های چت هوش مصنوعی برای کسب‌وکارها

خدمات مشتری یک جنبه حیاتی در اداره یک کسب‌وکار مردم محور است. با این حال، سوالات مشتریان به صورت دسته جمعی انجام می شود و نیاز به توجه زیادی دارد. اینجاست که ربات‌های چت هوش مصنوعی می‌توانند وارد شوند و به آسان‌ترین بخش درخواست‌های ورودی کمک کنند.

9. کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی، مدیریت برندهای رسانه های اجتماعی

مدیریت رسانه های اجتماعی برای بسیاری از صاحبان مشاغل که فقط می خواهند تجارت خود را اداره کنند خسته کننده است. این مالکان کارهای بهتری برای انجام دادن دارند و نمی خواهند تمام وقت خود را صرف فکر کردن به پلتفرم های اجتماعی کنند. این نیاز به درک بیش از حد از پلتفرم ها، ایجاد محتوا و مدیریت جامعه دارد.

10. موسیقی و صدا را به‌عنوان یک فریلنسر ویرایش کنید

کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی، از طریق فریلنسری صدا و موسیقی. اقتصاد سازنده در حال رونق است، به این معنی که فرصت‌های زیادی برای وارد شدن به اکشن وجود دارد. چه علاقه مند به کمک به یوتیوبرها، پادکست ها، نوازندگان (یا انواع خلاق مشابه) باشید، فناوری های هوش مصنوعی به کمک آمده اند. هزاران ابزار و راه‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی برای کسب درآمد با خدمات مبتنی بر صدا وجود دارد

11. ارائه خدمات ترجمه هوش مصنوعی

دنیای ما در حال کوچکتر و کوچکتر شدن است، و به همین دلیل، خدمات ترجمه تقاضای زیادی دارد زیرا کسب و کارها در سطح جهانی گسترش می یابند. با این حال، ترجمه انسانی می تواند وقت گیر و پرهزینه باشد، به خصوص برای کتابخانه های متنی بزرگ.

ابزارهای ترجمه هوش مصنوعی به طور قابل توجهی روند ترجمه را سرعت می بخشند. اگرچه ممکن است همیشه کامل نباشند، اما می توانند نقطه شروع خوبی برای مترجمان انسانی باشند و در زمان و تلاش ارزشمند صرفه جویی کنند.

12. ارائه خدمات چندگانه سئو بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

تقریباً یک کار چالش برانگیز است و شامل بهینه سازی وب سایت برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می شود. این نیاز به درک عمیقی از الگوریتم های موتورهای جستجو، موضوعات محتوا و استراتژی های بهینه سازی دارد. این فرآیند پیچیده‌تر از آن است که بیشتر کسب‌وکارها بتوانند بدون استخدام شخصی به صورت تمام وقت یا به صورت قراردادی، خود را مدیریت کنند.

ابزارهای سئوی هوش مصنوعی مانند Semrush (به بررسی)، SurferSEO یا AlliSEO می توانند به شما در حل این مشکلات پیچیده برای مشاغل کمک کنند.

آنها می توانند تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند، محتوا را بهینه کنند و عملکرد را در کسری از زمانی که یک انسان طول می کشد ردیابی کنند. آنها همچنین می توانند در کارهای پیچیده تری مانند لینک سازی و سئو فنی کمک کنند. در حالی که آنها ابزاری برای رفع سریع نیستند، اما موارد زیادی را برای ساده کردن کار سنتی یک متخصص سئو ارائه می دهند.

13. تبدیل به یک بازاریاب وابسته با هوش مصنوعی شوید

کسب درآمد در سال 2024 با هوش مصنوعی،از طریق بازاریابی وابسته که، روش کسب پورسانت از طریق تبلیغ محصولات دیگران (یا شرکت)، برای سال‌ها روشی مطمئن برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی بوده است.

با این حال، چشم انداز رقابتی است و برجسته شدن می تواند چالش برانگیز باشد. اینجاست که هوش مصنوعی می‌تواند به شما یک مزیت رقابتی جزئی بدهد زیرا سعی می‌کنید به مردم در تصمیم‌گیری‌های خرید کمک کنید.

هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا محصولات خوبی را برای تبلیغ پیدا کنید، به ایجاد ویدیو یا بازاریابی ایمیلی کمک کند و لینک های داخلی را خودکار کنید.

استفاده از هوش مصنوعی برای تبلیغات وابسته فقط به یک وب سایت وابسته و یک نویسنده هوش مصنوعی نیاز دارد. بسیاری از ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی که به هر کسب و کاری کمک می کند، به شما کمک می کند. وردپرس یک پلت فرم عالی برای ایجاد وب سایت شما است، با هزاران افزونه وابسته برای پشتیبانی از جنبه فنی عملیات شما که سایر سازندگان سایت برای آن ساخته شده اند.

14.ایجاد و فروش آثار هنری تولید شده با هوش مصنوعی

هنر هوش مصنوعی در صحنه در حال گسترش است و فرصت ها و بازارهای جدیدی را در صنعت هنر باز می کند. هنرمندان به طور سنتی ساعت ها، روزها یا حتی هفته ها را صرف خلق یک اثر هنری می کنند.

آنها باید یک مفهوم را توسعه دهند، اثر هنری را خلق کنند و سپس راهی برای فروش آن پیدا کنند. امروزه ابزارهای طراحی هوش مصنوعی وجود دارد که کار هنری را برای هر کسی آسان می کند. می توانید از ChatGPT’s Dalle-3 یا یک جایگزین استفاده کنید.

مولدهای هنری هوش مصنوعی می توانند در عرض چند دقیقه آثار هنری منحصر به فردی خلق کنند. بهترین ها به شما اجازه می دهند روی یک تصویر تکرار کنید تا زمانی که به کمال برسد.

ممکن است هک به نظر برسد، اما ایجاد گرافیکی که مردم می خواهند با هوش مصنوعی بخرند، کار آسانی نیست. مهندسی سریع یک چالش واقعی در یک بازار هنری اشباع شده است، اما اگر مهارت خود را تقویت کنید و جایگاه مناسبی پیدا کنید، می توانید هنر هوش مصنوعی را به سرعت بفروشید.

برچسب‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌توانید با استفاده از یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی مانند Midjourney، StableDiffusion یا Dalle-3، تصاویر باورنکردنی ایجاد کنید که مانند برچسب‌های فیزیکی عالی به نظر می‌رسند. چه بخواهید شخصیت‌ها، حیوانات دو بعدی یا دیگر سبک‌های استیکر بسازید، هوش مصنوعی در ایجاد تصاویر اصلی و مطابق با توضیحات شما عالی است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x