جامعه

20 ایده خرید کادو ولنتاین برای پسر با قیمت مناسب

 ولنتاین روز عشق، محبت و قدردانی از کسی که دوستش دارید است. در این مطلب به معرفی 20 ایده جذاب کادو و لنتاین برای پسر که می توانید خیلی راحت آن ها را تهیه کنید خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ با نزدیک شدن به روز ولنتاین افراد بسیاری به دنبال خرید کادو ولنتاین برای پسری هستند به آن علاقه مندند و می خواهند این علاقه را ابراز کنند.

هدیه ولنتاین چی بخرم؟

همیشه داشتن یک نقشه راه برای هر خریدی می تواند بسیار به شما کمک کند.

ست کیف پول و جا کارتی

“کیف پول” یا “دارنده کارت” چیزهای ضروری هستند که همه مردان از آنها استفاده می کنند. در دست گرفتن کادویی که برای نامزد یا همسرتان خریده اید، هر روز احساس خوبی در او ایجاد می کند و باعث می شود روزی چندین بار به شما فکر کند. این یک ایده هدیه ولنتاین برای عشق و همسر است.

از طرف دیگر، بسیاری از مردان عادت دارند تمام پول و کارت های خود را در یک مکان قرار دهند و به همین دلیل کیف پول آنها بسیار بزرگ شده و نامناسب به نظر می رسد. با هدیه دادن “ست” کیف پول و جای کارت، می توانید به او کمک کنید تا کارت ها را در یک کیف جداگانه قرار دهد و نظم بیشتری به کیف پولش بدهد.

ست اصلاح

این ایده واقعاً برای هدیه ولنتاین پسر و مرد فوق‌العاده است، چون شما می‌توانید آن را با هر بودجه‌ای تهیه کنید. برای خرید یک ست اصلاح مردانه می‌توانید یک ست ژیلت و افتر‌شیو تهیه کنید و یا یک ریش تراش گرانقیمت به عنوان کادو ولنتاین مردانه بخرید. می‌توانید یک پک بعد از اصلاح تهیه کنید و طبق بودجه و نیاز همسرتان چیزهایی را که نیاز دارد، برایش بخرید.

کیف لپ تاپ

بیشتر مردان علاقه عجیبی به کامپیوتر خود دارند و اغلب لپ تاپ به محل کار و مسافرت حمل می کنند. خرید یک کیف لپ تاپ چرمی زیبا می تواند یکی از بهترین ایده های هدیه ولنتاین برای آقایان باشد. به طور معمول هزینه کیف لپ تاپ چرمی کمی بیشتر از سایر کیف هاست اما تاثیر و ماندگاری بالایی دارد و سال ها بدون هیچ مشکلی استفاده می شود.

ساعت مچی کلاسیک و هوشمند

کادو ولنتاین برای پسر ساعت بهترین کادوی ولنتاین مردانه است که تیپ و استایل یک مرد را کامل می‌کند. خرید یک ساعت مچی مردانه به عنوان کادوی سورپرایزی ولنتاین می‌تواند در هر ساعتی که می‌گذرد، عشق شما را به یاد همسر یا عشقتان بیندازد. بهتر است برای کادوی ولنتاین آقایان از یک ساعت کلاسیک و عقربه‌ای یا ساعت مچی هوشمند استفاده کنید و ساعتی را انتخاب کنید که با هر تیپ و رنگ لباس هماهنگی دارد.

جعبه ابزارآلات فنی

اگر مرد زندگی شما به مسائل فنی علاقه زیادی دارد، این هدیه ولنتاین برای مردان برای او عالی است. شما می توانید این جعبه ابزار را با توجه به علاقه و شغل او انتخاب کنید. اکثر مردان از داشتن مجموعه ای جذاب از ابزار لذت می برند و با داشتن آنها احساس قدرت بیشتری می کنند. برای این کار می توانید برای او یک دریل برقی یا مجموعه ای از پیچ گوشتی ها یا تعمیرات ماشین بخرید.

هدفون یا اسپیکر

بیشتر مردان از گوش دادن به موسیقی با صدای بلند لذت می‌برند. اگر همسر یا نامزد شما نیز به موسیقی علاقه زیادی دارد، می‌توانید برای هدیه ولنتاین مردانه به او یک هدفون یا اسپیکر همراه هدیه دهید. مطمئن باشید او با دیدن این وسایل کاربردی به عنوان کادوی ولنتاین پسرانه و مردانه به شدت لذت خواهد برد.

عینک آفتابی

تا زمانی که آفتاب وجود دارد، عینک آفتابی نیز وسیله‌ای کاربردی و مهم در زندگی محسوب می‌شود. به عنوان کادوی ولنتاین برای پسر می‌توانید با توجه به فرم صورت او یک عینک آفتابی زیبا برایش تهیه کنید. برخی از مدل‌ها برای بیشتر فرم صورت‌ها مناسب هستند. بهتر است اندازه عینک آفتابی قبلی او را برای خرید یک عینک جدید به عنوان کادوی ولنتاین مردانه در نظر بگیرید و او را با این عینک سورپرایز کنید.

لباس مردانه

کادو ولنتاین برای پسر

انواع لباس همیشه ایده خوبی برای کادو دادن به خصوص برای کادو مردانه لاکچری ولنتاین است. شما می‌توانید به عنوان کادوی ولنتاین برای مردان هر نوع لباسی را خریداری کنید. از آنجایی که روز ولنتاین در زمستان است، خرید یک لباس زمستانی می‌تواند ایده خوبی کادو ولنتاین پسر باشد. می‌توانید یک کاپشن، سوئیشرت، بلوز بافت، بلوز مردانه، شال گردن، ست شال و کلاه و یا یک دستکش مردانه زیبا برای او بخرید.

پک شکلات دست ساز

بیشتر مردان عاشق طعم شیرینی و شکلات هستند و هیچ چیز جذاب‌تر از آن نیست که خودتان چند شکلات خانگی زیبا با سلیقه خودتان درست کنید و آن را در یک جعبه کادو ولنتاین تزیین شده به عشقتان هدیه دهید.

برای این کار تنها لازم است که چند شکلات تخته‌ای و چند قالب شکلات زیبا خریداری کنید و بعد از آب کردن شکلات، آن را داخل قالب بریزید. در نهایت نیز شکلات‌ها را با شکلات سفید یا رنگی آب شده تزئین کنید و در یک باکس قرار دهید و همسر و نامزدتان را با این شکلات‌های دست ساز سورپرایز کنید.

درست کردن شکلات قلب سورپرایز ولنتاین هم یک ایده مناسب برای کادوی روز ولنتاین پسر و مرد با همه رنج قیمت است. توصیه می‌کنیم مقاله طرز تهیه کوکی قلبی ولنتاین و پاپسیکلز ولنتاین را هم در مجله کوروش بخوانید.

لوازم و اکسسوری‌های مربوط به گوشی تلفن همراه

این روزها تلفن همراه بیش از هر چیز دیگری در زندگی ما نقش دارد و خرید لوازم جانبی آن می تواند به آسانی کار ما کمک کند. به عنوان هدیه ولنتاین برای آقایان می توانید قاب گوشی، کیبورد گوشی، هندزفری، شارژر بی سیم و هر چیزی که فکر می کنید برای عشقتان جذاب است بخرید، آن را در یک جعبه زیبا تزئین کنید و به او هدیه دهید.

لباس مردانه

کادو ولنتاین

به عنوان کادو ولنتاین برای آقایان، «هودی» یک انتخاب کاربردی است. یکی از ویژگی‌های خوب هودی‌ این است که علاوه‌ بر فصل زمستان، در فصل بهار هم می‌توان از آن استفاده کرد. هودی‌های مردانه با رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی در بازار وجود دارند که می‌توانند رضایت هر سلیقه‌ای را جلب کنند.

با خرید هودی یک کادو کاربردی و جذاب تهیه کرده‌اید. به‌ علاوه، هودی‌ها هم قابل استفاده در خانه هستند، هم آقایان می‌توانند هنگام پیاده‌روی و ورزش آن‌ها را بپوشند. پس خیالتان راحت باشد هیچ آقایی از گرفتن هودی به عنوان هدیه ناراحت نمی‌شود.

ماگ با طرح‌های دلخواه

«ماگ» هم می‌تواند ایده‌ جالبی جهت هدیه‌ برای مرد و همسر در روز ولنتاین باشد. می‌توانید ماگ را به‌ تنهایی، همراه با یک یادداشت رمانتیک یا به همراه وسیله‌ دیگری هدیه بدهید. طرح‌ها و قیمت‌های ماگ‌ها بسیار متنوع است.

شما با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و علایق طرف مقابل خود می‌توانید یک هدیه زیبا را بخرید و هدیه بدهید. اگر طرح‌های موجود در بازار باب سلیقه‌‌تان نبود، می‌توانید یک طرح ویژه بر روی ماگ چاپ کنید و هدیه بدهید.

پاوربانک

یکی از لوازم ضروری و بسیار کاربردی برای آقایان، پاور بانک است. با خرید پاور بانک می‌توانید بخش مهمی از نیازهای همسرتان را برطرف کنید چون به کمک این دستگاه، دیگر نیازی نیست نگران تمام شدن شارژ گوشی همسرتان در خارج از خانه باشید.

حتی در خانه هم می‌توان از پاور بانک استفاده کرد تا فرد مجبور نباشد حتما کنار پریز برق بنشیند. به‌علاوه، از پاور بانک‌ها می‌توان برای شارژ کردن دسته‌ پلی‌استیشن، تبلت، ساعت مچی هوشمند و … استفاده کرد.

کادو دست ساز برای ولنتاین

کادو ولنتاین

با نزدیک شدن به ولنتاین، بازار هدایای دست ساز عاشقانه و ایده های جدید برای ساخت هدایای دست ساز ولنتاین برای مردان و زنان داغ می شود. مطمئناً هیچ ایده شیرین‌تری در روز ولنتاین وجود ندارد که یک هدیه دست ساز ولنتاین برای دوست و همسر خود تهیه کنید.

می توانید یک هدیه دست ساز مخصوص ولنتاین برای مردی که خودتان دوستش دارید درست کنید بدون اینکه پول زیادی خرج کنید. برای مطالعه مقاله ساخت کادو دست ساز برای ولنتاین بر روی لینک مطلب مورد نظر کلیک کنید.

شمع دست ساز برای کادو ولنتاین مردانه

درست کردن شمع در خانه اصلا کار سختی نیست. در عین حال یک هدیه رمانتیک و پر ارزش برای مناسبت‌های خاص مثل روز ولنتاین است. برای شمع‌سازی در منزل می‌توانید پارافین‌های گوناگونی مثل قالبی، ژله‌ای، کریستالی، پولکی و … را از فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها خریداری کنید.

دستبند چرم و طلا بهترین ایده کادو ولنتاین برای پسر

اگر به دنبال پیشنهاد کادو ولنتاین برای پسر هستید و دوست دارید ولنتاین امسال هدیه ارزشمندی به کسی که دوستش دارید، بدهید، می‌توانید یک «دستبند چرم و طلا» به عشقتان هدیه دهید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x