مد

20 مدل پیراهن مجلسی زنانه شیک و باکلاس

مدل و جنس پیراهن مجلسی زنانه می تواند برای بسیاری از بانوان از اهمیت بالایی برخوردار باشد. پس اگر می خواهید با بهترین و زیباترین مدل های امسال آشنا شوید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش پارت نیوز؛ یک پیراهن مجلسی زنانه علاوه بر زیبایی و شیک بودن باید دل تان را ببرد! البته این را به خاطر بسپارید که لباس های مجلسی نیاز به کفش آرایش و اکسسوری های همرنگ و یا متناسب دارند که زیبایی شان چند برابر شود.

پیراهن مجلسی زنانه بلند

در هنگام خرید پیراهن مجلسی بلند حتما به جنس و نوع پارچه توجه کنید. مطمئن باشید جنس مناسب یک لباس می تواند بر زیبایی آن بیافزاید و آن را بسیار شیک و گران قیمت نشان دهد. پیراهن‌های مجلسی ساده به‌خاطر طراحی مینیمال و پارچه‌های سبک، گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. این مدل پیراهن‌ها معمولاً با کفش‌های پاشنه‌بلند ست می‌ شوند. اما اگر احساس درد می کنید از صندل ها و کفش های راحت هم می توانید استفاده کنید.

پیراهن مجلسی زنانه

عکس لباس مجلسی زنونه

لباس مجلسی زنانه آبی

رنگ آبی نشانه قدرت است و انتخاب بسیار مناسبی برای انتخاب لباس مجلسی به حساب می آید.

لباس مجلسی آبی

لباس مجلسی دخترانه

بخری معتقدند لباس مجلسی دخترانه رنگارنگ است و برخی لباس های تک رنگ را می پذیرند در هر حال لباس مجلسی دخترانه زرق و برق کمتری می تواند داشته باشد.

لباس مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه

پیراهن مجلسی ساده

این روزها پیراهن های ساده و بدون زرق و برق طرفداران بسیاری دارند. این مدل ها بااینکه دارای طراحی های پیچیده ای نیستند با برش های درست و پارچه های مرغب به زیبایی می درخشند. در نهایت، انتخاب یک پیراهن مجلسی ساده، می تواند انتخابی بسیار هوشمند باشد البته از زیبایی کفش و اکسسوری غافل نشوید.پیراهن مجلسی گلدار پیراهن مجلسی زنانه  زرد پیراهن مجلسی زنانه

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x