زیبایی و تناسب

4 مورد از بهترین کرم های مرطوب کننده کره ای که معجزه می کنند!

مرطوب کننده ها با ایجاد یک سد محافظتی از پوست به خوبی محافظت می کنند. در این مطلب به معرفی 7 مورد از بهترین کرم های مرطوب کننده پوست خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ استفاده از کرم های مرطوب کننده فقط مختص پوست های خشک نیست با استفاده از کرم های مرطوب کننده کره ای که در ادامه معرفی می کنیم می توانید به خوبی از پوست تان استفاده کنید.

همه نوع پوستی اعم از معمولی، خشک، ترکیبی و چرب به مرطوب کننده متناسب با خود نیاز دارند. محصولات مراقبت از پوست متعددی در بازار وجود دارند که در میان آنها محصولات کره ای از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در واقع می توان گفت کره‌ای‌ها تا حد زیادی زیبایی پوست خود را مدیون این محصولات هستند. امروز قصد داریم بهترین کرم های مرطوب کننده کُره ای را به شما معرفی کنیم.

1- کرم مرطوب کننده پوست کره ای فارم اسکین

فارم اسکین یکی از برندهای کره ای تولید کننده کرم مرطوب کننده است که محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده است. از جمله کرم های مرطوب کننده باکیفیت این برند می توان به امولسیون مرطوب کننده پوست فارم اسکین مدل Refresh اشاره کرد که ساختاری سبک و فاقد چربی و روغن داشته و برای انواع پوست مناسب است. این محصول به دلیل برخورداری از پروتئین هیدرولز شده شکسته فعال هندوانه، لاکتوباسیلوس، کلستروم، قشاء لیمونن، پرتقال هندی و شی باتر به عمیق ترین لایه‌های پوستی و زیر پوستی در سطح میان سلولی نفوذ کرده و پوست را بطور موثری آبرسانی می کند.

کرم مرطوب کننده پوست کره ای

فیلر ریشه جریش، پولساتیلا، کنسانتره گلسنگ، گل فاخر، زانیتان، کدو گرندیس و شهد گل مستور از جمله دیگر مواد مغذی به کاررفته در این کرم مرطوب کننده هستند که به بهترین شکل ممکن به تغذیه ساختمان پوست پرداخته و مواد لازم جهت ترمیم و بازسازی را در اختیار پوست قرار می دهند. نیاسامید، آنزیم لاکتوباسیلوس و کرمل نیز کنترل کننده غدد سبوم، چربی و تعریق می‌باشند. این کرم پس از آبرسانی عمیق با تزریق کلاژن، آرژنین، شاخه‌های آمینو اسید، انواع پروتئین، آنتی اکسیدان، امولسیون هندوانه، پرو ویتامین B و پروتئین شیر به پوست به ترمیم، بازسازی و تسکین انواع نواقص پوستی می پردازد.

2- آیمیو مدل Whipped

کرم مرطوب کننده آیمیو مدل Whipped یک مرطوب کننده روزانه بسیار سبک، وگان و مناسب پوست های نرمال و خشک است که بافتی خامه ای و غیر چرب دارد و به واسطه برخورداری از دو اسید چرب به نام های استئاریک اسید و پالمتیک اسید به حفظ کامل رطوبت در پوست کمک می کند.

از جمله دیگر ترکیبات به کاررفته در این کرم می توان به پانتنول و آلانتوئین با خاصیت رطوبت رسانی و تسکین دهندگی اشاره کرد که عملکرد سد دفاعی پوست را بهبود بخشیده و از هرگونه خشکی، سوزش و پوسته پوسته شدن جلوگیری می کنند. این کرم فاقد 20 نوع ماده مضر از جمله الکل، پارابن،روغن معدنی، عطر و رنگ مصنوعی بوده و بدون هیچ گونه تست حیوانی تولید شده است.

3- فارم استی مدل Collagen

کرم دست فارم استی به دلیل برخورداری از کلاژن هیدرولیز شده در جوانسازی پوست بسیار موثر است. این محصول خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست را به حداکثر رسانده و در بهبود چین و چروک ها و ترمیم بافت سلولی بسیار موثر عمل می کند. این کرم قادر است رطوبت پوست را به مقدار زیادی تامین کند، فاقد الکل است و از آسیب های محیطی بر روی پوست جلوگیری می کند. کرم دست قارم استی مدل Collagen برای انواع پوست مناسب است.

4- کرم مرطوب کننده فارم استی مدل olive

کرم مرطوب کننده فارم استی مدل olive با روغن زیتون، عصاره گل کاملیا و عصاره گیاه رزماری غنی شده است و یک مرطوب کننده و ترمیم کننده بسیار قوی محسوب می شود. این محصول خشکی و کم آبی پوست را به طور کامل برطرف کرده و به دلیل برخورداری از خواص ضد پیری از چین و چروک و پیری زود رس پوست دست ها جلوگیری می کند. علاوه بر این محافظت بالایی را در برابر سرما و خشکی پوست ارائه می دهد.

5- کرم مرطوب کننده فارم استی مدل Snail

کرم مرطوب کننده فارم استی مدل Snail به دلیل برخورداری از درصد بالایی مخاط حلزون خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. این محصول همچنین حاوی عصاره چای سبز،آلوئه ورا و عصاره مرکبات می باشد و قدرت آبرسانی و حفظ رطوبت بسیار بالایی دارد. علاوه بر این از پوست شما در برابر آسیب های خارجی و خشکی هوا مراقبت می کند.

6- ایمجز مدل شیر گاو روشن کننده

کرم مرطوب کننده شیر گاو ایمیجز با بهره گیری از خواص شیر گاو میزان رطوبت و چربی پوست را تنظیم کرده و با تغذیه و تامین مواد مورد نیاز لایه های عمقی پوست، از ایجاد چین و چروک و پیری پوست جلوگیری می کند. این کرم پوست شما را روشن، شفاف و درخشان می کند و موجب جوانسازی پوست می شود. علاوه بر این دارای بافتی سبک و فاقد چربی بوده و برای انواع پوست مناسب است.

7- کرم ژل ایمجز مدل آلوئه ورا و طلا

کرم ژل ایمجز مدل آلوئه ورا و طلا به واسطه برخورداری از ویتامین های A و E و سایر مواد معدنی موجود در ژل آلوئه ورا به طور معجزه آسایی آسیب های پوستی را بهبود بخشیده و به تسکین و کاهش التهاب پوست های حساس کمک می کند. این محصول حاوی خاصیت آنتی باکتریال نیز می باشد و به عنوان یک داروی طبیعی برای کنترل آکنه و جوش های صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x