خودرو

5 تا از بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک در تهران

اگر نیاز به تعمیر یا سرویس دوره ‌ای گیربکس اتومات پیدا کرده اید کافیست به بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران مراجعه کنید. مراکز مختلفی در پایتخت وجود دارد که آماده ارائه خدمات تعمیر گیربکس به مالکان خودروهای داخلی و خارجی هستند. این مقاله شما را با ۵ مورد از بهترین تعمیرگاه‌ های گیربکس اتوماتیک در شهر تهران آشنا می ‌کند.

ارائه خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران

گیربکس ‌های اتوماتیک یا به عبارت دیگر جعبه دنده‌ های خودکار در مدل ‌های مختلفی طراحی و تولید می ‌شوند. هر یک از این مدل ‌ها از تکنولوژی بخصوصی برخوردار هستند. این بخش از خودرو هم مانند سایر قسمت های آن ممکن است به دلایل گوناگون دچار مشکلاتی شود. موارد زیر از جمله اشکالات متداولی است که برای گیربکس ‌های اتوماتیک پیش می ‌آید:

  1. صداهای عجیب و غریب مانند: تقه زدن، زوزه کشیدن، جیر جیر کردن
  2. عدم شناسایی دنده یا قاطی کردن دنده ها
  3. استشمام بوی سوختگی
  4. روغن ریزی
  5. خلاص شدن هنگام حرکت
  6. بالا رفتن دور موتور یا داغ شدن بیش از حد گیربکس
  7. روشن شدن چراغ خطاها و هشدارها
  8. کاهش شتاب خودرو

تعمیر گیربکس های خودکار نیاز به دانش خاصی دارد. بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران با بهره‌ گیری از وجود پرسنل متخصص و کارآزموده می تواند تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک AT، CVT، DCT، AMT و… را به نحو مطلوب انجام دهد.

برای شناسایی بهترین تعمیرگاه‌ های گیربکس اتوماتیک تهران از سایر مراکز باید به برخی عوامل توجه داشت. وجود یکسری ویژگی‌ ها در تعمیرگاه خودرو مشخص می ‌کند که آن مرکز جزو بهترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران است. ویژگی‌ های بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران عبارتند از:

  • برخورداری از دانش فنی بالا
  • استفاده از ابزارهای مناسب و جدید
  • استفاده از قطعات یدکی اورجینال
  • ارائه خدمت به قیمت مناسب

معرفی ۵ مورد از بهترین تعمیرگاه‌ های گیربکس اتوماتیک تهران

شما جهت تامین نیاز خود برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو در تهران می‌ توانید به مراکزی که در نقاط مختلف این کلان شهر راه‌ اندازی شده مراجعه کنید. ممکن است بخواهید از باکیفیت ‌ترین خدمات تعمیر گیربکس بهره‌ مند شوید. در این صورت پیشنهاد می‌ کنیم تعمیرگاه‌ های معتبر و شناخته شده تهران را برای دریافت خدمات انتخاب کنید. مراکز زیر چند مورد از بهترین تعمیرگاه‌ های گیربکس اتوماتیک واقع در تهران هستند.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تک گیربکس

5 تا از بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک در تهران

تعمیرگاه تک گیربکس یکی از مراکزی است که به عنوان بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته می ‌شوند. این مرکز برای ارائه خدمت به مشتریان از پرسنل متخصص و مجرب کمک می‌ گیرد. کارشناسان تعمیرگاه تک گیربکس با انواع مدل‌ های گیربکس خودکار آشنا بوده و تسلط خوبی در رفع مشکلات آنها دارند. تعمیرگاه تخصصی تک گیربکس در تلاش است تا مناسب ترین و جدیدترین امکانات در زمینه تعمیر انواع گیربکس های اتومات را به کار بگیرد.

تعمیرگاه فوق تخصصی تک گیربکس برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروها اقدام به عیب یابی رایگان آنها می ‌کند. در مرحله بعد، بهترین راهکار برای برطرف کردن عیب خودرو پیشنهاد داده خواهد شد. مشتریان با مراجعه به تعمیرگاه takgearbox از مزایایی مثل ضمانت یکساله خدمات، خودروبر رایگان در کلیه نقاط تهران و پشتیبانی مستمر برخوردار می ‌شوند. همچنین میتوانند برای مشاوره رایگان درباره مشکلات گیربکس خودروی خود با کارشناسان تک گیربکس تماس بگیرند و مشورت کنند.

آدرس تعمیرگاه تک گیربکس: تهران، انتهای یادگار امام، سی متری جی، پلاک 193

تعمیرگاه تخصصی آقای اتومات

بسیاری از مراجعه کنندگان به مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک مایلند از خدمات تعمیرگاه‌ های باتجربه استفاده کنند. تعمیرگاه تخصصی گیربکس آقای اتومات گزینه ای مناسب برای این دست از مشتریان است. این مرکز از سابقه ای ۳۰ ساله‌ در رابطه با تعمیر گیربکس برخوردار بوده و جزو باتجربه ‌ترین مجموعه ‌ها محسوب می ‌شود. آقای اتومات کلیه خدمات خود را همراه با ارائه ضمانت در دسترس مشتریان قرار داده است. استفاده از خدمات این مرکز مزایای مختلفی را برای مشتریان به همراه دارد از جمله ارائه خدمات در محل، تعویض روغن و ارائه خدمات به جانبازان و معلولین.

آدرس تعمیرگاه آقای اتومات: میدان ملت، خیابان طاهر، پلاک ۴۹

تعمیرگاه تخصصی مکران

ممکن است شما هم جزو آن دسته از مالکانی باشید که متقاضی دریافت خدمات برای تعمیر گیربکس اتوماتیک یک خودروی لوکس و مدل بالا هستند. در این صورت مراجعه به مرکز تخصصی مکران تامین کننده نیازتان خواهد بود. این تعمیرگاه تخصصی با به کارگیری پرسنل حرفه‌ ای درصدد است تا خدمات تعمیر گیربکس ‌های خودکار را به نحوی رضایت بخش ارائه دهد.

آدرس تعمیرگاه مکران: پاسداران، میدان هروی، خیابان مکران جنوبی، بین خیابان ۱۳ و ۱۵، پلاک ۵

5 تا از بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک در تهران

تعمیرگاه اتو کار

اتو کار یکی دیگر از مراکز تعمیر خودرو در شهر تهران است که توانسته نام خود را در فهرست بهترین تعمیرگاه‌ های گیربکس اتوماتیک تهران جای دهد. ارائه خدمات تعمیر گیربکس انواع خودرو در دستور کار این تعمیرگاه قرار گرفته است. مالکان خودروهای گران قیمت هم می‌ توانند برای رفع عیب خودروی خود از این مجموعه درخواست کمک کنند. مجموعه اتو کار برای عیب یابی انواع خودرو از ابزار بسیار دقیق استفاده می ‌کند. بعد از آن که عیب یابی خودرو به نحو مطلوب انجام شد مناسب‌ ترین روش برای پاسخگویی به نیاز مشتری مد نظر قرار می ‌گیرد.

آدرس تعمیرگاه اتو کار: فلکه سوم تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ شرقی، بین چهارراه ۱۳۳ و ۱۳۵، پلاک ۱۳۴

مجموعه تخصصی تعمیرکار

مجموعه تعمیرکار نمونه ای دیگر از بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران است. از این مجموعه می ‌توان به عنوان یکی از باسابقه ‌ترین تعمیرگاه‌ های گیربکس اتوماتیک پایتخت نام برد. زمانی که یک خودرو برای رفع مشکل به این مرکز منتقل می ‌شود کارشناسان آن را با دقت بالا عیب یابی و راهکار مناسبی را برای رفع عیب خودرو اتخاذ می ‌کنند. تعمیرگاه تعمیرکار از این ظرفیت برخوردار است که مشکل انواع گیربکس خودکار را در بسیاری از مدل ‌های خودرو برطرف کند.

آدرس مجموعه تخصصی تعمیرکار: میدان هروی، خیابان وفامنش، بلوار مژده، انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده

نتیجه گیری

امروزه اکثر خودروهایی که در دنیا تولید میشوند از گیربکس های اتوماتیک بهره میبرند. گیربکس های خودکار نسبت به گیربکس های دستی بسیار حساس و پیچیده تر هستند و در صورت خرابی حتما باید به یک تعمیرگاه حرفه ای و تخصصی مراجعه کنید.

انتخاب بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران میتواند هزینه های شما را کاهش دهد و همچنین در وقت شما صرفجویی کند. تعمیرگاه های غیر تخصصی توان شناسایی مشکلات جعبه دنده های اتومات را ندارند و ممکن است با تشخیص ایرادات نابجا، هزینه ها و مشکلات گیربکس خودروی شما را افزایش دهند.

انتهای مطلب

4.7/5 - (23 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x