زیبایی و تناسب

5 رنگ لباس مناسب پاییز مخصوص شیک پوش ها

در این مطلب به بررسی 5 رنگ لباس مناسب پاییز، که می‌توانید در مهمانی‌ها و فضاهای باز بپوشید پرداخته‌ایم.

به گزارش پارت نیوز؛ انتخاب لباس مناسب پاییز  کار سیار آسانی است چراکه در این فصل رنگ‌های زرد، قرمز، نارنجی و قهوه‌ای زیر نور زیبای خوشید همیشه یک ترکیب رنگی خاص به ما می‌دهند که دوست داریم وقتی لباس می‌پوشیم، ترکیب رنگی را انتخاب کنیم که با این فصل هماهنگ باشد.

سلیقه‌های مختلفی وجود دارد برای پاییز، بعضی‌ها رنگ‌های گرم رو دوست دارند، بعضی‌ها رنگ‌های سرد، در این مطلب متداول ترین ترکیب های رنگی لباس برای فصل پاییز با استانداردهای مد و پوشاک جهانی را به شما معرفی می‌کنیم

بهترین رنگ لباس مناسب پاییز کدام است؟

رنگ لباس مناسب پاییز

در ادامه به معرفی 5 رنگ مناسب که می‌توانید برای لباس‌های پاییزتان انتخاب کنید خواهیم پرداخت. این رنگ‌های پرطرفدار عبارتند از:

  • رنگ خاکستری
  • رنگ نارنجی
  • رنگ سبز یا یشمی
  • رنگ سفید ( یا استخوانی یا کرم )
  • رنگ قرمز ( یا زرشکی )

رنگ خاکستری

رنگ خاکستری پاییزه

رنگ خاکستری یا طوسی جزو دسته رنگ‌های خنثی به شمار می‌رود. معمولا افرادی که روحیه محتاط و محافظه کاری دارند، بیشتر از رنگ‌های خنثی در لباس‌هایشان استفاده می‌کنند.

رنگ طوسی نماد آرامش و صرفه‌جویی است و می تواند رنگ لباس مناسب پاییز باشد. رنگ خاکستری، ماهیتی ملایم و بی‌رنگ دارد و به همین دلیل تاثیرکمی نسبت به رنگ‌های گرم و پررنگ‌تر فصل پاییز دارد و باعث می‌شود رنگ‌های زرد و قرمز و نارنجی پاییز، بیشتر خودنمایی کنند و در واقع بر زیبایی رنگ‌های پاییزی در عکس‌های شما بیشتر تاکید می‌شود.

رنگ نارنجی

رنگ های پاییزه

نارنجی یک رنگ پاییزی مناسب لباس، برای شماست که از ترکیب دو رنگ قرمز نماد عشق و زرد نماد نشاط است که جزو رنگ‌های گرم طبقه‌بندی می‌شود. نارنجی رنگی است که برای توصیف غروب خورشید و آتش به کار می‌رود و در ترکیب رنگ پاییزی، بسیار جذاب و تاثیرگذار است.

افرادی که رنگ نارنجی را انتخاب می‌کنند، روحیه ماجراجو و بی‌پروایی دارند و می توانند از این رنگ باری لباس مناسب پاییز استفاده کنند. اگر می‌خواهید در عکس پاییزی‌تان شجاع‌تر دیده شوید، نارنجی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

رنگ سبز یا یشمی

رنگ سبز پاییزه

از آنجایی که در ترکیب رنگ پاییزی، بازی رنگ‌های گرم بیشتر به چشم می‌خورد، انتخاب یک رنگ سرد می‌تواند تضاد زیبایی ایجاد کند. رنگ سبز به دلیل خاصیت آرامش بخشی که دارد، در عکس پاییزی شما جلوه‌ی خاصی ایجاد می‌کند.

رنگ سفید ( یا استخوانی یا کرم )

رنگ لباس مناسب پاییز

استفاده از رنگ‌های روشن مثل کرم، استخوانی و یا حتی سفید، باعث می‌شود رنگ‌های فضای اطراف شما، که در زمینه عکس هستند بیشتر خودشان را نشان بدهند.

تصور کنید وارد باغ بزرگی شدید که درخت‌ها در ردیف‌های منظمی قرار گرفتند و کف باغ با برگ‌های طلایی‌شان پوشیده شده و روی درخت‌ها هنوز برگ‌های قرمز و زرد دیده می‌شود. تنه‌ی قهوه‌ای رنگ درختان و دیوارهای آجری رنگ گرم فضا را تشدید کرده است. در چنین باغی، شما دوست ندارید به ترکیب رنگ پاییزی دست بزنید. شاید بهترین انتخاب رنگ پاییزی مناسب لباس، یک رنگ روشن و خنثی باشد.

رنگ قرمز ( یا زرشکی )

رنگ قرمز پاییزه

رنگ قرمز جزو رنگ‌های انرژی زا و پرهیجان است که نشان دهنده عشق و صمیمت و در لباس مناسب پاییز کاربرد دارد. اگر عکاسی شما در اواخر پاییز است، به خاطر داشته باشید که حالا بیشتر برگ درختان به رنگ قرمز و زرشکی و حتی قهوه‌ای درآمده‌اند و لباس شما می‌تواند همخوانی بسیار زیبایی با زمینه ایجاد کند.

با اینکه رنگ قرمز و قرمز تیره و زرشکی، بسیار روح افزا و جان بخش است در عین حال تحریک‌کننده احساس خشم و عصبانیت هم هست. پس پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد عکاسی‌ای دارید که در آن حس آرامش و امنیت بیشتر نمایان شود، در انتخاب این رنگ بیشتر احتیاط کنید.اما اگر قصد دارید در عکس‌هایتان پرشور و هیجان دیده شوید، این رنگ مناسب شماست.

برای عکاسی در پاییز چی بپوشیم؟

انتخاب رنگ لباس مناسب پاییز می­تواند بر عکس های شما تاثیر بگذارد. اینکه در پاییز چی بپوشیم یک موضوع کاملا سلیقه‌ای است که ارتباط مستقیمی با روحیه‌ی شما دارد. انتخاب هر رنگ از لحاظ روانشناسی رنگ‌ها می‌تواند نشان دهنده بخشی از شخصیت شما باشد.

شما جسور هستید یا محتاط؟ به آرامش علاقه‌ی بیشتری دارید یا پر‌نشاط و پر‌انرژی؟ پوشیدن لباس‌های قرمز و نارنجی، شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد و با رنگ‌های خنثی و روشن مثل خاکستری و کرم، زیبایی پاییز در عکس شما بیشتر جلوه گر می‌شود.

اگر شما رنگ پوست روشنی دارید، توصیه می‌کنیم از رنگ سبز و قرمز و نارنجی استفاده کنید و طوسی و سفید و کرم را برای کسانی که پوست تیره‌تری دارند بگذارید. از طرح زیر برای انتخاب رنگ لباس هایتان می‌توانید استفاده کنید.

علاوه بر انتخاب رنگ لباس، ژست عکس پاییزی هم تاثیر مستقیمی در خوب یا بد شدن عکس شما دارد. پس قبل از عکاسی، به لباس‌هایی که قصد دارید بپوشید و ژست‌هایی که می‌خواهید بگیرید فکر کنید و در ذهن تان آماده‌اش کنید.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x