مدویدیو

شیک ترین و جدیدترین مدل بستن شال و روسری دخترانه + فیلم

داشتن ظاهری خاص و متفاوت خواسته‌ی بسیاری از خانم‌ها است که می‌توانید با یک شال یا روسری به آن دست بیابید. در ادامه به آموزش 6 مدل بستن شال که بسیار مدل‌های شیکی هستند خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ با یاد گرفتن انواع مدل بستن شال و روسری می‌توانید استایل تان را زیبا و متفاوت کنید. درواقع آشنایی با آموزش بستن مدل‌های مختلف شال و روسری مجلسی به شما کمک می‌کند تا در هر مهمانی و با هر لباسی روسری و شال خود را به زیباترین حالت ممکن ببندید و حسابی بدرخشید.

انواع مدل بستن شال و روسری

اگر شما نیز به دنبال این هستید که چگونه شال خود را به درستی ببندید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مدل ساده بستن شال

مدل بستن روسری و شال

برای مدل اول بستن شال تنها کافی است شال خود را روی سر انداخته و یک طرف آن را روی شانه خود بیندازید. به همین ترتیب یک مدل شیک و ساده خواهید داشت.

مدل دولایه بستن شال

در مدل دوم شال را دولایه کرده و روی سرتان بیندازید و دو طرف شال را ببرید پشت سرتان قرار داده و به حالت برعکس به روی شانه خود قرار دهید. سپس هر طرف شال را پیچانده و ببرید بالای سرتان قرار دهید. البته می‌توانید تنها یک طرف را بپیچید و سمت دیگر شال را به روی شانه بیندازید.

مدل بستن شال فانتزی

مدل های بستن روسری دخترانه

برای این طبق مدل قبل عمل می‌کنیم و شال را از پشت به سمت جلو هدایت کنید و بدون کار خاصی هر طرف را بالای سرخود ببرید و از پشت داخل روسری فیکس کنید. طرف دیگر شال را نیز می‌توانید بالای سر یا روی شانه قرار دهید.
در نهایت برای این مدل خاص بستن شال دو طرف شال را بالای سر برده و در آنجا گره بزنید سپس گوشه‌های شال را زیر شال فیکس کنید.

مدل بستن شال و روسری بزرگ

یکی از شیوه‌های کاربردی برای بستن روسری‌های با قواره بزرگ استفاده از این روش است. در ابتدا روسری را طوری که دو طرف آن کاملاً برابر باشد از وسط تا زده و روی سر قرار دهید. زیر چانه را با سنجاق  یا گیره های مخصوص ببندید و حالا روسری را روی سرتان مرتب کنید به طوری که صاف و یکدست شود.

پس از مرتب کردن روسری یک طرف روسری را به سمت پشت گردن و از زیر روسری بپیچید و دوباره به همان سمت قبل بکشید. حال آن را به‌طرف دیگر روسری گره بزنید و گره را زیر لایه روسری پنهان کنیدبه طوری که گره مشخص نباشد و به زیبایی کار بیافزاید. این مدل بستن روسری برای زیر چادر بسیار زیبا و مناسب است.

مدل بستن شال عربی

بستن شال به سبک عربی از تنوع بالایی برخوردار است. ما در این قسمت آموزش بستن شال عربی را به ساده‌ترین شکل ممکن خواهیم گفت. ابتدا روسری یا شال را به شکل مثلث درآورید. در ادامه دو سمت روسری را زیر چانه محکم کنید. یک سمت را به سمت مخالف برده و در نزدیکی گونه‌ها محکم کنید. در انتها قسمت دیگر دوباره به سمت مخالف برده و با گیره تزئینی محکم کنید.

بستن شال عربی

مدل دخترانه بستن روسری

برای بستن روسری به این روش باید روسری را به‌گونه‌ای روی سر قرار دهید که یک سمت آن کوتاه‌تر باشد. سپس سمت دیگر روسری را دور گردن بپیچید و به سمت جلو بیاورید. برای این روش بهتر است جلوی روسری را کاملاً جمع کنید و بعد دور گردن بپیچید تا شکلی زیباتر پیدا کند.

فیلم آموزش بستن شال

سخن پایانی

روش‌های مختلفی برای بستن شال و روسری وجود دارد. هرکدام از این مدل‌ها می‌توانند به زیبایی شما بی افزایند اما این نکته را باید در نظر داشته باشید که رنگ شال و نحوه بستن شال باید با مدل صورت، رنگ پوست و آرایشتان همخوانی داشته باشد. بنابراین سعی کنید چند مدل از آن‌ها را یاد گرفته و در مهمانی‌ها از آن استفاده کنید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x