پیشرفت شخصی

8 درس مهم زندگی که مردان نسبت به آن بی توجه هستند

هیچ وقت دیر نیست! اما گاهی دیر می‌شود. پس باید پیش از آنکه دیر شود درس مهم زندگی که مردان نسبت به آن بی توجه هستند را بخوانید تا در زندگی آگاهانه عمل کنید.

به گزارش پارت نیوز؛ برخی از مردان حس زمان بندی را دارند و درست مانند عیسی مسیح که وقتی از آسمان بالا رفت تا انسان ها را از گناه نجات دهد، روی آب راه رفت، برای ما نیز مهم است که یاد بگیریم که مرد بودن و درس مهم زندگی که مردان نسبت به آن بی توجه هستند؛ مانند آن چیزی نیست که اکثر مردم فکر می کنند. یک مرد به زمان نیاز دارد تا به دنیای اطرافش برسد و مانند یک کودک زندگی کند. تنها در این صورت است که یک مرد می تواند به پتانسیل کامل خود رشد کند.

شاید در وضعیتی باشید که آخرین چیزی که می خواهید در حال حاضر بشنوید این باشد: ترس. اجازه ندهید ترس سد راه شما شود یا شادی شما را از بین ببرد، زیرا اغلب اوقات ما به طور کامل متوجه نمی شویم که چقدر در مقابل چشمانمان زندگی می کنیم. حرف من این است؛ اگر مراقب رفتار خود با خود نباشیم، رشدی حاصل نخواهد شد. بیایید جور دیگری به مسائل نگاه کنیم. من هشت درس از زندگی را به شما می گویم که مردان خیلی دیر در زندگی یاد می گیرند که باید به عنوان یادآوری برای تبدیل شدن به مردان بهتر از آنچه بودند باشد. به خواندن ادامه دهید.

1. اولین درس مهم زندگی که مردان نسبت به آن بی توجه هستند؛ هیچکس شما را جدی نگیرد

این قسمت از لیست اولین موردی نیست که برای خودم درست کرده ام. من تمام این داستان ها را در مورد پسران جوان مغرور و خودخواه خوانده ام که پول پدرانشان را گرفتند و بیرون رفتند و هر کاری می خواستند با زندگی خود انجام دهند زیرا فکر می کردند مرد بودن به معنای انجام هر کاری است که پدرشان به آنها گفته است.

با این حال می‌دانم که بسیاری از مردم احتمالاً با این جمله موافق نخواهند بود، زیرا باید یاد بگیریم که هیچ‌کس به مرد نمی‌گوید چه کاری می‌تواند انجام دهد و چه کاری نمی‌تواند انجام دهد. کسی نیست که به آنها بگوید چه کار کنند. ما مسئول مراقبت از خود هستیم. اگر خوشحال نیستید، پس هیچ اشکالی در این کار وجود ندارد. مشکل این است که اجازه دهید دیگران به شما بگویند چه کاری می توانید انجام دهید یا نمی توانید انجام دهید.

2. وقتی بزرگ شدید، هرگز نباید سعی کنید به چیزی تبدیل شوید که دیگران می خواهند شما باشید

درس هایی از زندگی که مردها به آن توجه نمی کنند

وقتی شخص دیگری در ازای آن چیزی را می خواهد که شما نمی خواهید، به طور خودکار از هر جهت ممکن بی ارزش و پست تلقی می شوید. کسی که چیزی می خواهد به شما شادی نمی دهد، پس چرا شما را می خواهد؟ آنها همیشه به دنبال راه هایی برای بهتر کردن زندگی خود از شما هستند. چرا باید سعی کنید آنها را راضی کنید؟

زیرا اگر این کار را نکنید، پس چه چیزی را می خواهید ثابت کنید؟ شما خودتان را مقدم بر انتظارات دیگران نمی‌گذارید و این چیزی است که شما را خاص می‌کند. توقع نداری که هیچکس جز خودت به هر چیزی که میخوای برسه. پس دست از تلاش بردارید آنقدر به جلب رضایت دیگران اهمیت ندهید که خودتان را فراموش کنید و شروع به تمرکز روی بهتر کردن زندگی خود کنید.

3. هیچ کس جز خود شما نمی تواند کامل باشد! به جز خودتان

من نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که این نقل قول چقدر مهم است. چگونه هر کسی می تواند برای دیگران عالی باشد، اما این در مورد شما صدق نمی کند. شما همانطور که هستید کامل هستید و هیچ کس دیگری نمی تواند آن را تغییر دهد. نه حتی خدا. کار او برای خلق بهترین انسان در جهان برای همه بشریت انجام شد. او هر کس را در نقش و هدف خود آفرید. بله به همین ترتیب هرکسی نقش ها و مسئولیت های متفاوتی دارد و هیچ فردی مهمتر از دیگری نیست. اما در هر کار یا مسئولیتی باید خودتان کار کنید.

4. درست مانند قهرمانان ما، هیچ چیز دیگری مهمتر از خانواده شما نیست

پیشرفت زندگی مردان

عشق به خانواده، دوستان و روابط در صدر فهرست بهترین هدایایی است که یک مرد می تواند دریافت کند. این بسیار معنادارتر از هر چیز دیگری است که یک مرد می تواند به دست آورد. من افراد زیادی را دیده ام که شرایط سختی را پشت سر گذاشته اند و هنوز هم موفق شده اند خانواده جدیدی پیدا کنند.

پس درس مهم زندگی که مردان نسبت به آن بی توجه هستند و جدی گرفتن آن بی نتیجه نخواهد بود. شاید مردی همسرش رفت، یا شاید شریک دیگری پیدا کرد و ادامه داد. در هر صورت، خاطره این زن خاطره ای است که همه به یاد دارند. بچه ها یکی دیگر از مواردی هستند که باید هر روز به خاطر بسپاریم زیرا آنها بیش از هر کس دیگری به ما نیاز دارند. همه آن چیزها هر روز مهم هستند.

5. به خود احترام بگذارید زیرا دیگران برای انجام کاری در مورد مشکلاتشان وجود ندارند

درس های زندگی برای مردان

این به نکته قبلی من برمی گردد، یعنی ما مسئول مراقبت از خود هستیم. بنابراین، اگر مشکل دارید، این مسئولیت شماست که به خودتان نگاه کنید و ببینید که ایرادات شما کجاست. چه با رفتار، افکار، عادات یا تصمیمات شما باشد، به عیب های دیگران وابسته نشوید، زیرا به هر حال آن ها تقصیر شما نیستند. هنگامی که متوجه شدید چه چیزی اشتباه رخ داده است و برای رفع آن تلاش می کنید، دوباره خوب خواهید شد (به دلیل عدم وجود کلمه بهتر).

6. یادگیری دوست داشتن خود ما را به دوستان قوی تری تبدیل می کند

قبلا از خودم متنفر بودم بعد یاد گرفتم خودم را دوست داشته باشم. اکنون، از دیدن اینکه او چگونه مرا دوست دارد لذت می برم. به خاطر همین بیشتر نسبت به خودم احساس خوبی دارم. دلیل دیگر (و خیلی هم وجود دارد!) این است که بعد از اتمام صحبت با او نیازی نیست نگران احساس گناه باشید.

به خود بگویید او درد مرا درک می کند بدون اینکه دیگر احساس بدی در من ایجاد کند. حتی اگر این بدان معنا باشد که من هرگز با کسی که آنقدر از من خوشش می‌آید قرار ملاقات نخواهم گذاشت، به جای اینکه به کارهایی که می‌توانستم به گونه‌ای دیگر انجام دهم فکر کنم یا آرزو کنم که کاش متوجه من می‌شدند، این را می‌پذیرم. این مورد نیز درس مهم زندگی که مردان نسبت به آن بی توجه هستند.

7. درخواست از دیگران فقط باعث می شود احساس ترس کنم

علت موفقیت یک مرد موفق

هفتمین درس مهم زندگی که مردان نسبت به آن بی توجه هستند، این است که وقتی کسی چیزی را می خواهد که از قبل در نوشته شده است، بد است. شما رویاها و اهداف خود را می خواهید، بنابراین آنها از شما می خواهند که چیزی را که می خواهند و قبلاً به آن رسیده اید به آنها بدهید.

در حالی که می توانید به خودتان اعتراف کنید که این ممکن است شما را آزار دهد، و حتی اگر می خواهید والدینتان شما را از قلدری هایشان تنها بگذارند، اما به دلیل وضعیت مالی والدینتان همچنان موظف هستید از شما مراقبت کنید. گاهی اوقات لازم است خودمان را به جای دیگران بگذاریم، مخصوصاً وقتی صحبت از چیزهایی می شود که حاضریم آن ها را قربانی کنیم.

8. به کسی که همه چیز را به شما آموخته است اعتماد کنید و باور کنید

شما را نمی دانم، اما اعتماد، باور و عشق سه رکن از چهار رکنی اصلی است از درس مهم زندگی که مردان نسبت به آن بی توجه هستند و یک رابطه سالم را ایجاد می کند. اگر به کمک نیاز داشتم، دوستی را می برم تا چیزی به من یاد بدهد یا چیزی به من نشان دهد. این کاری است که من انجام می دهم.

من احساس امنیت نمی کنم که خانه ام را بدون داشتن چند بزرگسال قابل اعتماد در اطرافم ترک کنم. پس به خودت اعتماد کن، باور کن و دوست داشته باش. هیچ کس شما را مجبور به ملاقات با کسی یا چیزی نمی کند. این واقعاً آسان است که فقط فرض کنیم هر کس دیگری مجموعه قوانین و مقررات خاص خود را دارد. با این حال، فقط شما واقعاً ارزش واقعی خود را می دانید.

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x