زیبایی و تناسب

8 تکنیک حرفه ای چاق شدن صورت با میکاپ که معجزه می کنند!

ار به دنبال راهکارهای چاق شدن صورت با میکاپ هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا شما را با تکنیک های حرفه ای آشنا کنیم.

به گزارش پارت نیوز؛ چاق شدن صورت با میکاپ یکی از روش هایی است خانم های بسیاری برای آن که صورت گرد و تپل تری داشته باشند از آن استفاده می کنند. در حقیقت خانم ها و آقایانی که به چاق تر دیده شدن علاقه دارند از این ترفند استفاده می کنند.

روش های چاق شدن صوت با میکاپ

با استفاده از اصول و تکنیک های آرایشی می توانید خیلی سریع صورتی پر و چاق داشته باشید. برخی از این ترفندها شامل موارد زیر است:

چاقی صورت با استفاده از رژگونه

اگر به دنبال ترفندهایی برای پر شدن و چاق شدن صورت هستید بهتر است از رژگونه هایی با تناژ روشن (شاین) و ملایم استفاده کنید؛ زیرا این رنگ ها خطای دید ایجاد کرده و به پر دیده شدن صورت کمک می کند. برای نتیجه بهتر توصیه می شود رژگونه را روی برآمدگی بالای خط گونه بکشید و از مصرف رژگونه های غلیظ و پررنگ قرمز و صورتی بپرهیزید.

چاق شدن صورت با کانتور

کانتورینگ از  تاثیرگذارترین روش ها برای چاق شدن صورت می باشد. برای چاق شدن صورت با استفاده از کانتور بهتر است قسمت هایی از پیشانی و اطراف چانه را به آرامی کانتور کنید و به هیچ عنوان برای انجام این کار به سراغ گونه ها نروید.

کانتورینگ صورت با کانتورینگ

چاق شدن صورت با هایلایتر

یکی از ضروری ترین لوازم برای چاق شدن صورت با میکاپ هایلایتر محسوب می شود. هایلایتر را برای زیر استخوان گونه مورد استفاده قرار دهید و پس از آن براش را به سمت برجستگی بالای خط گونه بکشید. استفاده از هایلایتر باعث می شود تا عرض صورت بیشتر از طول آن به نظر برسد و در چاقی صورت نتایجی مثبت به همراه داشته باشد.

تاثیر ابروها در پر شدن صورت

به دلیل اینکه ابرو قاب صورت محسوب می شود آرایش صحیح آن تاثیر بسزایی در پر دیده شدن صورت خواهد داشت. برای استفاده از سایه ابرو ابتدا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

استفاده از سایه ابرو روشن در چاقی صورت تاثیر مثبتی خواهد داشت. به این موضوع توجه کنید که در صورت استفاده از سایه ابرو ابتدا دنباله را بکشید و در آخر به سراغ تاج آن بروید. تاج ابرو را به هیچ عنوان به سمت بالا نکشید. همچنین در نظر داشته باشید که لیفت و استفاده از صابون ابرو باعث لاغر شدن صورت می شود.

تاثیر خط چشم در چاق شدن صورت

برای استفاده از خط چشم بهتر است آن را بر روی خط رویش مژه ها بکشید تا در پهن دیده شدن صورت تاثیرگذار باشد. خط چشمی که دنباله آن به سمت بالا باشد موجب لاغر دیده شدن صورت می شود.

تا حد امکان سعی کنید خط چشم را به دو طرف متمایل دهید تا از کشیدگی صورت جلوگیری شود. در نظر داشته باشید کشیدن خط چشم های تیز پیشنهاد نمی شود؛ زیرا انجام این کار نتیجه معکوس خواهد داشت.

تاثیر سایه در پر شدن صورت

چاق شدن صورت با میکاپ و سایه

به افرادی که به دنبال روش هایی برای پر شدن صورت هستند توصیه می شود تا هنگام استفاده از سایه به سراغ رنگ های روشن بروند. اگر چشم های درشت و کشیده ای دارید می توانید از ترکیب رنگ های روشن و متوسط استفاده کنید. انتخاب سایه های تیره و اسموکی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود؛ زیرا در این صورت  صورتی لاغر و کشیده خواهید داشت.

تاثیر ریمل در چاق شدن صورت

این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از ریمل های بلند کننده  مژه صورت را کشیده تر نشان می دهند، اما اگر مژه های کم پشتی دارید از ریمل های بلند کننده و حجم دهنده می توانید به یک اندازه مورد استفاده قرار دهید. داشتن مژه هایی پر و بلند در چاق دیده شدن صورت نقش بسیار مهمی دارد.

سعی کنید هنگام استفاده از ریمل تمرکز خود را بر روی بخش مرکزی مژه ها قرار دهید. در صورتی که بخش مرکزی مژه ها را بلندتر نشان دهید فیس شما پر تر دیده می شود.

تاثیر رژ لب در پر شدن صورت

چگونه با رژ لب صورتمان را تپل تر نشان دهیم

اگر جز افرادی هستید که لب های تیره و باریکی دارید، استفاده از رژلب های رنگ روشن مناسب ترین گزینه محسوب می شود، اما اگر لب های درشتی دارید می توانید رژلب های رنگ تیره و روشن را با یکدیگر ترکیب کنید.

در این روش بهتر است ابتدا لب ها را با رژلب روشن پوشش داده و پس از آن کمی رژلب تیره به قسمت مرکزی لب ها بزنید. برای جذابیت بیشت لب ها و آرایش تان می توانید از برق لب نیز استفاده کنید.

فوت و فن تکنیک چاق شدن صورت با میکاپ

تا حد امکان از سایه های تیره استفاده نکنید؛ چراکه هرچه آرایش چشم ها غلیظ تر باشد صورت شما لاغر و کشیده تر به نظر می رسد.

استفاده از فرمژه  مناسب پیشنهاد می شود؛ زیرا مژه های بلند و پرحجم چشم هایتان را درشت و صورت را پرتر نشان می دهد.

از کانتورینگ متوسط و خیلی ملایم استفاده کنید؛ زیرا هر چه کانتور شما تیره تر باشد فرم صورت لاغرتر به نظر می رسد.

برای درشت تر دیده شدن لب ها که باعث پرتر شدن صورت می شود می توانید از خط لب نسبتا تیره تر استفاده کنید.

برای داخل چشم های خود از مداد چشم و سرمه استفاده نکنید همانطور که گفتیم چشم های سیاه صورت را کشیده تر نشان می دهد.

استفاده از رژگونه مات و تیره در قسمت چانه به گرد و پر دیده شدن صورت کمک می کند.

بر روی استخوان گونه، شقیقه و زیر ابروها استفاده از یک هایلایتر با کیفیت و  مناسب پیشنهاد می شود.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x