فناوری

8 مورد از بهترین مارک های اسپیکر موجود در بازار

در این مقاله قصد داریم بهترین مارک های اسپیکر موجود در بازار را که به راحتی می توانید تهیه کنید را معرفی کنیم

به گزارش پارت نیوز؛ اگر قصد خرید اسپیکر دارید و تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مارک های اسپیکر موجود در بازار آشنا کنیم.

بهترین مارک های اسپیکر موجود در ابزار

با خرید اسپیکرهای تولید شده توسط برند هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، می توانید موسیقی‌های دلخواه تان را پخش نموده و با دریافت انرژی مثبت، حال بهتری داشته باشید.

برند جی بی ال

یکی از معتبرترین برندهای بلندگوهای حرفه ای در جهان، برند JBL است که توسط James Ballou Lansing در ایالات متحده تاسیس شد. اسپیکرهای این برند در دو دسته بلندگوهای مانیتور و اسپیکرهای شخصی به بازار عرضه می شوند. همانطور که از نام آنها پیداست، بلندگوهای شخصی برای استفاده شخصی در خانه استفاده می شوند.

اسپیکرهای مانیتور برای استفاده در استودیوها مناسب هستند و قیمت در نظر گرفته شده برای آنها بسیار بالاتر از اسپیکرهای خانگی است. به طور کلی اسپیکرهای تولید شده توسط برند JBL به دلیل استفاده از مواد باکیفیت کیفیت پخش فوق العاده بالایی دارند و کمتر برندی را در بازار می توانید پیدا کنید که کیفیت اسپیکر آنها قابل رقابت با محصولات برند JBL باشد.

قیمت اسپیکر

خوشبختانه تولیدات این برند در بازار ایران نیز وجود دارد و مشتریان می‌توانند با خرید بلندگوهای تولیدی توسط این برند، از پخش موسیقی‌های دلخواهشان با صدای با کیفیت لذت ببرند. این برند با تولید انواع اسپیکر شارژی، قابل حمل، ایستاده و دیجی توانسته نیاز مشتریان مختلف را تحت پوشش قرار دهد. کیفیت بالای محصولات تولیدی توسط این برند در کنار قیمت مناسب آن سبب گسترش گرایش مشتریان به خرید محصولات این برند شده است.

برند سنهایزر

یکی از بهترین برندهای بلندگو در جهان، برند آلمانی Sennheiser است که در تولید محصولاتی مانند میکروفون، هدفون و اسپیکر تخصص دارد. این برند در 50 کشور دنیا نمایندگی های فعال دارد.

این شرکت که متعلق به خانواده Sennheiser است با تولید اسپیکرهای خانگی و استودیویی با کیفیت توانسته قدرت خود را به رخ رقبا بکشد و به یکی از برترین سازندگان بلندگو در جهان تبدیل شود. محصولات تولید شده توسط این برند در بازار ایران مورد استقبال قرار گرفته و بسیاری از ایرانیان اسپیکرهای تولید شده توسط Sennheiser را خریداری کرده اند.

برند شیائومی

یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده اسپیکر در دنیا برند شیائومی می‌باشد که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ از کشور چین آغاز نموده است. این شرکت علاوه بر اسپیکر، به کار تولید محصولاتی مثل دوربین‌های امنیتی، پاور بانک، گوشی، ساعت هوشمند و غیره نیز مشغول می‌باشد. یکی از دلایلی که سبب پرفروش شدن اسپیکرهای شیائومی در بازار داخلی شده، قیمت پایین محصولات این برند می‌باشد.

بهترین برندهای اسپیکر

این برند سعی کرده امکانات متنوع و گسترده ای را در محصولات خود گنجانده و قیمت محصولات خود را پایین نگه دارد. شیائومی با تولید انواع بلندگوهای بلوتوث قابل حمل و استریو این امکان را برای مشتریانی که قصد خرید مدل های مختلف اسپیکر را دارند، این امکان را فراهم کرده است که از بین محصولات متنوع تولید شده توسط این برند، مدل مناسب با شرایط خود را بیابند و هزینه آن را با قیمت بسیار بالایی بپردازند.

برند انکر؛ بهترین مارک های اسپیکر

برند انکر یکی از کمپانی‌های برتر چینی تولید کننده لوازم الکترونیکی در جهان می‌باشد که محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار نموده است. از جمله محصولات تولیدی توسط این برند می‌توان به پاور بانک، کابل شارژ، موس، جاروبرقی هوشمند، اسپیکرهای قابل حمل و غیره اشاره نمود. این برند به دلیل استفاده از متریال با کیفیت برای تولید محصولات خود توانسته در بین مشتریان محبوبیت بالایی کسب کند.

به نحوی که امروزه شاهد صادرات گسترده محصولات تولیدی توسط برند انکر به کشورهای مختلف جهان نظیر آلمان، انگلستان، ژاپن و ایران هستیم. کاربران ایرانی از اسپیکرهای تولیدی توسط برند انکر استقبال گسترده‌ای نموده‌اند. چرا که این شرکت سعی کرده تا امکانات مدرن و به روز را برای تولید اسپیکرهای خود به کار بگیرد و با عرضه محصولات خود با قیمت مقرون به صرفه، رضایت مشتریان را جلب نماید. اسپیکرهای تولیدی توسط این برند عموماً برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در مجموع اسپیکرهای تولید شده توسط برند انکر از کیفیت قابل قبول و قیمت منطقی برخوردار هستند. طراحی و تولید این اسپیکرها به نحوی انجام شده تا بتوان آن را برای هر دستگاه صوتی مورد استفاده قرار داد. چیزی که موجب شده تا این اسپیکرها طرفداران زیادی پیدا کنند، تطبیق پذیری بالای آنها می‌باشد. به نحوی که می‌توانید آن را در حمام و زیر دوش هم مورد استفاده قرار دهید.

بنابراین اگر قصد گوش دادن به موسیقی‌های دلخواه خود در مسافرت، کوه، ساحل، پیک نیک و غیره دارید، خرید اسپیکرهای انکر می‌تواند برای شما گزینه ایده‌آلی باشد. اسپیکرهای قابل حمل برند انکر دارای ابعاد کوچک و جمع و جور و وزن مناسبی هستند و به راحتی می‌توانید آن را به جاهای مختلف حمل نمایید. علاوه بر این باتری‌های تعبیه شده در این اسپیکرها می‌توانند برای مدت زمان زیادی بدون نیاز به اتصال به شارژ دوام بیاورند و گزینه ی ایده‌آلی برای استفاده در سفرهای شما هستند.

برند سونی

کمتر کسی را می‌توان یافت که نام برند سونی را نشنیده باشد. این برند سال‌های طولانیست که در زمینه تولید لوازم الکتریکی مختلف نظیر تلویزیون گوشی هوشمند، تلویزیون، اسپیکر و غیره مشغول فعالیت است و تولیدات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. لازم است بدانید که اسپیکرهای تولیدی توسط برند سونی مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا هستند و همه آنها از قابلیت اتصال بلوتوثی برخوردار می‌باشند.

بهترین اسپیکرهای بازار

کیفیت صدا در اسپیکرها های برند سونی به قدری بالاست که با گوش دادن به موسیقی‌های پخش شده از این استیکرها می‌توانید نهایت لذت را ببرید. این برند انواع مختلفی از اسپیکر نظیر اسپیکر ایستاده، قابل حمل، دیجی و شارژی را به بازار عرضه نموده و قیمت در نظر گرفته شده برای اسپیکرهای سونی نسبتا گران می‌باشد.

برند کینگ استار

از دیگر برندهای محبوب تولید کننده استیکر می‌توان به برند کینگ استار اشاره نمود. این برند سال‌هاست که در زمینه تولید محصولاتی مثل لوازم کامپیوتر در ایران خوش درخشیده و اکنون می‌توان آن را به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان اسپیکر در ایران معرفی نمود.

این برند ایرانی برای عرضه محصولات خود ضمانت‌های معتبری را به مشتریان ارائه می‌نماید تا مشتری با خیال راحت اقدام به خرید محصولات این برند کند. اسپیکرهای تولیدی توسط برند کینگ استار دارای تنوع بسیار گسترده‌ای هستند و شاهد عرضه انواع اسپیکر ایستاده، شارژی، قابل حمل، دیجی و غیر توسط برند کینگ استار به بازار هستیم.

برند انرجایزر

برند انرجایزر سال‌های طولانیست که در بازار ایران فعالیت خود را آغاز نموده و محبوبیت آن به دلیل تولید باتری‌های قلمی با کیفیت بالا می‌باشد. این برند بیش از نیم قرن است که مشغول فعالیت است و تولیدات آن شامل محصولاتی نظیر گوشی موبایل، پاور بانک، انواع کابل، اسپیکر، سیم شارژر و غیره می‌باشد.

از آنجایی که این برند توانسته محصولاتی با کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد، تقاضا برای خرید محصولات این برند در بازار بسیار بالا می‌باشد. محصولات انرجایزر از تنوع بسیار زیادی برخوردار می‌باشند. از جمله اسپیکرهای تولیدی توسط این برند می‌توان به اسپیکرهای قابل حمل، اسپیکر بلوتوثی، ایستاده و غیره اشاره نمود. در مقاله بهترین اسپیکر های انرجایزر می توانید با محصولات این برند بیشتر آشنا شوید.

برند تسکو

تسکو یکی از بهترین مارک های اسپیکر ایرانی است که توانسته محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کند. از محصولات تسکو می توان به انواع لوازم جانبی کامپیوتر مانند موس و کیبورد، لوازم جانبی موبایل و اسپیکر اشاره کرد. از آنجایی که محصولات برند تسکو در داخل ایران تولید می شوند و هزینه های گمرکی در آن لحاظ نشده است، قیمت تمام شده اسپیکرهای تسکو بسیار خوب و مقرون به صرفه خواهد بود. اسپیکرهای Tesco شامل مدل های بلوتوث، مدل های چمدان، مدل های ایستاده و غیره هستند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x