مد

انواع رنگ لباس مناسب زمستان که شما را زیباتر می کند

در این مطلب به معرفی بهترین رنگ لباس مناسب زمستان خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ اگر به دنبال رنگ لباس مناسب زمستان هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین رنگ های زمستانه آشنا شوید و به استایل تان یک شیکی و جذابیت خاص ببخشید.

بهترین رنگ لباس مناسب زمستان

رنگ های عمدتا گرم برای پاییز و زمستان مناسب هستند. در قدیم اکثر مردم این طرز فکر را داشتند که در فصل زمستان فقط باید از لباس های مشکی یا سفید استفاده کرد.

اما در دنیای مد امروزی استفاده از لباس هایی با رنگ های مختلف و جیغ در فصل زمستان توصیه می شود. از رنگ های مناسب برای لباس در فصل زمستان می توان به رنگ هایی مانند قرمز، نارنجی، بنفش، خاکستری، قهوه ای، مشکی، خردلی، شتری و طیف رنگی سبز و آبی تیره اشاره کرد که از پرطرفدارترین رنگ ها هستند.

رنگ لباس مناسب زمستان برای پوست روشن

در انتخاب رنگ لباس در فصل زمستان ابتدا باید به رنگ پوست دقت کنید. در صورتی که رنگ پوست شما روشن است بهتر است از لباس به رنگ‌های بنفش، آبی روشن، سبز زمردی، زرد و رنگ‌های خنثی استفاده کنید که برای شما مناسب‌تر است.

انواع رنگ لباس مناسب زمستان

رنگ لباس زمستانه برای پوست تیره

اگر رنگ پوست صورت شما تیره است بهتر است به سراغ لباس با رنگ قرمز، نارنجی، زرد پررنگ و سبز یشمی بروید که بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شوند

انواع رنگ لباس مناسب زمستان

در ادامه به برخی رنگ های زیبا و شیک که می توانید در زمستان پوشید و بر زیبایی شما بیافزاید خواهیم پرداخت.

رنگ خردلی مناسب فصل زمستان

بافت زمستانه

یکی از رنگ‌های گرم و مناسب فصل زمستان رنگ خردلی است. این رنگ احساس آرامش و دلپذیری را به استایل شما می‌بخشد و مناسب کسانی است که دلشان می‌خواهد به دیگران احساس گرمی و آرامش را القا کنند.

رنگ خردلی را می‌توان با اکثر رنگ‌ها استایل کرد ولی بهتر است در کنار این رنگ از ترکیب رنگ بنفش نیز استفاده کنید. البته ناگفته نماند در کنار رنگ خردلی می‌توان از رنگ‌های خنثی مانند رنگ سیاه، سفید و خاکستری نیز استفاده کرد.

رنگ خردلی به عنوان رنگ کمال طلب شناخته می‌شود و در بسیاری از موارد سبب می‌شود فرد جسور به نظر برسد و قدرت تمرکز بیشتری داشته باشد. این رنگ در دنیای مد و لباس یکی از بهترین رنگ‌ها محسوب می‌شود که شما را در مرکز توجه قرار خواهد داد. با پوشیدن لباس به این رنگ توجه دیگران به راحتی به سوی استایل و تیپ شما جذب خواهد شد.

رنگ شتری

لباس زمستانه جدید

یکی از رنگ های جذاب و مناسب برای فصل زمستان و فصل سرد، رنگ شتری است. رنگ شتری یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در فصول سرد سال است که هرگز از لیست رنگ های پرطرفدار مانتو، بارانی، بافت و … حذف نشده است. یکی از ویژگی های مهم رنگ شتری این است که می توانید آن را با رنگ های مختلف ست کنید. رنگ ها این رنگ به خصوص در کنار رنگ های خنثی منحصر به فرد است.

رنگ شتری هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب است و هر دو به راحتی می توانند از این رنگ در استایل خود استفاده کنند. در واقع رنگ شتری یکی از رنگ های طبیعی است که با هر رنگ پوست و تیپ بدنی به راحتی ست می شود و استایلی زیبا و جذاب برای شما ایجاد می کند. رنگ شتری یکی از رنگ های خنثی است که در هنگام پوشیدن توجه زیادی را به خود جلب می کند، این رنگ باعث می شود افراد در نگاه اول منظره ای آرامش بخش و دلپذیر را ببینند و شما فردی بسیار باکلاس و نوستالژیک به نظر برسید.

استفاده از رنگ سبز زیتونی در زمستان

اگر علاقمند به استایل شیک و استفاده از لباس با رنگ‌های خاص هستید، به سراغ رنگ سبز زیتونی بروید که جزو رنگ‌های محبوب و بسیار شیک محسوب می‌شود. شما می‌توانید این رنگ را به‌ راحتی با رنگ‌های زرد و انواع طیف‌های سبز، قهوه‌ای، ارغوانی و مشکی ست کنید.

اگر از رنگ سبز زیتونی در لباس زمستانی خود استفاده کنید، احساس بزرگی و قدرت خود را به دیگران منتقل خواهید کرد. این رنگ برای استایل رسمی مناسب است و مردان می‌توانند از کت و شلوار به این رنگ استفاده کرد تا استایل جذاب و ترکیبی بسیار فوق‌العاده داشت. رنگ زیتونی در کنار رنگ‌های خنثی مانند مشکی و سفید بسیار جلوه خوبی خواهد داشت. همچنین شما می‌توانید این رنگ را با رنگ کرمی خامه‌ای یا نخودی نیز ست کنید.

رنگ آبی آسمانی مناسب فصل زمستان

لباس زمستانه آبی

از دیگر رنگ‌های بسیار زیبا و پر طرفدار در فصل زمستان، رنگ آبی آسمانی است. این رنگ مناسب افرادی است که خاص و مقداری سخت پسند هستند. با پوشیدن لباس آبی رنگ در فصل زمستان یک استایل به رنگ آسمان می توانید بسازید. این رنگ در فصل زمستان بسیار پر طرفدار است ولی در فصول گرم طرفداران زیادی ندارد.

رنگ سدری در فصل زمستان

رنگ سدری می‌تواند گرمای لذت بخش کویر را به روزهای سرد زمستان بیاورد. خاکستری مایل به سبز رنگی شیک است که آن را رنگ سدری می‌نامند. این رنگ از رنگ‌هایی است که برای سخت‌پسندان گزینه بسیار خوبی است و افرادی که قصد استفاده از رنگ‌های متفاوت را دارند می‌توانند از این رنگ استفاده کنند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x