پیشرفت شخصی

بهترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی در ایران کدام است؟

با گسترش تکنولوژی، کسب و کارها نیز دچار تغییراتی شده‌اند و امروزه اکثر کسانی که به دنبال خرید کالا هستند، با یک جستجوی ساده به فروشگاه‌های آنلاین بسیاری دست پیدا می‌کنند که کالای مدنظرشان را تامین و به فروش می‌رساند. در صنعت لوازم خانگی نیز فروشگاه‌های آنلاین بسیاری اقدام به فروش انواع لوازم خانه و آشپزخانه کرده‌اند که در ادامه به چند مورد از بهترین فروشگاه‌های لوازم خانگی اشاره کرده‌‌ایم.

بهترین فروشگاه های آنلاین لوازم خانگی

دیجی کالا (digikala.com)

دیجی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی داخل ایران است که طیف گسترده‌ای از کالاها را تامین و بفروش می‌رساند. دیجی کالا در حوزه لوازم خانگی نیز وارد شده و توانسته برندهای داخلی و خارجی بسیاری را بفروش برساند. علاوه بر این دیجی کالا محیطی را فراهم کرده تا فروشندگان از سراسر کشور بتوانند کالاهایی خود را از طریق پنل دیجی کالا به فروش برسانند. دیجی کالا کلیه محصولات خود را با گارانتی معتبر ارائه کرده و ارسال به کل کشور را انجام می‌دهد.

دیجی کالا (digikala.com)

فروشگاه اینترنتی ردکارت  (redcart.ir)

فروشگاه اینترنتی ردکارت یکی دیگر از سایت‌های حرفه‌ای و قابل اطمینان در زمینه فروش لوازم خانه و آشپزخانه است. ردکارت به صورت تخصصی محصولاتی از جمله ی همزن برقی، اسپرسوساز، چای ساز، سرخ کن، آون توستر و … را به فروش می‌رساند. فروشگاه اینترنتی ردکارت دارای 2 شعبه حضوری در تهران است که می‌توانید کالاها را از نزدیک مشاهده و خریداری کنید. همچنین این فروشگاه دارای ارسال کالا به تمام نقاط کشور است و کلیه سفارشات را با ارائه برگه گارانتی تحویل شما عزیزان می‌دهد. همچنین قابل ذکر است که فروشگاه لوازم خانگی ردکارت به عنوان نماینده رسمی برند باریتون و نینجا در ایران فعالیت می‌کند. به عنوان مثال شما می‌توانید سرخ کن بدون روغن نینجا را با بهترین قیمت و گارانتی از ردکارت خریداری کنید و ضمانت اصالت کالا مانند سایر نمایندگی‌های نینجا دریافت کنید. در حال حاضر فروشگاه ردکارت یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها جهت خرید و استعلام قیمت لوازم خانه و آشپزخانه در سطح کشور است.

فروشگاه اینترنتی ردکارت  (redcart.ir)

انتخاب سنتر (entekhabcenter.com)

انتخاب سنتر یکی دیگر از سایت‌های حرفه‌ای در زمینه فروش لوازم خانه و آشپزخانه است. همچنین انتخاب سنتر دو شعبه به صورت حضوری دارد که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید کالاها را از نزدیک مشاهده و اقدام به خرید کنید. همچنین انتخاب سنتر کالاهای خود را تحت گارانتی انتخاب ارائه و به فروش می‌رساند. از جمله کالاهایی که انتخاب سنتر در تامین و فروش آن‌ها فعالیت دارد می‌توان به انواع جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و … اشاره کرد.

ترب (torob)

موتور جستجوی ترب یکی دیگر از سایت‌های فارسی زبان در زمینه فروش کالاست. شما هر کالایی که مدنظر دارید را کافیست در ترب جستجو کرده تا با فروشندگان و قیمت‌های آن آشنا شوید. ترب به فروشندگان مجاز این امکان را داده است تا کالاهای خود را با قیمت در معرض نمایش عموم قرار دهند. همچنین به کمک ترب می‌توانید کالاهای مختلف را با هم مقایسه و بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

جمع بندی

اگر شما هم قصد خرید لوازم خانه و آشپزخانه به صورت آنلاین را دارید، سعی کنید از فروشگاه‌هایی که دارای نماد الکترونیک و درگاه پرداخت هستند، خرید خود را انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x