سلبریتی هافیلم و سریال

بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری + زندگی شخصی، علایق و آثار

نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری 2 از جمله بازیگران جوان منتخب در این سریال است که در این مطلب به بیوگرافی نگار نیکدل، زندگی شخصی و حواشی پیرامون آن می‌پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ بیوگرافی نگار نیکدل؛ او در روز سه شنبه 31 تیر 1376(سال گاو) مصادف با 22 ژولای سال 1997 میلادی و 16 ربیع الاول سال 1418 هجری قمری در تهران چشم به جهان گشود.نگار نیدکدل اکنون 26 ساله است. نماد ماه تولد نگار، سرطان است و متولدین تیرماه افرادی شکیب، صمیمی، محافظه کار،با وفا، نجیب و حسود هستند.

بیوگرافی نگار نیکدل

خانواده نگار نیکدل، سه نفره است، وی تک فرزند خانواده می باشد و خواهر و برادری ندارد.نگار فرزند میترا بهرامی روانشناس، مجری و گوینده تلویزیون است و اطلاعاتی از اسم و شغل پدرش در سایت ها نیست.

مشخصات فردی نگار نیکدل

قد نگار نیکدل 165 سانتی متر است و 58 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به چشم قهوه ای، موی مشکی و راست دست بودن اشاره کرد.

علایق و تفریحات

نگار نیکدل در زخم کاری 2

علایق و تفریحات نگار نیکدل از کودکی در زمینه بازیگری و موسیقی است، به زبان انگلیسی مسلط است و عاشق سفر، طبیعت گردی و کافه رفتن است. نگار نیکدل و همسرش از مواردی است که مخاطبان به دنبال اطلاعاتی در این زمینه هستند اما با توجه به این که این بازیگر در صفحه اینستاگرامش تاکنون عکسی از خود و همسرش منتشر نکرده است می‌توان نتیجه گرفت که وی مجرد می‌باشد.

تحصیلات نگار نیکدل

تحصیلات نگار نیکدل در مقطع کارشناسی در رشته بیولوژی است و او تمامی مقاطع تحصیلی خود را در تهران گذرانده است. تمامی مقاطع تحصیلی خود را در تهران گذرانده و در رشته بازیگری تحصیل کرده است.

شروع فعالیت هنری از تئاتر

نگار نیکدل (1)

این بازیگر از همان کودکی علاقه زیادی به موسیقی و بازیگری داشته است و همچنین به زبان انگلیسی نیز مسلط است. اما از زندگی شخصی‌اش اطلاعاتی در دست نیست و به نظر می‌رسد، مجرد ‌باشد. این بازیگر جوان در سریال رحیل نیز بازی کرده است. شروع فعالیت نگار نیکدل در بازیگری از سال 1397 با بازی در فیلم کوتاه «رهایی» آغاز شد و پس از آن در سریال «رحیل» به کارگردانی محمدجواد جعفری به ایفای نقش پرداخته است. اما با بازی در نقش شیدا شفاعت دختر رضا در سریال زخم کاری 2 به کارگردانی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی معروف شد.

بیوگرافی نگار نیکدل در زخم کاری

نیکدلنگار نیکدل در زخم کاری بازیگر نقش شیدا شفاعت دختر رضا(مهران غفوریان) را بازی می‌کند و او در اولین تجربه تصویری در شبکه نمایش خانگی نقش دختری جوان و انتقام‌جو را به تصویر می‌کشد. هم بازی شدن نگار با ستاره های چون کامبیز دیرباز، رعنا آزادی‌ور و مرتضی امینی‌تبار باعث شهرت وی شد.

زخم کاری 2 در ادامه فصل اول یک سریال در شبکه نمایش خانگی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است و بازیگرانی چون جواد عزتی، الناز ملک، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سهند جاهدی، پانته‌آ قدیریان، مه‌لقا باقری نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

نقش نگار نیکدل در زخم کاری 2

بیوگرافی نگار نیکدلنگار نیکدل بازیگر نقش شیدا شفاعت در زخم کاری۲ بازگشت می باشد که دختر رضا شفاعت با بازی مهران غفوریان بوده که عاشق میثم با بازی مرتضی امینی تبار شده و این دو باید دید چگونه در کنار هم عاشقانه ای زیبا خلق می کنند.

در فصل دوم زخم کاری چند بازیگر جدید نیز هنرنمایی میکنند. ازجمله کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک (در نقش سیما) که در این سریال حضور دارند و همچنین تعدادی چهره جوان که نگار نیکدل یکی از این چهره های جوان می باشد.

بیوگرافی نگار نیکدل در صفحات مجازی

نگار نیک دلنگار نیک دل بازیگراینستاگرام نگار نیکدل که با عبارت های چون نگار نیکدل اینستاگرام و پیج نگار نیکدل نیز جست و جو شده است به آدرس negarnikdell است که 17.8 هزار فالور دارد، 776 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 35 پست بارگذاری کرده است.نگار فعالیت در اینستاگرام را به تاریخ فوریه سال 2021 میلادی آغاز کرد و صفحه وی تیک آبی ندارد.

حواشی و حقایق زندگی و بیوگرافی نگار نیکدل

اگر تاکنون به دنبال حواشی نگار نیکدل می‌گشتید، باید بگوییم که این هنرپیشه به تازگی بازیگری را شروع کرده است و حاشیه اطارفش ندارد. درباره حقایق پنهان نگار نیکدل نیز می‌توانیم به بیان چند نکته بسنده کنیم. خانم نیکدل چندان اهل فخرجویی نیست و بازیگری را نیز با یک نقش کلیدی و دیده شده شروع کرده است. مادر او مجری باسابقه‌ای است و همین می‌تواند دلیل خوبی برای شروع کار هنری این بازیگر باشد‌. او نیز عشق زیادی به موسیقی دارد و همچنین از سال 1397 به پشت دوربین شروع به فعالیت کرد.

کلام آخر

با بیوگرافی نگار نیکدل همراه شما بودیم و سعی کردیم اطلاعات صحیحی از او در این مطلب بنویسیم. نظراتتان درباره شیدا قناعت این سریال چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پایان مطلب/س.آ

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x