فیلم و سریال

معرفی کامل سریال مامور انتقال + داستان و قسمت های سریال

سریال مامور انتقال در ژانر جنایی است. این سریال جزو سریال های تجاری محسوب می شود که در آن صحنه های خودرویی زیادی وجود دارد و اسپانسر آن شرکت آئودی است.

به گزارش پارت نیوز. سریال مامور انتقال به تازگی توسط شبکه تماشا به لیست پخش اضافه شده است. به همین منظور تصمیم گرفتیم تا شما خوانندگان عزیز را با این آگهی بازرگانی آشنا کنیم.

The Transporter: The Series (به فرانسوی: Le Transporteur: la série) یک مجموعه تلویزیونی اکشن، هیجان انگیز، فرعی از مجموعه فیلم حمل و نقل، ساخته شده توسط لوک بسون و رابرت مارک کامن، با بازی کریس ونس در نقش فرانک مارتین است.

این سریال توسط آتلانتیک پروداکشنز فرانسه و شرکت سرگرمی بوتیک کانادا QVF, Inc تولید می شود. این سریال توسط M6، RTL TV، The Movie Network و Movie Central پخش شد. HBO و Cinemax در ابتدا درگیر بودند، اما در سال 2013 کنار رفتند.

ساخت سریال مامور انتقال چقدر هزینه داشت؟

این سریال دوازده قسمتی در سال 2012 برای فصل اول با بودجه کلی 40 میلیون دلار یا 30 میلیون یورو سفارش داده شد. این برنامه در همان سال در 11 اکتبر در آلمان از شبکه RTL و در 6 دسامبر در فرانسه از M6 پخش شد.

در 4 ژانویه 2013 در کانادا در HBO Canada و Super Écran 1 نمایش داده شد (با اولین قسمت در 18 دسامبر 2012 به صورت آنلاین در دسترس بود).پخش این سریال در 25 ژانویه 2013 در هند در Sony PIX آغاز شد و اولین بار در ایالات متحده در TNT در 18 اکتبر 2014 پخش شد. دوازده قسمت دیگر برای فصل 2 سفارش داده شد که تولید آن در مراکش در فوریه 2014 آغاز شد.

فصل 2 برای اولین بار در کانادا پخش شد. در 5 اکتبر 2014 در The Movie Network و Movie Central و در ایالات متحده در TNT در 29 نوامبر 2014. در 26 نوامبر 2015 اعلام شد که سریال لغو شده است و برای فصل سوم تمدید نخواهد شد.

داستان سریال

سریال ترنسپورتر

سریال مامور انتقال رویدادها و مفهوم سه گانه فیلم را دنبال می کند و ماجراهای فرانک مارتین را ادامه می دهد، یک راننده پیک آزاد حرفه ای که همه چیز را با قیمتی مناسب و با سه قانون “نشکن” به همه جا تحویل می دهد. زندگی هایی که اغلب بر آنها می گذرد.

کریس ونس نقش فرانک را از جیسون استاتهام بر عهده می گیرد و در فصل 1 توسط آندریا اسوارث به عنوان مدیر دفتر کارلا والری، چارلی هوبنر در نقش مکانیک دیتر هاسمن، و فرانسوا برلند، تنها بازیگر بازگشته از سریال، در نقش بازرس به او می پیوندند. تارکونی فصل دوم، ویولانته پلاسیدو را در نقش کاترینا “گربه” بولدیو، نماینده رزرو جدید خود اضافه کرد.برخلاف کارلا که برای فصل دوم برنگشت، کت معمولاً در ماجراجویی های فرانک به او می پیوندد.

ژانر سریال مامور انتقال

کریس ونس در نقش فرانک مارتین با نام مستعار حمل و نقل: یک راننده حرفه ای بسیار ماهر برای استخدام. او که یک مامور سابق SAS و نیروهای ویژه بود، خدمات حمل و نقل خود را، بدون سؤال، به هر کسی که مایل به پرداخت است، ارائه می دهد.

قوانین رفتاری او بسیار سخت گیرانه است، مهارت های دقیق رانندگی و مبارزه او به او اجازه می دهد در طول ماموریت های خود از خطرناک ترین جنایتکاران نیز جان سالم به در ببرد.

فرانک که بسیار مخفیانه است، تنها به تعداد انگشت شماری از افراد اعتماد می کند: مامور خود کارلا، مکانیک او دیتر و یک بازرس پلیس فرانسوی به نام تارکونی. دایره دوستان او با ورود ژولیت، زنی مرموز که به کار او علاقه مند است، گسترش می یابد.

آندره آ اسوارت در نقش کارلا والری (فصل 1) سریال مامور انتقال: یک متخصص کامپیوتر، او با مذاکره با مشتریان و ارائه اطلاعات از دفتری در نیس به فرانک در ماموریت هایش کمک می کند.

فرانسوا برلند در نقش بازرس تارکونی (فصل 1؛ تکرار در فصل 2): دوست پلیس بی میل فرانک.تارکونی که در نیس مستقر است، در گذشته فرانک را مطالعه کرده است.

در حال حاضر دوستان، تارکونی از خانه خود در Cap Roux مراقبت می کند، در حالی که فرانک در ماموریت است. فرانک زمانی که به مداخله رسمی پلیس نیاز دارد به او روی می‌آورد، اما همیشه به گونه‌ای که تارکونی بتواند هرگونه دخالت در حمل و نقل را انکار کند. او موقعیت خود را به عنوان یک افسر قانون حفظ می کند، اما به Ferra اجازه می دهد تا قوانین را تا حدودی تغییر دهد.

دلفین شاناک در نقش ژولیت دوبوآ (فصل 1) سریال مامور انتقال: یک مامور DCRI در حال بررسی شبکه حمل و نقل در حالی که خود را به عنوان همسایه زیبا و رمانتیک فرانک نشان می دهد.

او بین جاسوسی و جذابیت فزاینده‌اش برای فرانک سرگردان است. در ابتدای پروژه، این شخصیت گزارشگری به نام اولیویا بود.

چارلی هوبنر در نقش دیتر هاسمن (فصل 1 و فصل 2) سریال مامور انتقال: یک متخصص فنی که به فرانک در ماشینش کمک می کند. او معتمد فرانک و مکانیک بی نظیری است که آئودی خود را هر طور که می خواهد تعمیر و اصلاح می کند.

چه فرانک به لاستیک‌های خاص، سیستم تعلیق یا صفحات آهنگری نیاز داشته باشد، دیتر همیشه وقتی فرانک به او نیاز دارد در آنجا حضور دارد.دیتر در اولین پخش فصل 2 کشته می شود.

ویولانته پلاسیدو در نقش کاترینا “گربه” بولدیو (فصل 2): یک جاسوس اطلاعاتی فرانسوی که اولین بار فرانک را هنگامی که او را از اسارت در شمال آفریقا نجات می دهد ملاقات می کند. اکنون، دو سال بعد، گربه به عنوان نماینده رزرو جدیدش نزد فرانک آمده است.

مارک رندال در نقش جولز فارو (در فصل 2 تکرار می شود) سریال مامور انتقال: یک متخصص کامپیوتر که برای یک شرکت مخابراتی رقیب کار می کند و در قسمت دوم فصل دوم “T2” با فرانک رد می شود، جول به زودی به تیم فرانک و کت می پیوندد.

دافر العابدین در نقش اولیویه داسین (در فصل 2 تکرار می شود): داسین خونسرد دومین حمل کننده برتر جهان و رقیب و دشمن قدیمی فرانک است. فرانک مجبور می شود برای انجام این کار با او متحد شود.

الیز لوسک در نقش زارا نایت (در فصل 2 تکرار می شود) سریال مامور انتقال: دیپلمات سابق سازمان ملل و معشوق گذشته فرانک که گمان می رود به دستور یک دلال اسلحه به نام برتون توسط داسن مرده و ربوده شده است. او یک پسر دارد که نام پدرش فرانک است.

تولید فیلم عامل انتقال

پخش سریال ترنسپورتر در شبکه تماشا

کارگردانی این خلبان را استیون ویلیامز، کارگردان قدیمی Lost برعهده داشت. از دیگر کارگردانانی که روی این نمایش کار می کنند می توان به بروس مک دونالد (Degrassi: The Next Generation, Queer as Folk) و اندی میکیتا اشاره کرد که به خاطر کارش در چندین نمایش از جمله Stargate Universe و SyFy’s Sanctuary شناخته شده است.تنها نویسنده تایید شده تا کنون کارل بایندر است که همچنین یکی از فارغ التحصیلان Stargate Universe است.

جوزف مالوزی و پل مولی کهنه‌کارهای تلویزیونی کانادایی، که به‌خاطر کارشان در Stargate Universe، یکی از مجریان برنامه و نویسنده خلبان شناخته می‌شوند. به گزارش هالیوود ریپورتر، پس از دو قسمت، کارگردان بریتانیایی استیو شیل (دکستر، قانون و نظم: نیت جنایی، تودورها) و کارن ووکی، تهیه کننده کهنه کار کانادایی (آندرومدا، جهش یافته ایکس) جایگزین آنها شدند. با این حال، شیل پروژه را در ژانویه 2012 بدون جایگزینی فوری ترک کرد.

مکان های فیلمبرداری سریال مامور انتقال شامل پاریس، برلین و نیس بود، اما اکثر فیلمبرداری در تورنتو، انتاریو انجام شد. در اکتبر 2011، فیلمبرداری این سریال پس از مجروح شدن کریس ونس در یک تصادف در صحنه فیلمبرداری متوقف شد. صحنه های باقی مانده قرار بود در بهار 2012 در تورنتو فیلمبرداری شوند. نمایش با دوربین های Arri Alexa، Canon C300 و GoPro فیلمبرداری شد.

در 26 نوامبر 2015 اعلام شد که این سریال کنسل شده است.

ماشین های مورد استفاده در فیلم عامل انتقال

آئودی A8 Security

آئودی R8 (معروف به سوفی)

زمان پخش در اروپا

سریال مامور انتقال به طور ناخواسته در RTL آلمان در 11 اکتبر 2012 با نرخ یک قسمت در هفته در ساعت پربیننده پنجشنبه با رتبه TV-12 شروع شد.این برنامه در 30 آذرماه به اکران خود در کشور پایان داد و دو قسمت آن پخش نشد.

در فرانسه، این نمایش در 6 دسامبر 2012 در M6 پخش شد، همچنین در ساعات پربیننده پنجشنبه، اما با رتبه بندی TV-10 و سرعت اولیه سه قسمت در شب به مدت دو هفته، و پس از آن “دو قسمت جدید به اضافه تکرار” هر شب بعد از آن. یک وقفه یک هفته ای که در 10 ژانویه 2013 به پایان می رسد. به لطف پخش های صوتی دوگانه M6، بینندگان می توانند بین تماشای برنامه با دوبله فرانسوی یا به انگلیسی اصلی با زیرنویس اختیاری یکی را انتخاب کنند. پخش فصل شماره 2 در فرانسه در 1 ژانویه 2015 آغاز شد.

سریال مامور انتقال در 4 ژانویه 2013 از شبکه HBO کانادا و Super Écran 1 (دوبله به زبان فرانسوی) با یک ویژه دو ساعته با قسمت های Trojan Horsepower و Payback شروع به پخش کرد و به دنبال آن یک قسمت در هفته، جمعه ها در ساعت 9 پخش شد. pm قسمت Trojan Horsepower قبلاً از 18 دسامبر 2012 برای تماشای رایگان در وب سایت HBO Canada و سرویس های پخش مختلف کانادایی در دسترس بود. فصل شماره 1 در 15 مارس 2013 در کانادا به پایان رسید. پخش فصل شماره 2 در کانادا از شبکه فیلم آغاز شد. و Movie Central، با قسمت های پشت سر هم، در 5 اکتبر 2014.در استرالیا، در 20 مارس 2013 در FX نمایش داده شد. در نیوزیلند، نمایش در 13 ژوئن 2014 در The Box در تلویزیون SKY (نیوزیلند) به نمایش درآمد.

در بریتانیا، این برنامه در 12 ژوئیه 2015 از کانال 5 آغاز شد. در ایالات متحده، TNT در ژانویه 2014 اعلام کرد که Transporter: The Series را انتخاب کرده است و پخش برنامه را در قسمت های پشت سر هم در تاریخ 18 شنبه آغاز کرد. اکتبر 2014، شبکه خواهر TNT از طریق Time Warner، Cinemax، قبلاً قرار بود این سریال را پخش کند، اما در سال 2013 در کنفرانس مطبوعاتی تابستانی انجمن منتقدان تلویزیون تایید کرد که به همکاری خود با s. بدون اینکه در آخر نشان داده شود. فصل شماره 2 در 29 نوامبر 2014 بلافاصله پس از پایان فصل شماره 1 یک هفته قبل از TNT پخش شد.

ترتیب اپیزود و نسخه های جایگزین سریال مامور انتقال

یکی از اپیزوت های سریال ترنسپورتر

به طور گیج کننده ای، RTL در آلمان، M6 در فرانسه و TNT در ایالات متحده، قسمت های فصل اول را با ترتیب متفاوتی در مقایسه با آنچه که توسط HBO/SE1 در کانادا و کانال 5 در بریتانیا نشان داده شده بود، پخش کردند که به صورت متوالی نمایش داده شدند. ، به شرح زیر است:

نتفلیکس و موارد دیگر. فرانسه آلمانی ایالات متحده آمریکا انگلستان

“اسب تروا”

“بازپرداخت” “دختر ژنرال” (خلبان)

“محصول”

“قطره بابا”

“یخ داغ”

“به پسرک دست بده”

“کوسه ها”

“شهر عشق”

“سوئیچ” “12 ساعت” 10

“Cherchez la Femme”

در حال حاضر مشخص نیست ترتیب “صحیح” برنامه ریزی شده برای قسمت ها چیست. بر اساس تقویم رویدادها، نسخه کانادایی به احتمال زیاد ترتیب اپیزود صحیحی دارد.

این موضوع با این واقعیت پشتیبانی می‌شود که کانال فلاندری 2BE، کانال هلندی RTL 5 و نتفلیکس نیز اپیزودها را طبق دستور کانادایی انتشار ویدیوی خانگی آلمان، قسمت‌هایی که از RTL پخش شده‌اند و دو قسمت پخش نشده (“Give the Guy a Hand” و “12 Hours”) به ترتیب در قسمت های 11 و 12.

مشخص نیست که انتشار ویدئوهای خانگی فرانسوی و احتمالاً آمریکای شمالی سریال مامور انتقال چه ترتیبی را منعکس خواهد کرد. با این حال، برخلاف دیگر نمایش‌ها، دستور تولید نباید رعایت شود، زیرا «اسب‌های تروا» آخرین قسمت فیلم‌برداری شده بود، اما اولین ملاقات بین فرانک و ژولیت، دو شخصیتی که در قسمت‌های دیگر با هم تعامل دارند، را نشان داد.قسمتی که فرانک برای اولین بار آئودی R8 قرمز رنگ را می بیند که در اکثر قسمت های بعدی ظاهر می شود.

«اسب تروا» به عنوان اپیزود آزمایشی در کانادا و آمریکا، قسمت دوم در فرانسه و قسمت هفتم در آلمان پخش شد. دو کشور اخیر، دختر ژنرال از سریال مامور انتقال را به عنوان یک قسمت آزمایشی پخش کردند، که در واقع با شروع تولید، در رسانه ها به عنوان آزمایشی عنوان شد.

علاوه بر این، حداقل برخی از قسمت ها بسته به کشور پخش، سه نسخه متفاوت گزارش شده اند.

در 3 مارس 2015، 20th Century Fox Home Entertainment فصل اول کامل را بر روی DVD در منطقه 1 منتشر کرد. فصل دوم کامل در 9 ژوئن 2015 منتشر شد.

پخش سریال مامور انتقال در ایران

سریال درباره عامل انتقال در سال های اخیر بارها از تلویزیون ایران بازپخش شده است. شبکه تماشا نیز به تازگی اقدام به پخش این سریال کرده است.

انتهای مطلب

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x