فیلم و سریال

معرفی فصل 4 سریال ویچر (Witcher) + بیوگرافی بازیگران

فصل 4 سریال ویچر (Witcher)، محصول شبکه نتفلیکس است. این سریال چند فصلی، ژانر درام- فانتزی است. این سریال بر اساس کتبی به نام ویچر که نویسنده آن آندری ساپکوفسکی Andrzej Sapkowski است.

به گزارش پارت نیوز؛ فصل 4 سریال ویچر (Witcher)، که از روی داستانی به همین نام ساخته شده است، به صورت فانتزی و تخیلی است. نویسنده این کتاب در ژانر فانتزی-حماسی است. در این فصل به طور کلی محور داستان می چرخد و نقش ها متفاوت می شوند.

کتاب «ویچر» مجموعه ۶ رمان و ۱۵ داستان کوتاه است که تا به حال به ۲۰ زبان دنیا ترجمه شده است. به بهانه انتشار فصل دوم سریال جادوگر از نتفلیکس اطلاعات این سریال را مرور کرده‌ایم.

خلاصه داستان فصل 4 سریال ویچر (Witcher)

در فصل 3 سریال ویچر (Witcher)، نقش اول مرد که ویچر نام دارد. مردی جاودانه است که مسئولیت سنگینی به عهده آن قرار می گیرد و مسئولیتش نگهداری و مراقبت از دختر یک پادشاه است، تا بتواند کل دنیا را نجات بدهد.

و در این ماجرا نگهداری از شاهزاده سیریلا دچار تنش و مشکلات زیادی می شود. که در این جا یک جادوگر به نام ینیفر به این داستان اضافه می شود و به همراه ویچر در تلاش برای مراقبت از شاهزاده سیریلا هستند.

در این فصل سیریلا دزیده می شود و ویچر در تلاش برای پیدا کردن و نجات او است. شاهزاده سیریلا در این راه توانایی های خود را کشف می کند و به مرور یاد می گیرد تا از آن ها استفاده کند. تلاش برای زنده ماندن می کند.

همچنین ویچر در این فصل زخمی است و به سختی مداوا می شود و در تلاش برای سرپا شدن و جنگیدن برای نجات شاهزاده سیریلا است.

این سریال چند فصل دارد که هم اکنون در حال ساخت فصل 4 این سریال هستنند و به احتمال زیاد تا پاییز فصل جدید شروع به پخش شود.

 بازیگران فصل 4 سریال ویچر Witcher

فیلمنامه «ویچر» توسط لورن اشمیت هیسریچ lauren Schmidt نوشته و به کارگردانی آلیک ساخارف Alik Sakharov و کارلوت برندستروم Charlotte Brändström ساخته شده است. از جمله بازیگران این سریال این‌ها هستند؛

  • هنری کویل در نقش گرالت از ریوی
  • آنیا چالاترا در نقش یِنیفر از ونگربرگ
  • جوئی بیتی
  • می‌آنا بورینگ
  • رویس پیرسون
  • ایمون فرن
  • میمی اندویینی
  • آدام لویهنری کویل در نقش گرالت از ریوی

لیام همسورث در نقش گرالت از ریوی

لیام همسورث در نقش جید ویچر

در این فصل هنری کویل از بازی خارج می شود و جایگزین نقش او لیام همسورث می شود.

لیام همسورث بازیگر استرالیایی متولد سیزدهم ژانویه ۱۹۹۰ در ملبورن است. او فعالیت های هنری خود را با حضور در فیلم همسایه ها و سریال تلویزیونی مخصوص کودکان فیل شاهزاده آغاز کرد.

او در سال ۲۰۱۰ در فیلم آمریکایی آخرین آواز و در سال ۲۰۱۲ در فیلم عطش بازی به چهره ای شناخته شده تبدیل شد. همسورث جوایز هنری متعددی دریافت کرده که از جمله آنها می توان به جایزه نیکلودیون استرالیا در سال ۲۰۱۰ اشاره کرد.

فریا آلن در نقش شاهزاده سیریلا

فریا آلن در نقش سیریلا در سریال ویچر

نقش اصلی داستان بر محور این بازیگر می چرخد و همه به دنبال جادو و قدرت شاهزاده هستند.

آلن در لندن متولد شده است و تابعیت آن بریتانیایی نیز است. او در حال حاضر علاوه بر تحصیل، بازیگری هم انجام می دهد که در سریال ویچر مورد توجه قرار گرفت.

 

آنیا چالاترا در نقش یِنیفر از ونگربرگ

آنیا چالاترا در نقش یِنیفر از ونگربرگ

آنیا چالوترا (انگلیسی: Anya Chalotra؛ زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۶) بازیگر بریتانیایی است. او عمدتاً برای ایفای نقش شخصیت یِنیفر از ونگربرگ در مجموعهٔ تلویزیونی ویچر (۲۰۱۹–اکنون) از شبکهٔ نتفلیکس شناخته شده‌است.

پدر این بازیگر هندی است و مادرش انگلیسی به همین دلیل چهره ای هندی و جذاب دارد. تحصیلات او در مدرسه گرامر سنت دومینیک در بروود است و یک دوره یک ساله در در آکادمی موسقی و هنر دراماتیک لندن گذراند و همچنین سه سال در مدرسه موسیقی و درام گلیدهال آموزش دیده است.

جوئی بیتی در نقش جکسیر

جوئی بیتی بازیگر سریال ویچر

جوئی بیتی بازیگر، خواننده، موسیقی دان و ترانه سرا بریتانیایی متولد ۱ ژانویه ۱۹۸۹ است که از سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را آغاز نمود.

او در دانشگاه کمبریج تحصیل کرد. جوئی بیتی سابقه بازی در سریال هایی همچون جنگ دنیاها و ویچر را در کارنامه هنری خود دارد.

می‌آنا بورینگ در نقش جادوگر بزرگ سریال ویچر

می‌آنا بورینگ در سریال ویچر

می‌آنا بورینگ، در 22 سپتامبر 1979 متولد شده است. این بازیگر اهل سوئد است و در حال حاضر در انگلستان زندگی می کند. این بازیگر از سال 2004 شروع به فعالیت کرده است وی همچنان ادامه دارد.

تحصیلات او در آکادمی موسیقی و هنرهای دراماتیک لندن است. گرگ و میش سریال معروفی است که این بازیگر در آن بازی کرده است.

رویس پیرسون از دوستان جادوگر ینیفر

رویس پیرسون در سریال ویچر

رویس پیرسون بازیگر بریتانیایی متولد ۱ آوریل ۱۹۸۹ است که از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را آغاز نمود.

از جمله آثار او می توان به ویچر، ثور: دنیای تاریک، وندرلاست، شهر هالبی، آدمکشان میدسامر و جودی اشاره کرد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x