فناوری

ردمی K60 اولترا با حافظه بالا و قیمت مناسب رسماً رونمایی شد

شیائومی چندین ویژگی از گوشی ردمی K60 اولترا را اعلام کرد.

به گزارش پارت نیوز؛  این گوشی و گوشی وان‌پلاس Ace 2 Pro تنها گوشی‌هایی هستند که از ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۲۴ که ردمی K60 اولترا دارد، از سخت‌افزار فوق‌العاده‌ای استفاده می‌کند. این گوشی طی ماه‌های آینده تحت عنوان شیائومی ۱۳T پرو راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

شیائومی برای چیپست این گوشی از دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس استفاده کرده که نسبت به مدل استاندارد همین تراشه یک ارتقای جزئی محسوب می‌شود. مشخصات این تراشه شباهت زیادی به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ دارد و این یعنی رقیب قدرتمندی برای چیپست پرچم‌دار کوالکام محسوب می‌شود.

در کنار این چیپست، با رم LPDDR5x و حافظه داخلی مبتنی بر فناوری UFS 4.0 هستیم. برای خرید این گوشی می‌توانید بین مدل‌های دارای رم ۱۲، ۱۶ و ۲۴ گیگابایت دست به انتخاب بزنید. این یعنی این گوشی با وجود اینکه قیمت بالایی ندارد، با حداقل رم ۱۲ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد.

ردمی K60 اولترا

ردمی K60 اولترا

در پنل جلویی این گوشی با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی دارای رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ روبرو هستیم که حداکثر روشنایی آن به عدد شگفت‌انگیز ۲۶۰۰ نیت می‌رسد و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد. در میان این مشخصات سخت‌افزاری جذاب، دوربین‌های استفاده شده چندان عالی نیستند و معمولی محسوب می‌شوند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کنید.

داخل ردمی K60 اولترا یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی، نباید داشتن گواهی IP68 را از قلم بیندازیم. ارزان‌ترین مدل این گوشی که از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، ۳۶۰ دلار قیمت دارد و کاربران چینی برای خرید مدل دارای ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی باید ۴۹۵ دلار بپردازند.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زیباترین گوشی میان رده ای که تا حالا ساخته شده مطمعنا همینه.رنگ روشنش محشره مخصوصا متریال و دور صفحه نمایشش فوق العاده زیباس.صفحه نمایشش هم 1/5 k و فوق باکیفیت در سطح قیمت خودش و صدالبته فست شارژ 120 واتش که با وجود این امکانات حقشه نسخه جهانیش همون شیاومی سیزده تی پرو باشه..نمایشگر ۱۴۴ هرتزی هم که کلا سیستمی جدیدتر و پیشرفته تر درود بر شیاومی و ردمی و پوکو اما خب توی ایران از نظرمن ممکنه خرید این گوشی مشکلاتی ایجاد کنه چون اگر قیمتش بصرفه نباشه میشه به فکر خرید پرچمدار اولترایی مثل شیاومی دوازده پرو بود که قویتر ازین گوشیه.مثلا الان شیاومی دوازده تی پرو جزو بهترین تولیدات شیاومیه اما قیمت یک شیاومی 12pro میفته که خب خرید دوازده پرو عاقلانه تره امیدوارم این داستان برا ردمی k60 ultra اتفاق نیفته

قیمتش چنده؟

سلام و احترام دوست عزیز
ضمن تشکر از اینکه جزو خوانندگان پارت نیوز هستید این گوشی چون هنوز وارد بازار ایران نشده قیمت ریال نداره اما قیمت جهانی را می تونید در مطلب مشخصات فنی شیائومی ردمی K60 اولترا(Redmi K60 Ultra) + تصاویر و قیمت بخونید.

بیصبرانه منتظرم بیاد ایران

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x