جامعهویدیو

فیلم سخنان محمد تقی اکبر نژاد/ روحانی جنجالی کیست و چرا بازداشت شد؟

خبرهایی در فضای مجازی از بازداشت حجت الاسلام محمد تقی اکبرنژاد منتشر شده است.

به گزارش پارت نیوز؛ خبرهایی در فضای مجازی از بازداشت حجت الاسلام محمد تقی اکبرنژاد منتشر شده است. این خبرها حاکی است که وی امروز شنبه ۲۸ بهمن ماه در قم بازداشت شده است. آقای اکبرنژاد به دادگاه ویژه روحانیت احضار شده بود. هنوز از منابع رسمی قضایی یا امنیتی خبری در تایید یا رد این خبر منتشر نشده است.

علت بازداشت روحانی قم چیست؟

آنگونه که در ویدئوی فوق آمده شاید علت بازداشت توهین به رهبری و شهدا بوده است که البته گمانه زنی است و باید منتظر اظهار نظر مقامات رسمی بود.

در نماز جمعه قم نیز شعارهایی بر علیه او سر داده شد:

اکبرنژاد حیا کن، قم رو رها کن

فتنه‌گر حیا کن، شهر قم رو رها کن

محمد تقی اکبرنژاد کیست؟

بنابر اطلاعاتی که در سایت شبکه اجتهاد درج شده، حجه الاسلام و المسلمین محمدتقی اکبرنژاد در سال ۱۳۷۵ وارد حوزه علمیه حضرت ولیعصر عج بناب شده و در سال ۱۳۷۷ پس از پایان لمعتین، برای ادامه تحصیل عازم قم شد. در قم نیز از خدمت اساتیدی چون مرحوم آیت الله حسن تهرانی، حجج اسلام احمد عابدی، الهی زاده، ایزدی و… استفاده کرده و به توصیه ایشان جهت تدریس به حوزه‌های شهرستان بازگشت.

در سال ۱۳۸۶ به قم بازگشته و به عنوان هیئت علمی در موسسه آینده روشن (تخصصی مهدویت) در گروه قرآن و حدیث به مدت ۱ سال مشغول شده و سپس با وساطت حجت الاسلام و المسلمین احمد مبلغی ریاست پژوهشگاه دفتر تبلیغات به عنوان کارشناس تحریریه مجله فقه کار خود را شروع کرده و مقالات متعددی در مجلاتی نظیر: کاوشی نو در فقه اسلامی حوزه کوثر معارف الاجتهاد و التجدید (لبنان) به چاپ رسیده‌اند. پس از اقامت در قم نیز به کار تدریس اشتغال دارد.

فیلم سخنان اکبر نژاد

گفتنیست، هنوز خبری رسمی نسبت به بازداشت یا عدم بازداشت وی منتشر نشده است.

منبع: خبر فوری

انتهای مطلب

2.5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

استاد اکبر نژاد حرف ملت را میزند.

من این روحانی را نمی شناسم و خیلی به او توهین میشه. انشاا… بعد از مطالعه و شناخت بیشتر نظر می دم.

مملکت داری خیلی سخته ، طرف نمی تونه خانواده خودشو کنترل کنه حرف از حکومت داری می کنه
سالها کارمند و دغدغه داشتم روال آموزش در ادارات به فراموشی رفته . حال یک حرکت خوب از مسئولین دیدم تاسیس دانشکده حکومت داریه. اما مثل فرموده حضرت علی (ع) باید تاریخ گذشتگان را در این دانشگاه تدریس کرد ، کار های خوب را سرلوحه و از حرکت‌های بد حکومت‌ها عبرت گرفت

به نظر ما لرها شری برا خودش آقای آقامیری هم صحبت‌های خوب وزیبایی می زند اما وقتی به ایشون گفتن شما بیا در حکومت سمتی را بدست بگیر و کاری برای این مردم انجام بده ، گفتند من نمی تونم ( یعنی هر هیچ)

خر اندر خرند این بیسوادان و بیخردان چهل و پنج ساله سر در اخر حالا شده منتقعد دین و حکومت وووووو وای بر شما نمایندگان عنگلیس

توی …… هم تحفه همین چهل وپنج سال هستی ..‌‌ کافری نمیدانم یا دروغ میگویی نمیدانم ویا کم بهت رسبده نمیدانم وای به حالت …مردم منتظر انتقام از شماها هستند

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x