فناوری
ترند

مشخصات تبلت سامسونگ S9 اولترا ؛ اولین رندرهای گلکسی تب S9 Ultra منتشر شد

تبلت سامسونگ S9 اولترا قرار است به‌عنوان تبلت پرچم‌دار سامسونگ، در اوایل مرداد 1402 معرفی شود. در ادامه این مطلب می‌توانید آخرین اخبار، آپشن ها و شایعات پیرامون گلکسی تب اس ۹ اولترا (Galaxy Tab S9 Ultra) را بخوانید.

به گزارش پارت نیوز؛ سامسونگ سال‌ها است که حرف اول و آخر را در بازار تبلت‌های اندرویدی می‌زند و هیچ رقیب جدی ندارد. در این مطلب به معرفی مشخصات تبلت سامسونگ S9 اولترا خواهیم پرداخت.

کره‌ای‌ها تبلت‌های خود را در مدل‌ها و بازه‌های قیمتی مختلفی عرضه کردند و سال گذشته نیز گران‌ترین تبلت خود یعنی گلکسی تب S8 اولترا را با نمایشگر بزرگ و پردازنده قدرتمند خود، برای کاربرانی که به دنبال قوی‌ترین تبلت اندرویدی بودند، عرضه کردند. اما حالا کم کم نوبت به تبلت سامسونگ S9 اولترا رسیده است تا توجه همه را به خود جلب کند.

معرفی تبلت سامسونگ S9 اولترا

تبلت سامسونگ S9 اولترا

تا اینجا اطلاعات خیلی زیادی از سری گلکسی تب S9 افشا شده بود اما در مورد مدل اولترا اخبار زیادی نداشتیم. اخیرا اما افشاگر معروف Ice Universe و همچنین سایر منابع، اطلاعات زیادی از مشخصات گوشی را افشا کرده‌اند.

طراحی تبلت گلکسی تب اس 9 اولترا

تا همین اواخر هیچ اطلاعاتی از طراحی این تبلت در دست نبود. اما اخیرا رندرهای آن منتشر شده است و براساس این رندرها، به‌نطر نمی‌رسد سامسونگ تغییرات زیادی به این مدل داده باشد. وبسایت WinFuture به‌تازگی تصاویر تمامی اعضای خانواده گلکسی تب S9 از جمله مدل اولترا را منتشر کرده است.

براساس این تصاویر طراحی مدل اولترا هیچ تفاوت قابل توجهی با گلکسی تب S8 اولترا نخواهد داشت و در پنل پشتی از همان طراحی بهره خواهد برد و در پنل جلویی نیز همچنان شاهد استفاده از ناچ هستیم. با توجه به این تصاویر به‌نظر می‌رسد سامسونگ بیشتر تمرکز خود را به سخت افزار گلکسی تب اس ۹ اولترا معطوف کرده باشد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x