فناوری

مشخصات شیائومی ردمی K70 پرو (Redmi K70 Pro) با تراشه اسنپدراگون 8

از ابتدای تابستان اعلام شده که تاریخ رونمایی از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ احتمالا ۲ آبان ۱۴۰۲ خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود پس از معرفی، برندهای برجسته چینی گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پرچم‌دار مجهز به تراشه جدید SD8G3 عرضه کنند. گوشی Redmi K70 Pro یکی از دستگاه‌هایی است که انتظار می رود دارای چیپست مذکور باشد. مشخصات کلی، مزایا و معایب این گوشی به شرح زیر می باشد.

به گزارش پارت نیوز؛ شیائومی سری ردمی نوت 13 را از 30 شهریور در چین عرضه خواهد کرد، اما انتظار می‌رود که این شرکت در سال جاری از سری ردمی کا 70 (Redmi K70) نیز رونمایی کند. این برند هنوز چیزی در مورد سری ردمی K70 فاش نکردهاست. اخیراً یک دستگاه شیائومی با شماره مدل 23117RK66C در نتایج تست Geekbench ظاهر شده که گمان می‌رود ردمی کا 70 پرو (Redmi K70 Pro) باشد. به همین واسطه برخی مشخصات کلیدی گوشی نیز به بیرون درز کرده که در ادامه به مرور آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات شیائومی ردمی K70 پرو

شیائومی ردمی K70 پرو از اندروید ۱۴ بهره خواهد برد و به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی نیز مجهز خواهد بود. قلب تپنده این گوشی پردازنده هشت هسته‌ای است که شامل ۱ هسته اصلی،‌ ۵ هسته پردازشی و ۲ هسته کم مصرف می‌شود. این پردازنده همچنین قادر است به فرکانس حداکثری ۳٫۱۹ گیگاهرتزی دست پیدا کند. ادعا می‌شود که پردازنده به کار رفته در ردمی K70 پرو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه است که ماه آینده میلادی در طی رویداد Snapdragon Summit کوالکام معرفی می‌شود.

مشخصات شیائومی k70

مدل سال گذشته ردمی K60 پرو مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 بود، بنابراین می‌توانیم شاهد باشیم که ردمی K70 پرو نیز از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کند.

گفتنی است که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قرار است ماه آینده میلادی و در همایش اسنپدراگون کوالکام به صورت رسمی معرفی شود. سال گذشته، ردمی K60 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو در اختیار کاربران قرار گرفت. در این رابطه، احتمال دارد نسل جدید این گوشی نیز به نسخه جدید تراشه پرچمدار کوالکام مجهز شود.

مزایا گوشی ردمی K70 شیائومی چیست؟

شیائومی k70 پرو

از مزایا گوشی ردمی K70 شیائومی می توان به صفحه نمایش پرنور 120 هرتز آن اشاره کرد که از دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می کند. تراشه دستگاه نیز یکی از قدرتمندترین های موجود در سال 2023 است. بلندگوهای استریو با کیفیت نیز از دیگر نقاط قوت این محصول به حساب می آیند. ناگفته نماند که باتری هم پایداری بسیار بالایی دارد و از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می کند.

معایب گوشی ردمی K70 شیائومی چیست؟

به طور کلی، معایب گوشی ردمی K70 شیائومی شامل طراحی و ساخت آن می شود که شاید برای برخی از کاربران گوشی های هوشمند چندان جالب نباشد! وزن گوشی هم نسبتا زیاد است و در صورت استفاده از قاب، سنگینتر هم می شود. دوربین ماکرو هم از دیگر نقاط ضعف این میان رده محسوب می شود که حضور آن بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x