خودرو

مشخصات فنی هوندا سیتی وارداتی + قیمت و طراحی

هونداسیتی وارداتی، توسط شرکت  آذریوردسال وارد ایران می شود. این شرکت در ابتدا قرار بود در سامانه وارداتی جانبازان ماشین خود را عرضه کند. اما حالا به سامانه خوردروهای وارداتی نیز عرضه می کند.

به گزارش پارت نیوز؛ هوندا سیتی وارداتی یک ماشین غیر چینی است که از اردیبهشت سال 1403ثبت نام این ماشی آغاز شده است.

مشخصات فنی هوندا سیتی وارداتی

زیر کاپوت هوندا City یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی GDI را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۲۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

سیستم تعلیق هیونداسیتی وارداتی از نوع مک فرسون در جلوی این ماشین قرار دارد. همچنین نوع نیمه مستقل در عقب ماشین محور پیچشی است.

مصرف سوخت هیونداسیتی وارداتی به صورت ترکیبی 6.2 لیتر در 100 کیلومتر به ثبت رسیده است. نهایت سرعت این ماشین 198 کیلومتر بر ساعت است. همچنین شتاب صفر تا صد هیونداسیتی 10.5 ثانیه رقم می خورد.

طراحی ظاهری و بدنه هونداسیتی وارداتی چگونه است؟

هونداسیتی وارداتی طراحی ظاهری

شباهت هوندا سیتی به سیویک، از دید روبرو کاملا مشخص است. حس اسپرت و جوان‌پسند، به خوبی در هوندا سیتی دیده می‌شود؛ ضمن اینکه المان‌های مختلف، ترکیب مورد انتظار از محصولی با برند ژاپنی را فراهم می‌کنند.

وجود چراغ های لوکس با چند قطعه کریستال داخلی در نمای اصلی باعث شده است تا کمبود هالوژن های گران قیمت داخل کاسه چراغ به چشم نیاید. همچنین دقت کنید یکی از معایب این ماشین وجود مه شکن های ارزان قیمت طرفین سپر با جلو پنجره ی سیاه پلاستیکی است.

از جمله خلاقیتی که در این ماشین قابل مشاهده می باشد، زه واربراق در لبه ی کاپوت، است. همچنین این ماشین یک نمای لوکس دارد که شما با قیمت پایین آن را تهیه می کنید.

خط مستقیم بین چراغ‌های جلو و عقب، همراه انحنای کم‌عمق نزدیک رکاب، تنها حجم‌دهی بدنه هستند. هوندا سیتی برای مردم شرق آسیا، خودروی اقتصادی محسوب می‌شود و در مدل پایه، رینگ ۱۵ اینچ با تایر ۱۸۵ میلی‌متر دارد.

در نمای پشت، ترکیب چشم‌نواز با انتخاب درست قطعات مختلف مشهود است. سبک طراحی مشابه هوندا سیویک به وضوح دیده می‌شود و عملا وابستگی به ادوات پلاستیکی ارزان‌قیمت وجود ندارد. حجم‌دهی بدنه برای سپر، درپوش صندوق و محل نصب چراغ‌های هشداردهنده، راضی کننده است.

بررسی طراحی داخلی هوندا سیتی وارداتی

هونداسیتی وارداتی طراحی داخلی

در داخل این ماشین از پلاستیک ارزان قیمت و بی کیفیت اتاقک استفاده شده است و هیچ تلاشی برای کیفیت داخل این ماشین نشده است.

تجهیزاتی مثل دسته‌ی دنده‌ی بزرگ، ترمز دستی اهرمی و پنل پشت فرمان ساده‌ی عقربه‌ای ارایه می‌شود. کلیدهای روی فرمان، پرتعداد هستند و اثری از صفحه‌های لمسی نیست.

همچنین در مدل های مختلف، صفحه لمسی 8 و 10 اینچ همراه رابط و بلوتوث مسیر یاب ماهواری قرا ردارد. وجود سه کلید گردان کوچک و سبک طراحی پنل پشت فرمان، می تواند برای کسانی که به خودروهای اسپرت هوندا علاقه مندند، جذاب و دوست داشتنی باشد.

فراموش نکنید که صندل های این ماشین به صورت چرم مصنوعی با تودری های مبله هستند. چهار سرنشین بلند قد به‌راحتی داخل این خودرو جا می‌شوند و مشکل خاصی برای سفرهای بلند مدت ندارند.

چون صندلی های جلوی آن با صندلی های عقبش هم سطح هستند. امکان خواب با فضای محدود وجود دارد. صندوق ۵۰۶ لیتری هم برای هوندای سیتی در کلاس سدان کوچک، قابل قبول است.

امکانات خودرو هوندا سیتی وارداتی

در هوندا سیتی سامانه وارداتی ها امکانات ایمنی و رفاهی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، پدل شیفتر، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین دنده عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر ۸ اینچی مالتی مدیا، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور نور، چراغ های LED، رینگ های آلومینیومی و…. را می بینیم.

قیمت هوندا سیتی برای فروش در ایران

قیمت این ماشین  وارداتی برای فروش در ایران مساوی است با 17,000,000,000 ریال می باشد که شما با ثبت نام در سامانه خودروهای وارداتی می توانید به آن دست پیدا کنید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x