فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال مترجم + عکس و زندگی شخصی

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال مترجم و دیگر عوامل این سریال خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال مترجم به کارگردانی بهرام توکلی در سال 1401 در شبکه خانگی منتشر شد. بازیگران سریال مترجم عبارتند از: صابر ابر، پانته آ پناهی‌ها، مهتاب ثروتی، مهرانه مهین ترابی و دیگر بازیگران سریال مترجم که در ادامه به معرفی خواهیم پرداخت.

معرفی سریال

نام سریال : مترجم

ژانر : درام، رازآلود

سال انتشار : 1401

زبان سریال : فارسی

کشور سازنده : ایران

نویسنده و کارگردان : بهرام توکلی

تهیه کننده : سعید ملکان

رده سنی : مناسب برای سنین بالای 12 سال

خلاصه داستان سریال مترجم

معرفی بازیگران سریال مترجم

اولین کار بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی درباره یک مترجم جوان است که در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند، رفتن در این مسیرهای پر پیچ‌وخم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد، سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.

«مترجم» علاوه بر جلو بردن داستان به شکل معمول و رایج قصه‌گویی، تمرکز دقیق و عمیقی بر کاراکترهای خود دارد و سعی دارد در حین پیشبرد طولی داستان، به لحاظ عرضی نیز شخصیت‌های خود را از نظر روانشناسانه و جامعه‌شناسانه واکاوی کند و تصویری عمیق‌تر از زندگی ایران معاصر و نسل‌های مختلف آن ارائه دهد.

نام عوامل سریال مترجم

  • کارگردان و نویسنده: بهرام توکلی
  • تهیه ‌کننده: سعید ملکان
  • مجری طرح: کیومرث عباسی نوده
  • مدیر فیلم‌برداری: آرش رمضانی
  • تدوین: میثم مولایی
  • تدوین ‌گر: میثم مولایی
  • مدیر برنامه‌ریزی: نوید کریم زاده
  • منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد
  • مدیر صدابرداری: حسین بشاش
  • مدیر تولید: علی صبوری
  • صداگذار و ترکیب صدا: آرش قاسمی
  • آهنگساز: مسعود سخاوت دوست
  • طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی
  • طراح صحنه: سعید ملکان
  • طراح لباس: صبا معراجی
  • طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری

بازیگران سریال مترجم

صابر ابر

صابر ابر در سریال مترجم

صابر ابر متولد 18 خرداد 1363 در تهران ، بازیگر و عکاس گالری دار است که نقاشی، سفالگری و طراحی داخلی از علاقه‌مندی‌هایش می‌باشد.

فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت از دانشگاه آزاد فیروزکوه و فوق‌لیسانس سینما بوده که ابتدا فعالیت خود را با اجرا آغاز کرد.

او سپس از 21 سالگی بازیگری را شروع کرد و با فیلم دایره‌زنگی شناخته شد و با فیلم درباره الی به شهرت رسید.

پانته آ پناهی‌ها

بازیگران سریال مترجم - پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی‌ها از بازیگران سریال مترجم بوده و به‌خوبی درخشیده است. وی متولد 9 آذر 1356 در تهران ، بازیگر تئاتر و سینما می‌باشد.

فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره بوده که با تئاتر شروع کرد و سال 1394 با سریال «شهرزاد» دیده شد. وی فردی فعال و خجالتی است و شهرت را زیاد دوست ندارد.

پانته آ پناهی‌ها برای اولین بار در سریالی برای نمایش خانگی جلوی دوربین رفت و در نقش شربت درخشید. بازی در سریال حسن فتحی در کنار بازیگران سرشناس یکی از نقاط قوت کارنامه هنری پانته آ پناهی است.

یک روز به یکی از دانشگاه تهران زنگ می‌زدم که آقای حسین کیانی (نمایشنامه‌نویس و کارگردان) صدای من را شنید و آن‌قدر خجالتی بود که از یک نفر خواست از من بپرسد که آیا تئاتر کار می‌کنم یا نه؟ گفتم نه، تئاتر بلد نیستم! از من پرسیدند بازیگری را دوست داری؟ من هم گفتم که بدم نمی‌آید تجربه کنم، اما هنوز تئاتر بلد نیستم. حال او یکی از بازیگران محوری سریال مترجم است.

بیوگرافی مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی - بازیگر نقش غزاله در مترجم

مهتاب ثروتی متولد 2 بهمن 1370 در تهران بازیگر است. فارغ‌التحصیل رشته عکاسی بوده که از عکاسی در پشت صحنه شروع کرد و بازیگری را با سریال کیمیا آغاز کرد و با سریال خاتون دیده شد.

خسرو شکیبایی بازیگر محبوبش و داریوش مهرجویی کارگردان موردعلاقه‌اش هستند و عاشق کتاب خواندن، موسیقی و سفر است.

در سال 1394 در سن 24 سالگی سینما را تجربه کرد. اولین تجربه سینمایی او در فیلم متولد ۶۵ به کارگردانی مجید توکلی بود. بازی در تلویزیون را با بازی در سریال 110 قسمتی کیمیا در نقش سلما دوست کیمیا در سال 1393 آغاز کرد.

مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی از بازیگران سریال مترجم

مهرانه مهین ترابی یکی از بازیگران سریال مترجم می‌باشد. متولد 20 مرداد 1336 در کرج، بازیگر سینما و تلویزیونی است.

فارغ‌التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بوده که از تئاتر شروع کرد و سال 1375 با سریال خانه سبز به شهرت رسید.

خانم بازیگر مجرد، به پیاده‌روی در پارک و قورمه‌سبزی علاقه دارد و عاشق و گل و گیاه است.

بیوگرافی مجتبی پیرزاده

بازیگران مرد سریال مترجم - مجتبی پیرزاد

مجبتی پیرزاده که این زورها بسیار پرکار شده از بازیگران سریال مترجم است و به خوبی به ایفای نقش پرداخته. فارغ‌التحصیل دانشگاه سوره می‌باشد او در مدرسه البرز تحصیل کرده است. آغاز فعالیت او با تئاتر دانشگاه بود و به مرور در این عرصه درخشید و سپس با فیلم درخشنده اصغر فرهادی تجربه اولین کار خود جلوی دوربین در سال ۱۳۹۳ به دست آورد.

مجتبی در این فیلم نقش مجید را داشت. نخستین سریال مجتبی پیرزاده او در سریال سایه بان در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد که این سریال از شبکه دو پخش شد ، او نقش سهراب را داشت و با بازیگرانی چون امین تارخ، علی اوسیوند، هستی مهدوی، پریوش نظریه و افسانه کمالی هم بازی بود ، آقای پیرزاده با سریال سایه بان اولین تجربه تصویری خود به شهرت رسید!

بیوگرافی شیدا خلیق

معرفی بازیگران سریال مترجم

شیدا خلیق متولد 5 خرداد 1372 در تهران است. شیدا خلیق بازیگر جوان سینما و تئاتر و دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه هنر می‌باشد.

او علاوه بر سریال مترجم تاکنون در فیلم سینمایی یه حبه قند به کارگردانی رضا میرکریمی در سال 1389، فیلم سینمایی بوسیدن روی ماه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی همایون اسعدیان در سال 1390، تله فیلم چند روز بیشتر به کارگردانی پریسا گرگین، نمایش زائر به کارگردانی حمید امجد، نمایش تبار شناسی دروغ و تنهایی به کارگردانی سجاد افشاریان، نمایش ماضی استمراری به کارگردانی ندا هنگامی، نمایش خانه ایران به کارگردانی آشا محرابی، نمایش بهار و آدم برفی به کارگردانی ناصر کامکاری، نمایش پاییز به کارگردانی نادر برهانی مرند به ایفای نقش پرداخته است.

محمدرضا مالکی

محمد رضا ملکی- سریال مترجم

محمدرضا مالکی متولد 13 دی 1359 در تهران، بازیگر و کارگردان است. فارغ التحصیل آکادمی تئاتر آناهیتا زیر نظر دکتر مصطفی اسکویی بوده که فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و در زمینه کارگردانی و استند اپ کمدی نیز فعالیت دارد. او علاوه بر سریال مترجم در سریال‌های دیگری نیز به ایفای نقش پرداخته است.

پادینا کیانی

پادینا کیانی از بازیگران سریال مترجم

یکی دیگر از بازیگران سریال مترجم وی متولد 5 آبان 1372 در تهران بازیگر است. فارغ‌التحصیل لیسانس چهره‌پردازی بوده که سال 1398 فعالیت بازیگری خود را با فیلم کوتاه شب آغاز کرد و با سریال صفر بیست‌ویک دیده شد.

معتقد است درون هر آدمی ، دنیای متفاوتی وجود دارد که با پذیرش این تفاوت‌ها ، روابط شکل مناسب‌تری خواهند داشت.

شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی در سریال مترجم

شیرین اسماعیلی متولد 18 دی 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فعالیت خود را از سال 1386 با تئاتر آغاز کرد و سال 1393 با سریال همه‌چیز آنجاست دیده شد و می‌گوید در زندگی شخصی و هنری خود به استاد محمد مدیون است.

شیرین اسماعیلی سال‌هاست با آقای مهدی صباغی (بازیگر) ازدواج کرده و متاهل می‌باشد.

سایر بازیگران سریال مترجم

سید مهدی حسام الذاکرین، مهسا باوفا، شیما رسول زاده، کیوان احمدی، بنیامین میلان، میلاد صمدی، نصیر ساکی، ساناز نجف آبادی پور،مهران نعیمی، علی روزبهانی، حمید پیروز بخش، کبریا ابوالمعصومی، ساناز اقتصاد راد، نگار ربیعی، آیناز کرمانی، سمیرا خلیلی المیرا پرناک، آرویس اویسی، میلاد زعفرانی تبریزی، شیما رسول زاده، امیرعباس منتصر، علی برنگی، مسعود بیگلری، اصغر جاهد و کتایون قوشچی از دیگر اسامی بازیگران سریال مترجم می‌باشند.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x