فناوری

معرفی بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان در سال 1403

اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد به دنبال خرید بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش پارت نیوز؛ هر چند دیگر با بودجه محدود نمی‌توانیم به سیستمی با قدرتمندترین پردازنده اینتل و حافظه چند صد گیگابایتی SSD فکر کنیم اما می‌توان لپ‌تاپ‌های اقتصادی و ایده آلی پیدا کرد. در ادامه به معرفی بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان خواهیم پرداخت.

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

در ادامه به معرفی برخی لپ تاپ‌هایی که می‌توانید با 20 میلیون تومان خریداری کنید خواهیم پرداخت.

ایسوس ویووبوک R1502ZA

ایسوس ویووبوک R1502ZA

نمایشگر: ۱۵.۶ اینچی با وضوح Full HD

پردازنده: اینتل Core i3-1215U نسل دوازده

حافظه رم: ۴ گیگابایت DDR4

حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت SSD

باتری: ۴۲ وات ساعت

ایسوس علاوه بر پرچم‌دارهای قدرتمند در تولید نوت‌بوک‌های اقتصادی و میان‌رده هم تبحر خاصی دارد و در دسته بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان قرار می گیرد. یکی از این محصولات  ایسوس ویووبوک R1502ZA است که از نظر سخت افزاری قدرت بالایی دارد

این لپ‌تاپ به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i3 1215U مجهز شده که در بنچمارک‌های معتبر از Core i5 نسل یازده قوی‌تر است.

ویووبوک R1502ZA در کنار پردازنده مذکور به رم ۴ گیگابایتی با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز و ۲۵۶ گیگابایت حافظه پر سرعت PCIe NVMe مجهز شده که توان اجرای سریع برنامه‌های نسبتا سنگینی مثل فتوشاپ و حتی بازی‌های پرطرفدار را دارد.

دیگر مزیت لپ تاپ EF2126WM نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS با وضوح Full HD، نرخ رفرش ۶۰ هرتز و پنل مات است که علاوه بر نمایش محتوا با وضوح بالا مانع انعکاس ناخواسته نور شده و تجربه کاربری دلپذیری را رقم می‌زند.

بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون ایسوس به باتری ۴۲ وات ساعتی مجهز شده که در میان مدل‌های هم‌سطح شارژدهی قابل توجهی دارد. در نهایت باید به وزن بسیار مطلوب ۱.۷ کیلوگرمی اشاره کرد که آنرا در دسته لپ‌تاپ‌های بسیار سبک قرار می‌دهد.

لنوو V15 G2 ITL؛ لپ تاپ تا ۲۰ میلیون گیمینگ

لنوو V15 G2 ITL

نمایشگر: ۱۵.۶ اینچی با وضوح Full HD

پردازنده: اینتل Core i3-1115G4 نسل یازده

حافظه رم: ۸ گیگابایت DDR4

حافظه داخلی: ۱ ترابایت حافظه از نوع SSD

گرافیک اختصاصی: Nvidia Geforce MX350

باتری: ۳۸ وات ساعت

لنوو IdeaPad 5 15ITL05

لنوو IdeaPad 5 15ITL05

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان گیمینگ برای افرادی که به دنبال گرافیک اختصاصی برای اجرا‌های برنامه‌های گرافیکی یا بازی‌های سبک هستند، لنوو V15 G2 ITL است.

این دستگاه از پردازنده Core i3-1115G4 نسل یازدهم، ۲ گیگابایت گرافیک اختصاصی GeForce MX350 انویدیا، ۸ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD برخوردار است.

چنین سخت‌افزار قدرتمندی نه تنها برای استفاده روزمره و عادی فوق العاده است بلکه امکان اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین برای رندرگیری را به شما می‌دهد.

لنوو این لپ‌تاپ را با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD مات همراه کرده تا لذت اجرای بازی و تماشای فیلم را دو چندان کند. لپ‌تاپ V15 G2 از نظر درگاه‌های ارتباطی هم بسیار غنی است و ۲ پورت USB 3.2 و Type C تاندربولت و HDMI را در اختیارتان می‌گذارد.

بدنه باریک و خوش ساخت این مدل تنها ۱.۷ کیلوگرم وزن دارد و باتری ۷۰ وات‌ساعتی آن حدود ۵ ساعت شارژدهی خواهد داشت.

لنوو مدل V15 G3

لنوو مدل V15 G3

نمایشگر: ۱۵.۶ اینچی با وضوح Full HD

پردازنده: اینتل Core i3-1215U نسل دوازده

حافظه رم: ۱۲ گیگابایت DDR4

حافظه داخلی: یک ترابایت هارددیسک و ۲۵۶ گیگابایت SSD

باتری: ۳۸ وات ساعت

لنوو استاد کارلد طراحی لپ‌تاپ‌های مقرون به‌صرفه و در عین حال کاربردی است. نسل سوم از سری محبوب V15 این برند از راه رسیده و کارایی قابل‌قبول را با قیمت ارزان به ارمغان می‌آورند.

این مدل از بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون هم از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i3-1215U بهره می‌برد، به ۱۲ گیگابایت رم DDR4 مجهز شده و قدرت پردازش بالایی را در اختیارتان می‌گذارد. یک اسلات اضافه برای ارتقا رم تا ۱۲ گیگابایت و با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز هم دارد.

این سخت افزار در کنار یک ترابایت هارد و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD قدرت کافی برای اجرای برنامه‌های روزمره مثل ورد، اکسل و وبگردی را فراهم می‌کند.

از طرف دیگر نمایشگر ۱۵.۶با رزولوشن Full HD و روکش مات و اسپیکرهای قدرتمند تجربه تماشای فیلم را هم دلپذیر خواهند کرد.

لنوو IdeaPad 3 15IAU7

لنوو IdeaPad 3 15IAU7

نمایشگر: ۱۵.۶ اینچی با وضوح Full HD

پردازنده: اینتل Core i3-1215U نسل دوازده

حافظه رم: ۱۲ گیگابایت DDR4

حافظه داخلی: یک ترابایت هارددیسک و ۲۵۶ گیگابایت SSD

باتری: ۳۸ وات ساعت

نسل جدید از سری محبوب ایدیاپد ۳ با پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i3 1215U و گرافیک مجتمع 64EU همراه شده که از i5 نسل یازده قوی‌تر است و در دسته بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان قرار می گیرد.

در کنار تراشه به‌روز، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه پرسرعت SSD NVMe داریم که قدرت پردازش فوق‌العاده‌ای را در اختیارتان می‌گذارد.

این مدل در کنار حافظه SSD یک اسلات دیگر برای اضافه کردن هارد دیسک HDD تا ظرفیت ۱ ترابایت دارد. بنابراین از نظر فضای ذخیره‌سازی خیالتان راحت خواهد بود.

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون لنوو میزبان نمایشگر ۱۵.۶ اینچی مات با وضوح مطلوب Full HD است و درگاه‌های متعددی مثل USB-3 و HDMI دارد.

دیگر ویژگی این لپ‌تاپ باتری ۳۸ وات ساعتی که با توجه به پردازنده کم مصرف شارژدهی مناسبی را به ارمغان می‌آورد. این باتری با پشتیبانی از شارژ سریع در یک ساعت تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود.

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 3 15IAU7 از بدنه باریک و بسیار سبکی برخوردار است که وزن آن از ۱.۶ کیلوگرم فراتر نمی‌رود.

سخن پایانی

در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون شما را چند نمونه از لپ تاپ‌های ایده آل و کارآمد معرفی کردیم. اگر قیمت پایین برای شما ملاک است، یک لپ‌تاپ با پردازنده نسل یازده و حافظه SSD مثل لنوو V15 G2 می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

اگر دنبال دستگاهی با گرافیک اختصاصی هستید، لنوو IdeaPad 5 با ۲ گیگابایت گرافیک انویدیا GeForce MX450 را به شما توصیه می‌کنیم. در نهایت اگر قدرت سخت‌افزاری برایتان در اولویت است، لنوو IdeaPad 3 – XAD با پردازنده نسل دوازده و ۱۲ گیگابایت رم را انتخاب کنید.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x