فناوری

معرفی جدیدترین و بهترین موبایل های 2023 + عکس

در این مطلب به معرفی جدیدترین و بهترین موبایل های 2023 خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ در این محتوا به سراغ جدیدترین و بهترین موبایل های 2023 رفته‌ایم. این موبایل ها قرار است در سال آینده در اختیار کاربران قرار بگیرند.

به گفته ی کارشناسان جایگاه گوشی های انعطاف پذیر ویژه‌تر از قبل خواهد شد.به زودی بسیاری از کمپانی‌های بزرگ، موبایل های منعطف خود را به عنوان برترین و قویترین موبایل های 2023 به بازار عرضه خواهند کرد.

نباید فراموش کرد که عرضه برخی از موبایل هایی که در ادامه معرفی خواهند شد، ممکن است به تعویق بیفتد یا حتی این احتمال وجود دارد که سازندگان، برنامه‌های خود را برای عرضه این محصولات تغییر دهند. با این وجود، ما تلاش می‌کنیم آن دسته از موبایل های ۲۰۲۳را معرفی کنیم که احتمال بیشتری در عرضه آنها وجود دارد.

معرفی بهترین موبایل های 2023

جدیدترین و بهترین گوشی های ۲۰۲۳ کدامند؟

از جمله جدیدترین و بهترین موبایل های 2023 می توان به برندهای بزرگی مانند سامسونگ، شیائومی و هواوی از پرکارترین سازندگان تلفن های هوشمنند اشاره کرد. انتظار می رود این شرکت‌ها، سهم قابل توجهی در میان گوشی های سال ۲۰۲۳ خواهند داشت.

گوشی های سری آیفون ۱۵

صحبت در مورد بهترین موبایل های 2023 کمی زود است، ولی محصولات سری آیفون 15 و به صورت دقیق‌تر iPhone 15 Plusبتواند این عنوان را یدک بکشد؛ بله! اگر شایعاتی که تا به امروز منتشر شده درست باشند، امسال خبری از نسخه «پرو مکس» نخواهد بود و مدل «اولترا» جایگزین آن خواهد شد.

آیفون 15

مشخصات آیفون 15

همانند نسل قبلی، احتمالا اپل، سپتامبر را به عنوان زمان اصلی برای معرفی و عرضه نسل جدید گوشی های هوشمند خود انتخاب خواهد کرد؛ این یعنی حدود ۹ ماه (در زمان نگارش این مقاله) تا معرفی این تلفن های هوشمند فاصله داریم. در کنار نسخه استاندارد و اولترا، احتمالا دو نسخه پلاس و پرو نیز پیش روی علاقه‌مندان خواهد گرفت.

سامسونگ Galaxy S23 Ultra : بهترین موبایل های 2023 سامسونگ

بهترین گوشی های سامسونگ
از راست به چپ: نسخه اولترا / پلاس / استاندارد

امسال سامسونگ با اضافه کردن تمام قابلیت‌های محصولات سری Galaxy Note به پرچمدار محبوب خود یعنی Galaxy S22 Ultra، نشان داد که دیگری خبری از گوشی های سری نوت نیست و این غول کره‌ای، در عوض قصد دارد روی گوشی های انعطاف‌پذیر سری Galaxy Z کار کند.به جرات می توان گفت یکی از بهترین موبایل های 2023 سامسونگ Galaxy S23 Ultra است.

حالا نسل جدید این تلفن هوشمند یعنی گلکسی S23 اولترا با ویژگی‌های بهتر از قبل مانند توان پردازشی بالاتر، دوربین بهتر، باتری قوی‌تر و امکانات بیشتر به دست کاربران رسده است. گوشی گلکسی S23 Ultra به عنوان بهترین گوشی ۲۰۲۳ سامسونگ به دوربین پشتی 5 گانه با سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.8 اینچی +2K مجهز شده است و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، نیروی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد. به علاوه، قلم هوشمند این موبایل جدید هم امکاناتی به‌مراتب بیشتر از قبل داشته و روی خود موبایل قرار می‌گیرد. تراشه Snapdragon 8 Gen 2 هم قدرت‌بخش این دستگاه خواهد بود.

گلکسی S23 Plus در آن سو، از نمایشگر کوچکتر 6.6 اینچی با وضوح +1080p بهره می‌برد و دوربین پشتی سه گانه 50 مگاپیکسلی به کاربران کمک می‌کند تا تصاویر دلخواه‌شان را ثبت کنند. باتری این گوشی همچنین 4700 میلی‌آمپر ظرفیت دارد. این گوشی از پرچمداران و بهترین موبایل های 2023 به حساب می آید.

آخرین محصول که در واقع مدل پایه از خانواده S23 و یکی از بهترین گوشی های ۱۴۰۲ به حساب می‌آید، با نمایشگر 6.1 اینچی و باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی به دست کاربران خواهد رسید تا سامسونگ بتواند سهم قابل توجهی از بازار پرچمداران سال جدید را از آن خود کند.

سامسونگ Galaxy Z Fold 5

گلکسی Z Fold 4، بهترین موبایل انعطاف‌پذیری بود که سامسونگ در اختیار کاربران قرار داد و به دنبال جاه‌طلبی‌های این شرکت کره‌ای، حالا انتظار می‌رود بتوانیم گلکسی Z Fold 5 را به عنوان یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۳ مشاهده کنیم. احتمالا این تلفن هوشمند با طراحی باریک‌تر، سرعت شارژ بیشتر و همچنین قلم هوشمند S-Pen در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

Galaxy Z Fold 5 بهترین گوشی های سامسونگ

 بهترین گوشی های هواوی 2023

هواوی P60 Pro وهواوی +P60 Pro دو مدل جدید از گوشی های هواوی و بهترین موبایل های 2023 در بازار خواهند بود.

هواوی +P60 Pro

بهترین گوشی ۲۰۲۳ هواوی که چند وقتی هست شایعات مختلفی در مورد آن منتشر می‌شود، گوشی P60 پرو پلاس است. اگرچه از زمان تحریم هواوی و عدم امکان استفاده این برند از سیستم عامل اندروید، هواوی با مشکلات بسیاری همراه شده، اما هنوز هم محصولات آن طرفداران زیادی دارد.

هواوی همیشه با ارائه امکانات و نوآوری‌های انقلابی شناخته می‌شود؛ نسل جدید این محصولات هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود و احتمالا با ویژگی‌های بسیار خوب خود مثل دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قدرتمند، فناوری شارژ فوق سریع، اسکنر پیشرفته زیر نمایشگر و بدنه باریک و سبک بتواند توجه بسیاری را به خود جلب کند. دوربین قوی با عملکرد منحصربه‌فرد هم احتمالا مهم‌ترین مشخصه این محصول به عنوان یکی از بهترین موبایل های 2023 خواهد بود.

جدیدترین مدل گوشی هواوی

هواوی P60 Pro

هواوی P60 پرو نام نسخه ساده‌تر پرچمدار قدرتمند چینی‌هاست که احتمالا با همان دوربین بسیار قوی اما برخی مشخصات پایین‌تر به دست کاربران برسد. احتمالا مهم‌ترین تفاوت این گوشی موبایل ۲۰۲۳ با نسخه پلاس در مواردی مانند نمایشگر، ظرفیت باتری و حجم حافظه خواهد بود.

شیائومی ۱۳ پرو؛ بهترین گوشی ۲۰۲۳ شیائومی

گوشی ۱۳ پرو شیائومی، به عنوان یکی دیگر از بهترین موبایل های 2023 شناخته می‌شود و انتظار می‌رود با مشخصات فنی بسیار عالی خود بتواند رقابت را برای دیگر کمپانی‌ها مانند سامسونگ و هواوی دشوار کند. مطابق با اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده، پرچمدار 2023 شیائومی با سه دوربین 50 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در بخش جلویی همراه خواهد شد.

این گوشی که در دسته ی جدیدترین و بهترین موبایل های 2023 قرار می گیرد همچنین قرار است با تراشه Snapdragon 8 Gen 2، نمایشگر +2K و تراکم بیش از 500 پیکسل در هر اینچ تولید شود. فناوری شارژ فوق سریع هم یکی دیگر از ویژگی‌های مورد انتظار در مورد این تلفن هوشمند است.

شیائومی ۱۳ پرو - جدیدترین موبایل شیائومی

موتورولا Moto X40 : بهترین گوشی ۲۰۲۳ موتورولا

گوشی Moto X30 که در بازار جهانی با نام Edge 30 به فروش رسید، یکی از بهترین گوشی های سال 2022 و نخستین دستگاهی بود که به چیپست Snapdragon 8 Gen 1 مجهز شده بود. حالا مالک اصلی این شرکت یعنی «لنوو» در حال کار روی نسل جدید این دستگاه بوده و به نظر می‌رسد قرار است محصول جدیدش را با نام X40 و احتمالا تراشه Snapdragon Gen 2 به عنوان یکی از قویترین تلفن‌های هوشمند روانه بازار کند. موتو X40 همچنین می‌تواند بهترین گوشی 2023 موتورولا نیز باشد.

جدیدترین گوشی موتورولا

آنر Magic5 Ultimate

اگر در لیست بهترین موبایل های 2023 به دنبال برند آنر هستید، باید بگوییم که مجیک ۵ آلتیمیت با طراحی حرفه‌ای خود به عنوان یکی از تازه‌نفس‌ترین پرچمداران اینجاست تا شما را با مشخصه‌های سخت‌افزاری فوق‌العاده، حیرت‌زده کند!

گوشی آنر Magic5 Ultimate از صفحه نمایش 6.81 اینچی LTPO OLED بهره می‌برد و چیپست Snapdragon 8 Gen 2، به عنوان مغز متفکر در این محصول استفاده شده است. در بخش پشتی همچنین سه دوربین 50 مگاپیکسلی با لنزهای عریض، فوق عریض و همچنین پریسکوپی تله فوتو تعبیه شده تا بتوانید تصاویر مختلف را با بالاترین کیفیت ثبت کنید.

دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در کنار دوربین TOF 3D، حسگر اثر انگشت زیر صفحه اولتراسونیک و سیستم شارژ وایرلس 50 وات، از دیگر ویژگیهای قابل توجه در مورد گوشی جدید آنر هستند. تمامی این ویژگی ها این موبایل را به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین موبایل های 2023 معرفی می کند.

آنر Magic5 Ultimate تولید سال 2023

وان پلاس 11R

معرفی بهترین موبایل های 2023 بدون اشاره به پرچمدار جدید وان پلاس، هیچ لطفی ندارد. گوشی هوشمند OnePlus 11R که تراشه Snaprdragon 8+ Gen 1 در کنار نمایشگر Fluid AMOLED در آن خودنمایی می‌کند، دوربینی سه‌گانه با حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت دارد و خریداران احتمالا از شارژ سریع 100 واتی آن، خوشنود خواهند شد. نسبت صفحه به بدنه این گوشی هم به 90 درصد می‌رسد تا ما با یکی از کم‌حاشیه‌ترین نمایشگرهای موجود در بازار موبایل روبه‌رو باشیم.

تصاویر بهترین گوشی های 2023

زد تی ای نوبیا Z50 Ultra محصول برند مشهور ZTE

زد تی ای هم یکی دیگر از برندهای جهانی و بسیار مشهوری است که بهترین موبایل های 2023 خود را با نام Z50 Ultra و امکاناتی فوق‌العاده عالی معرفی کرده تا همپای برندهایی مانند سامسونگ، بتوان نام این محصول را هم ذکر کرد.

جدای از نمایشگر بدون حاشیه 6.8 اینچی AMOLED و چیپست Snapdraon 8 Gen 2، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 وات را می‌توان از ویژگی‌های مهم این محصول دانست. قاب پشتی این تلفن هوشمند همچنین میزبان یک دوربین عریض 64 مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپی تله فوتو 64 مگاپیکسلی و یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض است تا کاربران بتوانند تصاویری ناب و فوق‌العاده را ثبت کنند.

بهترین موبایل های 2023

سامسونگ Galaxy A74 5G : بهترین گوشی میان رده ۲۰۲۳

بهترین گوشی سامسونگ 2023 که یکیک از قدرتمند ترین و بهترین موبایل های 2023 است بین محصولات میان‌رده که البته تفاوت چندانی با پرچمداران ندارد، گلکسی A74 5G است. نسل قبلی این گوشی با امکانات پیشرفته، دوربین قوی و قدرت پردازشی بسیار بالای خود، مورد تحسین بسیاری از افراد قرار گرفت. حالا هم کره‌ای‌ها در حال آماده کردن نسل جدید این محصول هستند تا باز هم موفقیت‌های گذشته تکرار شود. دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از مهم‌ترین ویژگی‌های این تلفن هوشمند خواهند بود.

ریلمی GT3 ؛ بهترین گوشی 2023 کمپانی ریلمی

خوشبختانه ریلمی هم یک نامزد در لیست بهترین موبایل های 2023 دارد: GT3 که با زبان طراحی همیشگی ریلمی تولید شده و در بخش جلویی، نمایشگر آمولد آن با ویژگی‌هایی مانند توانایی نمایش یک میلیارد رنگ، پشتیبانی از +HDR10 و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی می‌تواند شما را مجذوب خود کند.

سخن پایانی

جدیدترین و بهترین موبایل های 2023 را در این محتوا بررسی کردیم. در نظر داشته باشید که احتمال عرضه نشدن برخی از این گوشی ها وجود دارد و باید تا لحظه ی عرضه به خط مشی کمپانی ها در این زمینه توجه کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x