فیلم و سریال

معرفی سریال دروغ های حقیقی (2023 True Lies) + معرفی بازیگران و نقد سریال

سریال دروغ های حقیقی یا True Lies 2023 اثری در ژانر کمدی، اکشن، ماجراجویی و درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم به کارگردانی مشترک آنتونی همینگوی، جی کاراس و مک جی  ساخته شده است. فصل اول این سریال در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی Flying Glass of Milk Productions و Lightstorm Entertainment و Wonderland Sound and Vision تولید و منتشر شد.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال دروغ های حقیقی بر اساس این فیلم موفق است. نویسنده این سریال پرطرفدار مت نیکس است و آنتونی همینگوی آن را کارگردانی کرده است. سریال دروغ های حقیقی رابطه بین دو زوج را به تصویر می‌کشد. هلن پروفسور زبان است و از زندگی روتینش بین کار و خانه خسته شده و به دنبال هیجان است. در همین حین، او متوجه می‌شود که همسرش در حقیقت یک جاسوس است و همین نیز زندگی این زوج را به سمتی پر از هیجان و خطر سوق می‌دهد.

بدون شک با توجه به عوامل سازنده و همچنین بازیگران این اثر، سریال دروغ‌ های حقیقی می‌تواند به سریالی مهیج و پرمخاطب تبدیل شود که بیننده‌ها از تماشای آن لذت ببرند. در ادامه همراه با ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره داستان و بازیگران این سریال به دست بیاورید.

داستان سریال دروغ های حقیقی

هری تسکر که در حقیقت نقش اول مرد سریال است زندگی دوگانه‌ای دارد. او به عنوان مامور اطلاعات کار می‌کند اما همسر و بچه‌هایش از این موضوع بی‌اطلاع‌اند. آن‌ها فکر می‌کنند او مشاور کامپیوتر است که وظایف خانوادگی خودش را به خوبی انجام نمی‌دهد. همسر وی هلن نام دارد، او استاد زبان است و زیر بار مسئولیت‌های سنگین‌ خانه، کار و خانواده کمر خم کرده است. تنها چیزی که او در زندگی می‌خواهد، اندکی هیجان و ماجراجویی است.

هلن پس کشف راز هری، باید برای نجات دنیا و همچنین ازدواج بینشان تلاش کند. به نظر می‌رسد که او نیز مهارت‌های جنگی فوق‌العاده‌ای دارد که همه از جمله هری را تحت تاثیر قرار می‌دهد. حالا آن‌ها زندگی جدید و هیجان انگیزی را تجربه می‌کنند تا جایی که جانشان به خطر می‌افتد.

سریال دروغ های حقیقی (True Lies) چند قسمت است؟

اولین فصل از سریال دروغ های حقیقی شامل ۱۳ قسمت خواهد بود و هر قسمت نیز تقریبا ۶۰ دقیقه زمان خواهد داشت. اولین قسمت از سریال در همان روز ابتدایی پخش خواهد شد و باقی قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی از شبکه سی‌بی‌سی عرضه خواهند شد.

تاریخ پخش سریال True Lies

سریال «دروغ‌های حقیقی» در ابتدا برای پخش در ماه فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی برنامه‌ریزی شده بود اما حالا پخش فصل اول آن از تاریخ ۱ ماه مارس (چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱) شروع  شد.

بازیگران سریال دروغ های حقیقی

همان‌طور که در بالا ذکر شده بود، بازیگران جدیدی قرار است نقش‌های اصلی سریال دروغ ‌های حقیقی ساخته شده بر اساس فیلم اصلی را بازی کنند. در این اثر تازه، ستاره سریال بی‌شرم (Shameless)  یعنی استیو هووی و ستاره سریال خراب شده (Wrecked)  یعنی جینجر گونزاگا قرار است نقش هری و هلن تسکر را ایفا کنند.

استیو هوی در نقش هری تاسکر

استیو هوی در نقش هری تاسکر در سریال دروغ های حقیقی

استیون مایکل رابرت هاوی (Steven Michael Robert Howey) متولد ۱۲ ژوئیه ۱۹۷۷ برابر با 22 خرداد 1356 یک بازیگر سینما و تلویزیون اهل آمریکا است. او برای نقش‌هایش در نقش ون مونتگومری در مجموعه تلویزیونی کمدی WB / CW و در نقش کوین بال در سریال بی‌حیا شناخته می‌شود.

هاوی در سن آنتونیو، تگزاس به دنیا آمد و تبار اسکاتلندی دارد. او از دبیرستان کرسنتا ولی در لا کرسنتا-مونتروز فارغ التحصیل شد و به مدت دو سال با بورسیه بسکتبال به کالج نورث ایسترن جونیور در استرلینگ، کلرادو رفت. او بعداً در کارگاه بازیگری پدرش شرکت کرد و در آنجا تصمیم گرفت بازیگر شود.

جینجر گونزاگا در نقش هلن تاسکر

جینجر گونزاگا در نقش هلن تاسکر

نقش هلن در سریال دروغ های حقیقی را جینجر گونزاگا ایفا می کند. جینجر گونزاگا (Ginger Gonzaga) متولد 17 مه 1983 برابر با 27 اردیبهشت 1362 یک کمدین و بازیگر اهل آمریکا است. از زمانی که موردتوجه میزبانی برنامه روزانه فرهنگ پاپ هولو The Morning After (2011–2012) قرار گرفت، او نقش‌های مهمان و تکراری متعددی در تلویزیون داشته است و در بازیگران اصلی سریال‌هایی مانند Mixology، Wrecked و She-Hulk حضور داشته است.

در حقوق از سال 2023، او در نقش هلن تاسکر نقش اول سریال True Lies را بر عهده داشت. گونزاگا در مودستو، کالیفرنیا بزرگ شد، جایی که در دبیرستان بیر تحصیل کرد. مادرش هلندی و پدرش فیلیپینی است. او به برکلی و دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا رفت و در آنجا در رشته علوم سیاسی تحصیل کرد.

کارلو روتا در نقش فرانسوا

کارلو روتا در نقش فرانسوا سریال دروغ های حقیقی

کارلو دانته روتا (Carlo Rota) متولد 17 آوریل 1961 برابر با 28 فروردین 1340 یک هنرپیشه کانادایی متولد بریتانیا است. او در Little Mosque on the Prairie و به عنوان تحلیلگر سیستم موریس اوبرایان در سریال 24 ظاهر شد. او همچنین در نقش امیلیو سولانو در جین باکره همبازی بود.

روتا در لندن، انگلستان، از پدر و مادر ایتالیایی، رینا، که در تجارت رستوران کار می‌کرد، و دانته روتا، سرآشپز متولد شد. او در طول زندگی خود در بسیاری از نقاط جهان از جمله هنگ کنگ (جایی که در مدرسه جزیره تحصیل کرد)، باهاما و بریتانیا قبل از اقامت خانواده‌اش در تورنتو زندگی کرده است.

بورلی دآنجلو در نقش کارگردان سوزان تریلبی

بورلی دآنجلو در نقش کارگردان سوزان تریلبی

یکی دیگر از بازیگران سریال دروغ های حقیقی بورلی د آنجلو است. بورلی هدر دآنجلو (Beverly D’Angelo) زاده ۱۵ نوامبر ۱۹۵۱ برابر با 23 آبان 1330 یک هنرپیشه اهل آمریکا است که در نقش الن گریسوولد در فیلم‌های تعطیلات ملی لمپون (۱۹۸۳–۲۰۱۵) بازی کرد.

او در بیش از 60 فیلم ظاهر شد و برای بازی در نقش پتسی کلین در فیلم دختر معدنچی زغال سنگ (1980) نامزد جایزه گلدن گلوب و برای بازی در نقش استلا کوالسکی در فیلم تلویزیونی تراموا به نام هوس (1984) نامزد جایزه امی شد. از دیگر نقش‌های سینمایی او می‌توان به شیلا فرانکلین در مو (1979) و دوریس وینیارد در American History X (1998) اشاره کرد.

دآنجلو در کلمبوس، اوهایو، دختر پریسیلا روث، یک نوازنده ویولن و یوجین کنستانتینو ژن دآنجلو، یک نوازنده بیس و مدیر ایستگاه تلویزیونی در WBNS-TV در کلمبوس به دنیا آمد. پدرش ایتالیایی الاصل بود. پدربزرگ و مادربزرگ پدری او، یوجنیو و روزینا دآنجلو اهل اینتروداکوا در منطقه آبروزو ایتالیا بودند. او سه برادر به نام‌های جف، تیم و تونی دارد.

عوامل سازنده سریال دروغ های حقیقی

مت نیکس نویسنده و کارگردانی است که بیشتر برای ساخت سریال‌هایی همچون مهره سوخته (Burn Notice)، سریال پسران خوب (The Good Guys) و سریال بااستعداد (The Gifted) شناخته شده است.

آنتونی هرمینگوی نیز سابقه کار در سریال سی‌اس‌آی: نیویورک (CSI: New York)، سریال خون حقیقی (True Blood)، سریال بی‌شرم (Shameless)، سریال داستان ترسناک آمریکایی (American Crime Story)، سریال همه برخیزید (All Rise) و سریال ای آر (ER) را در کارنامه خودش دارد.

نمرات سریال True Lies 2023

بورلی دآنجلو در نقش کارگردان سوزان تریلبی

سریال دروغ های حقیقی نمرات خوبی از طرفداران و منتقدان دریافت نکرد. بررسی سریال True Lies 2023 در سایت Imdb نمره 5.2 از 10، در سایت Rotten Tomatoes نمره 39 از 100 و در سایت Metacritic نمره 49 از 100 را دریافت کرد. در ادامه نقد سریال True Lies 2023 توسط برخی منتقدان را مشاهده خواهید کرد.

Wall Street Journal / جان اندرسون: 70

آقای هاوی تقریباً بی رنگ است، اما فقدان پالت او به خوبی به نقش همبازی او کمک می‌کند: خانم گونزاگا، هالک مونث، جرقه‌ای است که دروغ‌های واقعی را روشن می‌کند. یک نمایش بسیار خنده‌دار وقتی که سعی نمی‌کنند با تعقیب و گریز ماشینی، درگیری با اسلحه و نمایش گرافیک‌های کامپیوتری که احتمالاً بیهوده هستند ما را خیره کنند.

TV Guide Magazine / مت روش: 70

در این سریال غم و اندوه مهم نیست و تماماً به دنبال تعقیب و گریزهای لذت‌بخش است.

CNN / برایان لوری: 60

سریال True Lies 2023 پتانسیل انجام این ماموریت اساسی را دارد، اما هنوز راه زیادی تا توجیه وجودش دارد.

Collider / تانیا حسین: 42

سریال دروغ های حقیقی در نشان دادن هویت خود ناکام می‌ماند. اگر آخرین تکرار شبکه با رشته کمپینی و خنده‌های سبکش چیزی را ثابت کند، این است که برخی از داستان‌ها باید روی صفحه نمایش سینما بمانند.

Decider / جوئل کلر: 40

در حالی که امیدواریم نسخه تلویزیونی True Lies با تمرکز بر شیمی بین هاوی و گونزاگا بهتر شود، بقیه سریال شبیه یک مصنوع از عصر دیگری از درام‌های شبکه است و نه سرگرم کننده.

The Daily Beast / کلمن اسپایلد: 20

هیچ سرگرمی و هیجانی ندارد. جهنم، به سختی در این سریال دروغ وجود دارد. چیزی که ما در عوض در معرض آن هستیم، یک بازسازی جنایی چوبی و الگوریتمی بدون یک ایده اصلی برای تقویت خود است.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x